quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:34 schreef danos het volgende:
gelijk tegen frankrijk,gelijk tegen italie en winst tegen roemenie
Negen punten is behoorlijk onmogelijk jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef DrDentz het volgende:
iedereen checkt de poll natuurlijk om te zien of er een optie tussenstaat die onmogelijk is
Ik vind Italie een veel stabielere ploeg dan frankrijk, veel moeilijker om van te winnen. Tegen frankrijk hoef je alleen maar te zorgen geen doelpunten tegen te krijgen, want je krijgt zelf ook kansen zat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef pfaf het volgende:
Frankrijk winnen we nóóit, die zijn onverslaanbaar. Italië zie ik ons wel van winnen, evenals Roemenie. 6 punten dus.
Inderdaad de italianen spelen van dat ik hang voor mijn doel voetbal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:06 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind Italie een veel stabielere ploeg dan frankrijk, veel moeilijker om van te winnen. Tegen frankrijk hoef je alleen maar te zorgen geen doelpunten tegen te krijgen, want je krijgt zelf ook kansen zat.
Geen tegendoelpunten krijgen met spelers als Benzema, Henry, Ribery, Trezeguet? En hoe wil je scoren tegen een verdediging van Abidal, Gallas, Thuram, Sagna, Boumsong, etc? Frankrijk wordt met twee vingers in de neus Europees kampioen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:06 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind Italie een veel stabielere ploeg dan frankrijk, veel moeilijker om van te winnen. Tegen frankrijk hoef je alleen maar te zorgen geen doelpunten tegen te krijgen, want je krijgt zelf ook kansen zat.
toch al 5 optimisten voor 9 punten.. maar goed als er 8 tussen stond stemden daar de meesten opquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Negen punten is behoorlijk onmogelijk ja.
Ik denk vier punten. Winst tegen Roemenië, gelijk tegen Italië en verliezen tegen Frankrijk.
Ga toch weg man... Frankrijk heeft een leuk elftal, maar wij hebben ook een middenveld en een aanval waar je u tegen zegt. So what, dan krijgen we er 2 tegen? Moeten we steeds maar met 4-2 of 5-2 winnenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen tegendoelpunten krijgen met spelers als Benzema, Henry, Ribery, Trezeguet? En hoe wil je scoren tegen een verdediging van Abidal, Gallas, Thuram, Sagna, Boumsong, etc? Frankrijk wordt met twee vingers in de neus Europees kampioen.
Italie gaat erg tegenvallen, daar is het beste er wel af. Nu is Toni niet te onderschatten, maar dat elftal staat in geen vergelijking met de supersterren van Frankrijk. Volgens mij kan Frankrijk nog een reserveelftal opstellen waar Nederland op iedere positie onderdoet...
Daar zat ik flink naastquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Verliezen tegen Italie, winnen tegen Roemenie en gelijk tegen Frankrijk. Doelsaldo 1-1 of 1-2 of iets dergelijks.
1 uit 3.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef pfaf het volgende:
Frankrijk winnen we nóóit, die zijn onverslaanbaar. Italië zie ik ons wel van winnen, evenals Roemenie. 6 punten dus.
Winnen van Roemenie lijkt mij lastiger dan winnen van Frankrijk. Bij de Fransen weet je zeker dat je een aantal keren vrij voor de goal moet komen. De Roemenen moet je 2x passeren in hun eigen 16 meterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar zat ik flink naastAls de rest nou wel klopt dan zijn we door
3 uit 1quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Vidacz het volgende:
Alles en iedereen van het veld trappen: 9 punten.
das nou jammer, pfafquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen tegendoelpunten krijgen met spelers als Benzema, Henry, Ribery, Trezeguet? En hoe wil je scoren tegen een verdediging van Abidal, Gallas, Thuram, Sagna, Boumsong, etc? Frankrijk wordt met twee vingers in de neus Europees kampioen.
Italie gaat erg tegenvallen, daar is het beste er wel af. Nu is Toni niet te onderschatten, maar dat elftal staat in geen vergelijking met de supersterren van Frankrijk. Volgens mij kan Frankrijk nog een reserveelftal opstellen waar Nederland op iedere positie onderdoet...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Vidacz het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk vier punten. Winst tegen Roemenië, gelijk tegen Italië en verliezen tegen Frankrijk.
Zo. We hebben een echte kenner.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Italie winnen we nooit, pfaf zegt dat een reserve elftal van Frankrijk nog op elke positie beter is dan dat van ons dus dat zal dan wel zo zijn, en Roemenie was ons ook 2x de baas in de kwalificatiegroep. Dus doe ff serieus mee en kom niet met dit soort bullshit op de proppen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk 3-0 Italie, 4-1 Frankrijk en 2-0 Roemenie. Lach me maar uit jongens, maar ik voel het.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
wat heb jij gesnoven ??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk 3-0 Italie, 4-1 Frankrijk en 2-0 Roemenie. Lach me maar uit jongens, maar ik voel het.
Leuk om terug te lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
foutje..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:37 schreef DrDentz het volgende:
ik denk eentje; we verliezen van italie en frankrijk en als het niks meer uitmaakt spelen we gelijk tegen Roemenie
bijna goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:04 schreef DANILXL het volgende:
4 ptn 2e in de poule
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2 punten. Met als grote oorzaak een gebrek aan een écht team dat wil strijden voor elkaar.
Dit klopte toch wel aardig, op het Frankrijk-gedeelte na dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef pfaf het volgende:
Dat klopte wel van mijn voorspelling, de wedstrijd tegen Roemenie deed er voor ons niet meer toequote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:37 schreef DrDentz het volgende:
ik denk eentje; we verliezen van italie en frankrijk en als het niks meer uitmaakt spelen we gelijk tegen Roemenie
ik ben een geboren optimist en heb al tijdens de kwalificatiereeks geroepen dat San Marco ons kampioen zou maken dit tournooi, maar dit resultaat had ik zelfs in mijn stoutste dromen niet zien aankomen. De poule des doods zou in mijn voorspelling met de hakken over de sloot worden overleefd.....quote:
Ja makkelijk ouwehoerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat klopte wel van mijn voorspelling, de wedstrijd tegen Roemenie deed er voor ons niet meer toe
Klopt, maar het toeval wil dat ik er ooit een heb gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Echte kenners zitten er altijd naast, voetbalpooltjes worden gewonnen door leken en huisvrouwen
Je dwingt het af hequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Kan de beste overkomen!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Geen tegendoelpunten krijgen met spelers als Benzema, Henry, Ribery, Trezeguet? En hoe wil je scoren tegen een verdediging van Abidal, Gallas, Thuram, Sagna, Boumsong, etc?
Misschien over 30 jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Frankrijk wordt met twee vingers in de neus Europees kampioen.
1992, 1994, 1996 en 1998 gingen ook niet bepaald soepel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
Als je maar weet dat Nederland nooit moeite heeft gehad in de groupsfase, misschien op euro 2004 na, na een mazzeltje.. maar dat kwam door de destijds laffe bondscoach die we toen hadden.
[..]
Tsja, in een poule met Belgie, Mexico en Zuid-Korea met moeite 5 punten halen lijkt mij toch niet echt overtuigend. Die 5-0 tegen Korea was natuurlijk leuk, maar dat is dan ook niet bepaald een topteam.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
1996 heb ik niet echt gevolgd
98 was volgens mij dat ze aan een gelijkspel tegen Belgie (of was het Mexico ?) genoeg hadden laatste speeldag? Daar waren ze dan ook in geslaagd
2000 werd er met mazzel van Tsjechie gewonnen ja, maar dat was alleen de 1e wedstrijd waar het moeizaam ging. Sindsdien ging het steeds beter draaien
Vooral 1988 was een makkie he? Godverdomme wat heb jij weer een feitenkennis, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
Als je maar weet dat Nederland nooit moeite heeft gehad in de groupsfase,
Het is lekker makkelijk om anoniem te stemmen op negen punten en klaar. Ja, dan kun je nooit op je woorden gepakt worden. Niemand, maar dan ook niemand had vooraf gedacht dat wij negen punten zouden halen, dat we negen keer zouden scoren en dat we Frankrijk en Italië met drie goals verschil zouden verslaan. Kijk voor de gein eens naar de reacties in dit topic. Al durft men daar ook bijna alleen maar 'eens' of 'oneens' te roepen zonder argumenten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had zes doelpunten en 9 punten voorspeld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef pfaf het volgende:
* Mis! Maar wie van jullie had wel verwacht dat Nederland 9 keer zou scoren in de poule?
Nou ja, het is gewoon wat grappig om mensen die lichtelijk anti-Oranje zijn of lijken zo op hun muil te zien gaan met de voorspellingen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef pfaf het volgende:
Jullie zullen vinden dat ik me onsterfelijk belachelijk heb gemaakt in deze topic met m'n voorspellingen, maar de enigen die hier zich hier voor schut zetten zijn die muppets die mijn ongelijk achteraf proberen aan te tonen op enkele kleine punten en details, terwijl ze zelf hun bek hielden.
DAM heeft er kijk op?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef pfaf het volgende:
Kansloos kutforum is dit ook.Ik kan niet wachten tot de zomer voorbij is en de normale discussies met DAM weer beginnen, die heeft er in ieder geval nog enigszins kijk op en durft ook een mening te hebben.
Netjes.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had zes doelpunten en 9 punten voorspeld.![]()
Doel je op mij? Ik kan het haast niet voorstellen daar ik a) niet lichtelijk anti-Oranje ben en b) meer wedstrijden goed dan fout heb voorspeld..quote:Nou ja, het is gewoon wat grappig om mensen die lichtelijk anti-Oranje zijn of lijken zo op hun muil te zien gaan met de voorspellingen.
Meer dan 99% van dit forum ja.quote:DAM heeft er kijk op?
Je komt altijd wat lichtelijk anti-Oranje op mij over, ook in die ene post. "Frankrijk wordt met 2 vingers in de neus kampioenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef pfaf het volgende:
Doel je op mij? Ik kan het haast niet voorstellen daar ik a) niet lichtelijk anti-Oranje ben en b) meer wedstrijden goed dan fout heb voorspeld..
Ik heb enorm veel met DAM gediscussierd, topics vol. Hij kent veel spelers maar echte kennis van zaken kon ik niet bij hem ontdekken.quote:
Ik gedraag me zoals ik wil?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:21 schreef Laton het volgende:
gedraag je niet zo als een fucking huilie man pfaf
Niet voordat ik jou handtekening heb, meneertje Nostradamusquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vooral 1988 was een makkie he? Godverdomme wat heb jij weer een feitenkennis, mag ik je aanraken?
En in een ander topic werd ik weer als Italiëfan bestempeld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je komt altijd wat lichtelijk anti-Oranje op mij over, ook in die ene post. "Frankrijk wordt met 2 vingers in de neus kampioen" lijkt het meer dat je Frankrijk support dan NL. Maar goed, ik kan er naast zitten.
Ik heb ook aardig wat aanvaringen met 'm gehad en discussiëren kan hij ook niet, maar feitenkennis heeft hij wel. Bovendien is het niet zo moeilijk om meer verstand van voetbal te hebben als de meeste hier. Ik zie hierboven nog een post waarin gesteld wordt dat Nederland zich altijd makkelijk door de poule heen voetbalt. Dat je alleen al zoiets durft te posten geeft het gemiddelde niveau hier al weer.quote:Ik heb enorm veel met DAM gediscussieerd, topics vol. Hij kent veel spelers maar echte kennis van zaken kon ik niet bij hem ontdekken.
Oef, je overdondert me weer met je argumentatie!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niet voordat ik jou handtekening heb, meneertje Nostradamus
Ik was er in m'n pools ook vanuit gegaan dat Nederland met moeite / mazzel door de poule zou komen en zelf dat was wat mij betreft voor aanvang van het toernooi nog een vrij optimistische gedachte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
pfaf. Hier mijn quote, ook een voorspelling. Is niet uitgekomen, nou helaas.
[..]
Het is lekker makkelijk om anoniem te stemmen op negen punten en klaar. Ja, dan kun je nooit op je woorden gepakt worden. Niemand, maar dan ook niemand had vooraf gedacht dat wij negen punten zouden halen, dat we negen keer zouden scoren en dat we Frankrijk en Italië met drie goals verschil zouden verslaan. Kijk voor de gein eens naar de reacties in dit topic. Al durft men daar ook bijna alleen maar 'eens' of 'oneens' te roepen zonder argumenten.
Ja wat wil je nou dat ik zeg? Waarom kom je met 1988?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oef, je overdondert me weer met je argumentatie!
Of realiseer je je nu ook dat Nederland zich bijna nooit simpel plaatst voor de volgende ronde van een EK en ga je daardoor nietszeggende posts plaatsen?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou dat ik zeg? Waarom kom je met 1988?
Je weet dondersgoed wat ik daarover te zeggen heb
Tja, in de pools die ik her en der over internet heb ingevuld, heb ik ook wel eens Nederland alles laten winnen. Beetje kansen spreiden. Je ziet het vaak dat bepaalde users achteraf worden afgemaakt, omdat ze vooraf een voorspelling doen. Lekker simpel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef DarkY.NL het volgende:
in de FOK ek pool heeft NL bij mij ook 9 punten, ok de goals klopten niet helemaal. Wel bijna.
Had nl, 3-1, 3-1, 2-1.
ok 2006: simpelquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil weten waar jij die stelling vandaan haalt dat Oranje zich simpel door de poule voetbalt? Wat heb je te zeggen over '88 dan? Dat die beroemde treffer van Kieft al weken van te voren geplanned was?
96, zeeeeeer moeizaamquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ok 2006: simpel
2004: geluk
2002: -
2000: toch ook vrij simpel
1998: enigzins moeizaam
Ok simpel is dan misschien een verkeerd woord, maar ze komen iig wel altijd de groupsfase door, dus waarom achtte iedereen Nederland ineens kansloos? Zelfs in het buitenland..
Alsof we in 2 jaar ineens zijn afgezakt naar het niveau Luxemburg ofzo
De KNVB hangt hier aan de telefoon, ze willen je voor het volgend WK inhuren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:36 schreef Vidacz het volgende:
Niet doorgaan in een poule met Frankrijk en Italie staat tegenwoordig al gelijk aan niveau Luxemburg?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ok 2006: simpel
2004: geluk
2002: -
2000: toch ook vrij simpel
1998: enigzins moeizaam
Ok simpel is dan misschien een verkeerd woord, maar ze komen iig wel altijd de groupsfase door, dus waarom achtte iedereen Nederland ineens kansloos? Zelfs in het buitenland..
Alsof we in 2 jaar ineens zijn afgezakt naar het niveau Luxemburg ofzo
Beetje vreemd om dan te stellen dat Nederland de groepsfase altijd makkelijk doorkomt, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
Zoals ik al eerder zei begon ik WK's en EK's pas vanaf 1998 te volgen kutkneus
Je zou natuurlijk ook normaal kunnen posten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
Zoals ik al eerder zei begon ik WK's en EK's pas vanaf 1998 te volgen kutkneus
Heel duidelijk, je bedoelt dus nooit, maar eigenlijk vanaf 1998?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
Als je maar weet dat Nederland nooit moeite heeft gehad in de groupsfase,
Nee dat doe je niet. Je zegt notabene ook nog dat Nederland altijd de poule doorkomt. Nog niet geboren in 1990 zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
Kunnen jullie lezen of niet? Goddamn....:')
Ik verbeterde mezelf toch notabene nog? Je zit die tekst ook nog te kopieren met je hoofd
Als je de bitch uit wil hangen ok, maar zoek dan maar iemand anders om tegen te discussierenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Je zegt notabene ook nog dat Nederland altijd de poule doorkomt. Nog niet geboren in 1990 zeker?
In de jaren '80 was het nou ook niet echt hosanna, met de ' patatgeneratie' van Beenhakker...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nogmaals, sinds ik toernooien volg sinds 1998 is Nederland altijd door de poule gekomen en ze staan al sinds de jaren '70 aan de wereldtop
Hulde voor je argumentatie, maar hier ga je (mijns inziens) toch de mist in. Na het geschutter tegen Nederland kun je toch moeilijk meer stellen dat de Fransen de sterkste verdediging van het toernooi hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef pfaf het volgende:
Net als de kwaliteit voorin heeft Frankrijk mijns inziens (nog steeds !!) kwalitatief de sterkste verdediging van het toernooi. Gallas is fysiek superieur aan iedere spits en Abidal en Evra hebben bij een sterk seizoen achter de rug. Thuram erbij voor de routine en ervaring en er staat een geweldig elftal.
Nederland hoort sowieso bij de toplanden, maar heeft ook sinds '70 wel mindere periodes gekend zoals bijvoorbeeld '82-'86. Dat is ook niet zo vreemd voor een relatief klein land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je de bitch uit wil hangen ok, maar zoek dan maar iemand anders om tegen te discussieren
Nogmaals, sinds ik toernooien volg sinds 1998 is Nederland altijd door de poule gekomen en ze staan al sinds de jaren '70 aan de wereldtop
Heb je de kwalificatie van Nederland gevolgd? Die was niet erg hoopgevend. De speelwijze in die wedstrijden gaf weinig hoop voor een poule des doods met het land dat niet van Nederland verloor in de kwalificatie en de wereldkampioen en vice-wereldkampioen. Eigenlijk begon het pas wat bij te draaien toen van Basten afstapte van het dogmatisch vasthouden aan een rigide 4-3-3 systeem en de spelers meer vrijheid kregen.quote:Mijn punt was dan waarom iedereen Nederland ineens zo kansloos achtte? Ja omdat we bij 2 finalisten in de groep zaten. En omdat ze een sterk team hebben, en Nederland ineens niet meer ofzo?
Als Nederland dit EK wint, dan zullen de verwachtingen de komende jaren wel redelijk hoog zijn. Zeker aangezien spelers als Sneijder, Robben, v. Persie, v/d Vaart en Kuyt nog wel even meekunnen.quote:Mja het zal allemaal wel
Maar over 4 jaar (of over 2 jaar) heb je ditzelfde geblaat weer, let op mn woorden
Mja, wie heeft het dan? Italie kreeg er ook drie om de oren. En zoals gezegd: vooral als collectief vielen ze me tegen en daar had ik me ook enorm in vergist. Ik dacht dat een paar weekjes voorbereiding van de individuen een machine zou gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hulde voor je argumentatie, maar hier ga je (mijns inziens) toch de mist in. Na het geschutter tegen Nederland kun je toch moeilijk meer stellen dat de Fransen de sterkste verdediging van het toernooi hebben.
Wellicht chargeer ik enigszins in m'n ophemeling van Frankrijk, maar denigrerend over Nederland doe ik toch ECHT niet hoor:quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk niet dat men zozeer lacht om Pfafs zijn voorspelling, maar meer de manier waarop hij het verwoord. Hij hemelt Frankrijk helemaal op en spreekt wat denigrerend over Oranje. Dat maakt zijn voorspelling wat pijnlijk.
Ik zeg niet voor niets dat ook Italie niets is bij Frankrijk. Mijns inziens dan, we hebben -wederom- gezien dat een collectief meer betekend dan individuele kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, voor aanvang van Nederland - Frankrijk had het duo Gallas - Thuram (dacht ik) iets van 16 wedstrijden niet verloren. Dus geheel onlogisch is zo'n gedachte niet, toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hulde voor je argumentatie, maar hier ga je (mijns inziens) toch de mist in. Na het geschutter tegen Nederland kun je toch moeilijk meer stellen dat de Fransen de sterkste verdediging van het toernooi hebben.
Gallas, Thuram en Sagnol behoorden ooit tot de wereldtop, tegenwoordig niet meer mijns inziens. Boumsong hoort daar niet tussen, Evra speelde een goed seizoen en over Abidal kan ik niet echt oordelen, omdat ik Barca niet veel gezien heb.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, wie heeft het dan? Italie kreeg er ook drie om de oren. En zoals gezegd: vooral als collectief vielen ze me tegen en daar had ik me ook enorm in vergist. Ik dacht dat een paar weekjes voorbereiding van de individuen een machine zou gemaakt kunnen worden.
Maar Gallas, Abidal, Evra, Thuram, Boumsong, Sagnol. Dat zijn toch verdedigers die tot de wereldtop behoren? Ik vind de flanken bijv beter bezet dan bij Italie, waar Zambrotta en Panucci nogal eens een steek laten vallen. Verder had Frankrijk met die namen ook de minste tegendoelpunten van alle landen in de kwalificatie.
Verder is het niet alleen de verdediging van Frankrijk die zwak was, maar vooral de voorhoede van Nederland die sterk was.
-edit: Italie sneed er aan de andere kant gisteren ook een paar keer soepel doorheen, al was dat ook vooral na de rode kaart.
Nederland, LMFDquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen welk land dan wel de beste verdediging heeft overigens.
Samen met Kroatië ja, al zijn de tegenstanders van Nederland wel een stuk aansprekender, ondanks een op stoom zijnde Podolski.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nederland, LMFD
De beste aanval is de beste verdediging, en ook onze verdediging heeft geloof ik het minste aantal tegendoelpunten gekregen
Frankrijk onverslaanbaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef pfaf het volgende:
De flanken heb je gelijk in, maar ik vond dat centrum toch niet het beste van het EK op voorhand, maar dat was ook meer een gut-feeling. Dat ze het zo matig zouden doen daar had natuurlijk niemand op gerekend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, wie heeft het dan? Italie kreeg er ook drie om de oren. En zoals gezegd: vooral als collectief vielen ze me tegen en daar had ik me ook enorm in vergist. Ik dacht dat een paar weekjes voorbereiding van de individuen een machine zou gemaakt kunnen worden.
Maar Gallas, Abidal, Evra, Thuram, Boumsong, Sagnol. Dat zijn toch verdedigers die tot de wereldtop behoren? Ik vind de flanken bijv beter bezet dan bij Italie, waar Zambrotta en Panucci nogal eens een steek laten vallen. Verder had Frankrijk met die namen ook de minste tegendoelpunten van alle landen in de kwalificatie.
Klopt.quote:Verder is het niet alleen de verdediging van Frankrijk die zwak was, maar vooral de voorhoede van Nederland die sterk was.
En vergeet het uitvallen van Ribery niet, ik denk dat het daar al misging.quote:-edit: Italie sneed er aan de andere kant gisteren ook een paar keer soepel doorheen, al was dat ook vooral na de rode kaart.
Dat zegt natuurlijk ook al genoeg over de Fransen, dat ze schijnbaar zo afhankelijk zijn van 1 speler.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef DivineJester het volgende:
En vergeet het uitvallen van Ribery niet, ik denk dat het daar al misging.
En daar dacht ik juist dat hun kracht lag! ( Zij zelf overigens ook, de interviews lezende ) Als jequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk ook al genoeg over de Fransen, dat ze schijnbaar zo afhankelijk zijn van 1 speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |