Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:52 schreef Borga het volgende:
[..]
¨
Jammer dat hij dit voor de verkeerde doelgroep doet, ik ben bang dat het gepeupel toch voor Bwian of Amanda gaat kiezen
Hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:54 schreef LucasV het volgende:
De muts van de telegraaf zegt dat er iemand over 'een paar uur' eruit ligt ..
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Journaliste vraagt "Wat ga je doen als je eruit bent, morgen, straks over een paar uur".
Dat verhaal dat het donderdag niet live is, en dat daarom vanavond de streams eruit gaan, lijkt dus te kloppen.
Welk goed doel?? De Jaap-foundation??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef Py het volgende:
[..]
Hij vertelt nu dat hij een half miljoen gaat weggeven aan goede doelen en de andere helft om TerrorJaapShow na de kooi voort te zetten.
Vannacht is zelfs al de champagne in de jacuzzi scene opgenomen.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Komt bij dat ik Brian érg relaxed vind, een beetje té relaxed. Een beetje alsof hij al weet dat hij gaat winnen.
Ik hoorde het ja en ik snap niks van al dat gemanipuleer daar. Of misschien snap ik het juist wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Journaliste vraagt "Wat ga je doen als je eruit bent, morgen, straks over een paar uur".
Dat verhaal dat het donderdag niet live is, en dat daarom vanavond de streams eruit gaan, lijkt dus te kloppen.
Exact mijn gedachten. Reken maar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Brian blijft inderdaad te rustig, de winst is al geregeld.
hoezo is dat jou mening of heb je dat gehoord net ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
Nu ben ik er helemaal zeker van of Jaap of Huub moet winnen.
B en A mogen gewoon niet winnen, veel geld en geen manieren is een dodelijke combinatie.
Apart vrieshuis voor de spareribs, inclusief graasweide voordat ze het vrieshuis ingaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk goed doel?? De Jaap-foundation??
Jaap heeft al een vermogen nodig om een huis te kopen en op maat in te richten... over funderingen gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |