Echte onzin van NL weer. Om in de aandacht te staan. Ik heb Sjoerd op MSN en die zegt dat het tot donderdag ná de halve finale gaat duren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef agter het volgende:
nowlive:
Helemaal geen streams meer...
"De kans is rieel aanwezig dat er naar donderdag ook geen streams meer komen. Men wil de laatste dagen de kijkcijfers nog even goed omhoog gaan trekken op TV en heeft geen pottenkijkers nodig op de streams. Om 16:00 uur wordt er ook een persconferentie gegeven door de bewoners aan de journalisten. De persconferentie is voor de bewoners de laatste kans zichzelf te verkopen om de kijkers over de streep te halen en massaal gaan smsen. Bereid je maar voor op het einde van DGK via de streams en dat naar het offline van vanavond de kans heel groot is alles alleen nog maar via TV te volgen is."
Rare uitspraak natuurlijk maar ik kan me wel vinden in de redenatie van Borga. ( lees even terug)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:10 schreef Spaarne het volgende:
Brian verspreekt zich
Hij zegt: "Niets is mij aan komen waaien. Ik heb voor alles moeten werken (de meeste mensen, Brian)."
En dan zegt hij:
"Ook niet deze winst."
En na een korte pauze zegt hij:
"Als ik win, natuurlijk."
Vind ik ook, een persoonlijkheid voor zijn leeftijd en hij geeft duidelijk, helder en strak weer wat hij wilquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef T-lex het volgende:
Varen
Jaapie verkoopt zichzelf veruit het beste in mijn ogen...
Huub vliegt er straks uit maar kan zich natuurlijk niet in het openbaar vertonen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is Huub z'n vader zo slim hem onder curatele te stellen... dan komt het nog wel goed, want Huub z'n opmerking dat hij zich na DGK 2 dagen op een hotelkamer helemaal lam wilde zuipen voorspelt weinig goeds.
Oja, spareribs groeien aan varkens, da's waar ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zouden dan de best verzorgde varkens van NL zijn, want ik zie nooit meer varkens buiten lopen... en ik woon tussen de weilanden
Zou trouwens best een markt voor kunnen zijn: een scharrelvarken sparerib restaurant
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:15 schreef rooie3 het volgende:
Er gaat dus echt iemand vertrekken vanavond.Zijn er al mensen naar Eeemnes,familieleden al gestalkt.Ben benieuwd.Denk als Huub gaat,dat morgen alles op straat ligt.
Ja hoor, niet omdat ze een dom mormel isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:15 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik word heel erg onderschat omdat ik een vrouw ben
Ja hoor, ómdat je 'vrouw' bent
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:17 schreef RSie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:11 schreef blomst het volgende:
zei Huub nu dat er één vanavond uit gaat?
Ik vermoed dat dit een interview is wat op donderdagavond wordt uitgezonden!
wordt hij geinterviewd door RTL boulevard??
Volgens mij wordt Amanda helemaal niet onderschat..de meesten schatten haar precies op waardequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:15 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik word heel erg onderschat omdat ik een vrouw ben
Ja hoor, ómdat je 'vrouw' bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |