Iedereen weet toch dat de mannen met bommen om hun middel een hekel hebben aan de TU!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef Cyclonis het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_stort_in_topic.html
alsjeblieft Lambiekje en weet ik veel wie nog meer. Een pisvlammetje, veel rook, en toch stort het gebouw in.
Waar zijn jullie nu met je "Nog nooit eerder is een gebouw ingestort als gevolg van alleen brand! Het moeten dus wel explosieven zijn geweest!"
En ja, er was ook voorkennis he. Die brandweermannen die zeiden dat iedereen weg moest blijven omdat het gebouw kon gaan instorten .... HOE WISTEN ZE DAT?!?!?! Het was een complot van de TU, die wilden bouwkunde namelijk sluiten. Nu krijgen ze ook nog gelijk verzekeringsgeld! CONSPIRACYYYYYYY!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef LordNemephis het volgende:
Heui heb je die geprojecteerde holografische Boeing dan niet gezien die erin vloog?
Maar waar zijn de brokstukken!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:44 schreef LordNemephis het volgende:
Heui heb je die geprojecteerde holografische Boeing dan niet gezien die erin vloog?
ik woon op de Korvezee, net ernaast dusquote:TS woont in aan de Balpol?
Die zijn al naar Azie verscheept door het leger om het bewijs te vernietigenquote:
Bouwkunde is daarom ook geen echte studie, het is een cursus. Er is maar 1 studie op de TUDelft, en dat is L&R!!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Het zegt wel wat dat van alle gebouwen in Nederland, het gebouw Bouwkunde in elkaar stort.
Het cynisme druipt er vanaf
... dat zelfs weet een bouwco niet!quote:
3*3 = 9quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
... dat zelfs weet een bouwco niet!
3x3 = 9 ...
ik kan me niet herinneren of dit bij het liedje hoorde?quote:
Ik kan me iets met "geen toekomst in het verschiet" herinneren ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:20 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren of dit bij het liedje hoorde?
ach tja, mijn EJW is alweer bijna 8 jaar geledenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kan me iets met "geen toekomst in het verschiet" herinneren ja.
Gast . .dit vuurtje was velen malen groter dan wtc7. Het brandde langer en en het stortte gedeeltelijk in .. waar het verzwakt was en niet een totaal instorting wat centraal begon en totaal en op een CD-way.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef Cyclonis het volgende:
alsjeblieft Lambiekje en weet ik veel wie nog meer. Een pisvlammetje, veel rook, en toch stort het gebouw in.
Waar zijn jullie nu met je "Nog nooit eerder is een gebouw ingestort als gevolg van alleen brand! Het moeten dus wel explosieven zijn geweest!"
Numerologie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:17 schreef Terecht het volgende:
Nu nog TB affakkelen en het is weer een echte technische universiteit.
Tevens, ik heb rond half twee een explosie bij bouwko gehoord. Het is vandaag de 13e, het gebouw was 13 verdiepingen hoog; ik ruik een complot!
Was het niet iets eerder? Zo rond 13:13?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:17 schreef Terecht het volgende:
Nu nog TB affakkelen en het is weer een echte technische universiteit.
Tevens, ik heb rond half twee een explosie bij bouwko gehoord. Het is vandaag de 13e, het gebouw was 13 verdiepingen hoog; ik ruik een complot!
Je maakt me bang, ik wil het niet weten! Ignorance is bliss, dan maar als een mak schaap door het leven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was het niet iets eerder? Zo rond 13:13?
hahaha ja right - een vuurtje waar duizenden liters kerosine de fik in gingen was minder dan wat hamertjes en zaagjes die affiktenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gast . .dit vuurtje was velen malen groter dan wtc7...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:00 schreef Resonancer het volgende:
... of hebben jullie de bouwtekenningen al bekeken en 'n simulatie uit de PC getoverd ?
Wat maakt het uit of het dat had? De bewering van jullie is geweest dat er nog nooit eerder een gebouw is ingestort door alleen brand. Nu begin je te zemelen over de core wel of niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:00 schreef Resonancer het volgende:
Had dat gebouw ook n stalen skelet ? En 'n core ?
Grappig om te zien hoe de " geleerden " hier meteen hun conclusie trekken, of hebben jullie de bouwtekenningen al bekeken en 'n simulatie uit de PC getoverd ?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Gast . .dit vuurtje was velen malen groter dan wtc7. Het brandde langer en en het stortte gedeeltelijk in .. waar het verzwakt was en niet een totaal instorting wat centraal begon en totaal en op een CD-way.
Had dat gebouw ook n stalen skelet ? En 'n core ?
Grappig om te zien hoe de " geleerden " hier meteen hun conclusie trekken, of hebben jullie de bouwtekenningen al bekeken en 'n simulatie uit de PC getoverd ?
Lambiekje is hoe dan ook een sneu figuur, want van die brand in WTC 7 werd op elke conspiracy site een foto getoond van een ogenschijnlijk klein brandje. Er zijn echter ook foto's vanuit een andere hoek waarop goed te zien is hoe erg het gebouw in brand staat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]. Zelfontkrachtende provicy.
Voortaan wat beter in het AIVD complotbestrijdershandboek kijken, nu ligt de hele operatie bloot!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
het stond al italic omdat ik de spelling niet meer wist..
BS, heb IK nooit gezegd. Benieuwd of je die LEUGEN kunt onderbouwen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het dat had? De bewering van jullie is geweest dat er nog nooit eerder een gebouw is ingestort door alleen brand. Nu begin je te zemelen over de core wel of niet.
en 'n simulatie uit de PC getoverd ?
Ik zei "jullie" is het niet? Ik veeg jullie even op 1 hoop. Daarnaast het verbaast me niets dat je met die reactie komt, dat is namelijk je standaard reactie. Jij hebt nooit iets gezegd want jij komt altijd alleen maar met linkjes joh. Als er vervolgens iemand zegt "ja maar jij zei" dan roep jij "nee nee, dat heb ik niet gezegd".quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
BS, heb IK nooit gezegd. Benieuwd of je die LEUGEN kunt onderbouwen.
Je veegt maar raak, maar je zal mij nooit horen zeggen dat er nog nooit n gebouw door brand is ingestort. Absurd. Het is toch n FEIT dat er voor 9-11 nog nooit n gebouw met n stalen skelet door brand is ingestort.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zei "jullie" is het niet? Ik veeg jullie even op 1 hoop. Daarnaast het verbaast me niets dat je met die reactie komt, dat is namelijk je standaard reactie. Jij hebt nooit iets gezegd want jij komt altijd alleen maar met linkjes joh. Als er vervolgens iemand zegt "ja maar jij zei" dan roep jij "nee nee, dat heb ik niet gezegd".
Beetje standaard bij jou. Ik heb jou nog nooit een hard standpunt in zien nemen. Jij strooit met linkjes en verbergt je daar ook achter. Immers, je gooit met linkjes die allemaal in een bepaalde richting wijzen, en uit alles blijkt dat je dat gelooft, maar je spreekt nooit iets hard uit.
Wel apart dat jij graag iets onderbouwt wil zien. Er wordt jullie al 7 jaar lang gevraagd iets te onderbouwen maar dat komt er maar niet van. Probeer jij nou eerst eens te onderbouwen dat er een andere oorzaak is geweest dan die vliegtuigen, laten we daar eens mee beginnen.
En dan bedoel ik onderbouwen he. Ik wil graag berekeningen zien ofzo, of een computersimulatie (waar je eerder de mond van vol had), niet weer wat laffe linkjes waarin dan berekeningen zouden moeten staan die je zelf niet eens hebt nagerekend.
quote:“Bush and his cronies made 9/11 happen or let it happen. And, if they let it happen, then they made it happen. Either way, they are responsible; and more important, they have completely and unequivocally covered-it-up!”
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
wat ook geweldig is, iedereen die het grappig, ironisch of cynisch vind dat een gebouw instort waarin bouwkunde wordt gegeven.alsof die studenten zelf hun school bouwen!
!11! Dat hebben dikke bouwvakkers in de jaren 60 gedaan, volgens de toen geldende reglementen onder het mom van: "bwoah henk, we bouwe effies dat schooltje en dan gaan we schaftuh!!"
Hier ben ik het ook mee eens, maar alleen met het dik gedrukte. Ik geloof voor geen moment dat ze het WTC met explosieven hebben opgeblazen, of andere gebouwen. Maar ik wil best geloven dat Bush en consorten afwisten van een mogelijke aanslagquote:“Bush and his cronies made 9/11 happen or let it happen. And, if they let it happen, then they made it happen. Either way, they are responsible; and more important, they have completely and unequivocally covered-it-up!”
Dus? Dat is op 9/11 ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef Resonancer het volgende:
...
Het is toch n FEIT dat er voor 9-11 nog nooit n gebouw met n stalen skelet door brand is ingestort.
...
Je hebt het mis mijn beste Reso. Zoals ik je al vaak heb aangegeven is het Windsor gebouw een goed voorbeeld van dat een stalen core het begeeft onder hitte. Het hele Windsor gebouw bleef namelijk staan... BEHALVE het gedeelte wat werd ondesteunt door een stalen frame. Dat dit gebeurt is gewoon puur theoretisch te verklaren, namelijk dat staal zwakker wordt onder hitte en de aan hem toegekende krachten niet meer kan verdragen en dus bezwijkt. Dit principe geld ook voor het WTC en daarom is het dus helemaal niet onlogisch dat het WTC is ingestort als gevolg van hitte en schade, tenzij jij wilt beweren dat staal niet zwakker wordt als gevolg van hitte..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je veegt maar raak, maar je zal mij nooit horen zeggen dat er nog nooit n gebouw door brand is ingestort. Absurd. Het is toch n FEIT dat er voor 9-11 nog nooit n gebouw met n stalen skelet door brand is ingestort.
Mijn standpunt heb ik toch al vaker gepost, maar wil het best nog ff herhalen hoor:
Het commision report is onnaceptabel.
Heb letterlijk gezegd dat mijn standpunt hetzelfde is als dat van Berg:
[..]
Dat zal ik zeker niet beweren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:05 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Je hebt het mis mijn beste Reso. Zoals ik je al vaak heb aangegeven is het Windsor gebouw een goed voorbeeld van dat een stalen core het begeeft onder hitte. Het hele Windsor gebouw bleef namelijk staan... BEHALVE het gedeelte wat werd ondesteunt door een stalen frame. Dat dit gebeurt is gewoon puur theoretisch te verklaren, namelijk dat staal zwakker wordt onder hitte en de aan hem toegekende krachten niet meer kan verdragen en dus bezwijkt. Dit principe geld ook voor het WTC en daarom is het dus helemaal niet onlogisch dat het WTC is ingestort als gevolg van hitte en schade, tenzij jij wilt beweren dat staal niet zwakker wordt als gevolg van hitte..
Er zijn ook gebouwen met een stalen skelet ingestort als gevolg van brand vóór 9/11. Elk gebouw met een stalen skelet, ook degenen met een brandwerende laag (spray-on fireproofing of gipsplaten) zal bezwijken als je het maar lang genoeg laat branden. Fireproofing wordt trouwens niet in elk gebouw aangebracht, bij laagbouw is het niet nodig aangezien er tijd genoeg is voor evacuatie. Bij hoogbouw (ik dacht vanaf 5 verdiepingen) is fireproofing verplicht, en de eisen daaraan zijn afhankelijk van het gebouw dat het het staal 1 tot max 3 uur moet kunnen beschermen. .quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet beweren.
Wat ik wel beweer:
Die brand was NA 9-11, dus mijn bewering is juist.
Het enige dat in Madrid instorte waren de perimeter collumns, de core bleef staan.
De core van het wtc was ook n combinatie van beton en staal.
http://911review.org/WTC/concrete-core.html
Volgens mij wordt als hoofd reden voor het niet instorten van de core in Madrid de "excellent passive fire resistance" genoemd.
Niet het hele gebouw is ingestort.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef Cyclonis het volgende:
Echter de brand woede op grote hoogte.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er zijn ook gebouwen met een stalen skelet ingestort als gevolg van brand vóór 9/11. Elk gebouw met een stalen skelet, ook degenen met een brandwerende laag (spray-on fireproofing of gipsplaten) zal bezwijken als je het maar lang genoeg laat branden. Fireproofing wordt trouwens niet in elk gebouw aangebracht, bij laagbouw is het niet nodig aangezien er tijd genoeg is voor evacuatie. Bij hoogbouw (ik dacht vanaf 5 verdiepingen) is fireproofing verplicht, en de eisen daaraan zijn afhankelijk van het gebouw dat het het staal 1 tot max 3 uur moet kunnen beschermen. .
De kern was idd een combinatie van staal en beton, maar het beton had geen dragende functie. De zogenaamde dead load was 50-50 verdeeld over de kernkolommen en perimeterkolommen. In Madrid was de stalen kern direct omgeven door een beschermende laag van beton, in de twin towers zat er op de kernkolommen spray-on fireproofing (active fire proofing, onder invloed van hitte zette het uit tot schuim) die door de impact van de vliegtuigen werd weggeslagen. De betonnen wanden waren bedoeld als afscherming van de kernkolommen, lifschaften en trappen. De impact van de vliegtuigen had echter de kern dermate beschadigd dat kerosine door de liftschachten zich een weg naar beneden kon banen. Maw, de kernkolommen hadden vrijwel geen weerstand tegen het vuur in de torens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |