Even in het kort:quote:T/m 22 juni 2008 loopt de Super Selectie actie! Dit betekent sparen voor de gratis 20 Oranjespelers uit de Super Selectie.
Bovendien maakt u met het Super Selectiespel kans op een volledig verzorgde reis naar Zwitserland.
Meer weten? Kijk op: www.superselectie.nl
wellicht kan je die muntjes kopen die bieden sommige mensen ook al aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef DRD het volgende:
ik koop ze denk ik na het toernooi wel, voor 50 cent per stuk via marktplaats.
De AH is namelijk een stukje dichterbij......
Moet Sar en Raffie nog nu ik het zo bekijkquote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er inmiddels 8 en daarvan beschik ik in ieder geval over mijn favoriete spelers. Huntelaar, Sneijder, Ruudje, Heitinga en Van Persie![]()
Nog twee weken voordat de actie afloopt dus ik zal er nog graag zoveel mogelijk erbij willen hebben.De huidige kakkerlakken zoals Gio en De Cler gaan helaas rechtstreeks de prullenbak in.
Ik heb Huntelaar en Van Persie dubbel ( en nog een paar die je al hebt )quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er al 24.
Mis nog Seedorf, Robben, Ooijer, Stekelenburg, Huntelaar en Van Persie.
Heb dubbel: De Zeeuw, Kuyt, Mathijsen (2x), Heitinga, Van der Sar (3x), Van Bronckhorst, Van der Vaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |