Lijkt me ook wel eigenlijk. Haal desnoods nog 2 crashtenders van Schipholquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, misschien moet de brandweer het minder op z'n beloop laten, als het pand moeilijk bereikbaar is dan had daar toch wel wat aan kunnen worden gedaan in de afgelopen uren.
na de eerste 3 seconden blijft de pagina wit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:47 schreef dennus2006 het volgende:
Rook neemt weer toe:
http://brouwernetwork.net/brand/
eindje rijden lijkt me voor die dingen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eigenlijk. Haal desnoods nog 2 crashtenders van Schiphol
Rond het geboouw zijn allemaal weg werkzaam heden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet de brandweer het minder op z'n beloop laten, als het pand moeilijk bereikbaar is dan had daar toch wel wat aan kunnen worden gedaan in de afgelopen uren.
Opgelost?:)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
na de eerste 3 seconden blijft de pagina wit.
Valt wel mee, alleen de westzijde is lastig te bereiken ivm bomen en een stuk water. De lange oostzijde is goed bereikbaar en de kopgevels ook. De Mekelweg is dan wel een puinhoop, maar die is dan ook al maanden afsgesloten. Verkeer komt via de Schoemakerstraat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
Probleem ook is, alleen weet ik niet of het bij dat gebouw het is, dat de halve TU-wijk op de schop ligt. Dus open gebroken straten ect
Ja echt! als ik uit het raam kijk zie ik in het gebouw hier tegenover een beeldscherm waar foto's te zien zijn!quote:
Yepz... en dat blijft het ook nog wel even doen.quote:
Kijk eens achter je!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef GateWayX het volgende:
[..]
CiTG zal 't niet zijn. Daar zit ik nu
Dat is nu de 5e keer ofzo dat ik je linkje voorbij zie komen. Nu weten we het wel dacht ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef dennus2006 het volgende:
Mensen met intresse live-beelden:
http://brouwernetwork.net/brand/
Ja met name in Maastricht verpletterd tegen een betonnen muurquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
speculaties gaan, dat rotterdam tegenwoordig ook in Limburg ligt.
Lastig reageren, server van Fok ligt er telkens uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:30 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte en dat van die camera is je vergeven
Van de site van RTV West:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:56 schreef krapula het volgende:
eeuwig zonde van die bibliotheekwas meen ik het grootste architectuurarchief van nederland
quote:Het gebouw herbergt de belangrijkste collectie architectuurboeken, -tijdschriften en -tekeningen van Nederland. De bibliotheek omvat ruim 40.000 boeken en is zeer waardevol. Of de verzamelingen door de brand verloren zijn gegaan, kon een woordvoerster van de TU Delft dinsdagmiddag nog niet zeggen.
opfokken ,.. of we steken jou aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:57 schreef dennus2006 het volgende:
Er komen nu enorme rook-toppen omhoog op de live beelden:|
Wat vliegt er nu weer extra in de hens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |