abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58641424
Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe je jezelf het best kunt beschermen tegen criminelen die ongemerkt drugs in je koffer stoppen?

Ik heb een aantal mogelijkheden gevonden:

1. Koffer op slot doen. Echter, slotjes van koffers stellen doorgaans echter niet zo veel voor. Duoane van b.v. de VS kunnen de sloten van de grotere kofferfabrikanten openen met een looper. Waarom zou een beetje crimineel deze ook niet hebben.

2. Extra sloten gebruiken maar hier speelt ook het looper probleem.

3. 2 gaatjes boren in de koffer tie-wrap erdoor.

Ben ik misschien paranoide, of zijn er meer mensen die zich hier druk om maken als ze b.v. vliegen naar Zuid Amerika. Wat zijn de beste voorzorgsmaatregelen die je kunt nemen?
pi_58641590
Wanneer je gaat vliegen kun je ook op de luchthaven van vertrek een zak om je bagage laten doen die wordt gesealed, zodat je zeker bent dat jij niet kunt worden aangesproken op eventuele toevoegingen in je bagage onderweg.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58641632
Pas in Zuid-Amerika je koffer laten sealen voor vertrek naar Nederland.

Je loopt het meeste kans dat ze daar wat in je koffer doen i.p.v. in Nederland.
pi_58641704
Koffer/tas altijd op slot doen,maakt niet uit of ze het open maken onderweg,JIJ deed hem op slot.
Bij aankomst ALTIJD nakijken,al kom je al jaren naar dezelfde plek toe vliegen,niemand is te vertrouwen,zeker mensen die je nooit ziet (bagage-afhandeling).
Het is niet zo dat het dan lijkt alsof je niemand kunt vertrouwen,het is gewoon voor je eigen zekerheid en een goed gevoel hebben over de hele situatie.
pi_58642158
Cijferslot gebruiken.

En het is loper, niet looper.
pi_58642547
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:17 schreef piepster het volgende:
Cijferslot gebruiken.
Precies, die zijn niet te kraken, zeker niet de cijferslotjes op een koffer

Het beste is sealen inderdaad en als je vermoed dat je koffer op is geweest direct de douane inschakelen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:43:06 #7
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_58642601
Sealen voor een paar euro en klaarrrrrrrr.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_58642701
dubbele kofferband erom en op beiden een cijferslot. Dan laten ze jouw koffer gaan voor een die makkelijker te openen is.
uit een aspergernest
pi_58643210
Allemaal LEUK EN WEL, maar hoe zit het dan met de douane die koffers openbreken in geval van een cijferslot of gewoon slot waarvan geen loper beschikbaar is.

Hoe groot is die kans?
pi_58643715
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:19 schreef josvr het volgende:
Allemaal LEUK EN WEL, maar hoe zit het dan met de douane die koffers openbreken in geval van een cijferslot of gewoon slot waarvan geen loper beschikbaar is.
Hoe groot is die kans?
Volgens mij gaat dit onderwerp over wat er allemaal kan gebeuren met je koffer als je in het vliegtuig zit,danwel wanneer je koffer uit het zicht is.
Bij de douane kun je zelf bekijken wat ermee gebeurd.
pi_58643925
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef dborhem het volgende:
Volgens mij gaat dit onderwerp over wat er allemaal kan gebeuren met je koffer als je in het vliegtuig zit,danwel wanneer je koffer uit het zicht is.
Bij de douane kun je zelf bekijken wat ermee gebeurd.
Maar bij b.v. Schiphol wordt bij het inchecken (=voor de douane) je koffer gelabelled, en verdwijnt het op de lopende band en verdwijnt het uit het zicht. Dus bij de douane kun je helemaal niet zelf bekijken wat ermee gebeurd.

Of klopt dit niet?
pi_58644462
Als je van of naar amerika gaat zou ik het sealen laten zitten want dat kan je gewoon weer los gaan snijden..
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:46:30 #13
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_58646060
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:49 schreef wendytje het volgende:
dubbele kofferband erom en op beiden een cijferslot. Dan laten ze jouw koffer gaan voor een die makkelijker te openen is.
De petten in de USA kunnen dit als verdacht zien en knippen de banden er wel vanaf.
Volgens mij is het na 911 niet meer toegestaan om koffers op slot te doen.
Zijn ze wel op slot, dan breken ze het wel open. Is van tevoren bekend, dus geen recht op schadevergoeding.
Blijft over: sealen.

Of je neemt alleen handbagage mee
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:25:07 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_58647989
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:46 schreef Liopleurodon het volgende:

Of je neemt alleen handbagage mee
Of je wordt minder paranoia of je blijft thuis want er bestaat ook een uiterst minieme kans dat het vliegtuig neerstort...
reset
pi_58648546
backpack, sealtas erover, cijferslotje eraan. Naar landen als zuid-amerika, azie zit je dan goed want die kunnen het nooit zo openmaken. De douane in de states kan (tenminste dat ding dat ik heb) wel gweoon openmaken met een loper, maar dan springt er vanzelf een rood palletje omhoog waardoor je meteen ziet of je tas gecontroleerd is of niet
pi_58663718
Waar gaat de reis van TS eigenlijk naartoe?

De douane in de VS mag inderdaad koffers en tassen openmaken. Je kunt er dan wel slotjes op doen, maar die dienen inderdaad van een type te zijn dat ze daar kunnen openen. anders wordt het slot / de koffer open gebroken.

Als je naar andere landen vliegt kun je elk hangslotje gebruiken dat je wilt, eventueel laten sealen.
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 14:14:44 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_58664668
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:57 schreef josvr het volgende:
Maar bij b.v. Schiphol wordt bij het inchecken (=voor de douane) je koffer gelabelled, en verdwijnt het op de lopende band en verdwijnt het uit het zicht. Dus bij de douane kun je helemaal niet zelf bekijken wat ermee gebeurd.

Of klopt dit niet?
De douane kijkt niet naar uitvoer. Alleen naar invoer. Bagage wordt dus alleen door de douane geopend waar je bij bent. Je haalt immers de koffer weer op voordat je door de douane gaat om een land te betreden.

De beveiligingsdienst van Schiphol onder toezicht van de Marechaussee laat de koffers voor vertrek wel scannen in een grote x-ray machine op mogelijke explosieven en zo.

De enigen die eventueel nog iets in je koffers kunnen doen zijn de bagagebehandelaars die met je bagage naar het vliegtuig rijden en het daar inladen. Die kans is overigens wel minimaal, want jij moet maar net naar een bestemming gaan waar iemand jou op zal wachten die ook nog eens kans moet zien om jouw koffer te ontvreemden. Zonder dat die persoon weet wie jij bent of hoe je eruit ziet.

In Zuid Amerikaanse landen kun je meestal voor een euro wel je tas laten sealen als je geen vertrouwen hebt in de lokale ordediensten. Maar dat is meer een goede maatregel tegen diefstal van jouw spullen dan het voorkomen van een eventuele plaatsing van drugs.

Sowieso komt de meeste drugs via containerschepen binnen. Een paar kilo in een koffer zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Bolletjesslikkers zijn ook maar een manier van drugsbazen om mankrachten van bijvoorbeeld de Douane en Marechaussee bezig te houden en zo minder besteedbaar personeel over te laten houden voor controles op de echt grote invoer. Dat is een politieke keuze. Een container vol spul is minder 'erg' dan bolletjesslikkers die wel eens de neiging hebben te sterven onderweg.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:10:16 #18
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_58677903
Josvr--gewoon een slot kopen met TSA erop--en je koffer dichtdoen.Niemand kan erin alleen TSA personeel--beveiling in Amerika.Have a nice flight.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:03:10 #19
111528 Viajero
Who dares wins
pi_58707019
Als ik drugs in mijn koffer doe dan doe ik hem meestal op slot, ik wil niet dat bagageslepers mijn drugs stelen!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:17:53 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59859717
Ik knoop m'n rugzak altijd dicht met kleine dunne touwtjes. Alle ritssluitingen aan elkaar. Als daar mee geknoeid is, haal ik hem NIET van de band!

Het zijn trouwens niet alleen criminelen die troep in je tas stoppen, de marachaussee doet het ook, zowel drugs als explosieven. Om het systeem te testen. Prima, tot ze er eentje vergeten en je dat in het land van aankomst mag gaan uitleggen...
censuur :O
pi_59859906
quote:

Hoe groot is die kans?
En wat als je vliegtuig wordt gekaapt?

Doe niet zo paranoide
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 12:55:20 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59863646
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Het zijn trouwens niet alleen criminelen die troep in je tas stoppen, de marachaussee doet het ook, zowel drugs als explosieven. Om het systeem te testen. Prima, tot ze er eentje vergeten en je dat in het land van aankomst mag gaan uitleggen...
Nee, dat is niet zo. Onzinverhalen moet je dus nooit geloven.

Met vriendelijke groet,
Een oud-Marechaussee.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59873576
Hehe wat een onzin zeg. Men vader vliegt al een jaar of 25 en heeft dit iig nog niet meegemaakt. Niet zo moeilijk doen dus.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:18:14 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59875010
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Onzinverhalen moet je dus nooit geloven.

Met vriendelijke groet,
Een oud-Marechaussee.
Denial! De tijd van doofpotten is een beetje voorbij he...
pi_59875869
quote:
Daar hebben ze een aparte afdeling voor, daar hebben ze jou niet voor nodig
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:01:34 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59876075
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Daar hebben ze een aparte afdeling voor, daar hebben ze jou niet voor nodig
Ja vast! Dan zou die snuffelhond precies weten hoe de koffers er uit zien...
pi_59876927
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:01 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja vast! Dan zou die snuffelhond precies weten hoe de koffers er uit zien...
Nogmaals de KMar gaat geen 'nep' explosief/ buisje ongevraagd in jou koffer stoppen. Ook de douane zal niet ongevraagd drugs in jou koffer stoppen om te 'testen'.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:14:29 #28
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59877696
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Nogmaals de KMar gaat geen 'nep' explosief/ buisje ongevraagd in jou koffer stoppen. Ook de douane zal niet ongevraagd drugs in jou koffer stoppen om te 'testen'.
Geen "nep" spul inderdaad, want daar kan je de detectie niet mee testen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:47:35 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_59878495
cross-post uit een ander topic met hetzelfde onderwerp:

Kan iemand mij vertellen wat het nut zou zijn voor iemand om drugs in iemand z'n koffer te doen op een vliegveld?? Het is zo compleet onlogisch dat iemand zijn drugs in iemand z'n koffer zou doen, er zijn dan 3 opties:

1. eigenaar merkt het op, waarschuwt douane en drugs worden in beslag genomen. Drugs weg
2. eigenaar merkt het niet op, wordt gecontroleerd en beland in de bak. Drugs weg
3. eigenaar merkt het niet op, en komt er pas achter als die in z;n hotel aankomt. Drugs weg

Ik snap die angst voor drugs in de koffer niet zo. Komt denk ik omdat al die drugssmokkelaars dit als smoesje gebruiken om aan te tonen dat ze onschuldig zijn. Terwijl het gewoon compleet onlogisch

overigens heb ik op Schiphol zo'n hersluitbare tas gekocht voor mijn backpack incl. slotje. Was even duur als 2 keer insealen met plastic. Naast veiligheid ook een stuk minder kans op beschadiging.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:47:49 #30
62913 Blik
The one and Only!
pi_59878503
En:

Ik heb nog nooit gehoord dat dit soort voorvallen hebben plaatsgevonden, alleen toen de "toerist" ook daadwerkelijk was opgepakt en met dit soort verklaringen kwam.

Niet echt geloofwaardig
  Moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 13:12:03 #31
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59887516
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Denial! De tijd van doofpotten is een beetje voorbij he...
En ik werk al jaren niet meer bij de Marechaussee, dus ik heb alle reden om mee te werken aan een doofpottenaffaire. Logisch. Als jij zo graag je eigen fabeltjes wil geloven is dat natuurlijk prima. Fantasten moeten er ook zijn.

O ja, het rode lichtje in je televisie is natuurlijk niet je standby-lichtje, maar een lopende camera. We houden je in de gaten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:23:54 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59887846
quote:

Onzin.
Het enige dat er gebeurt is dat de software van de scanners af en toe expres een wapen ofzo laat zien in de scan van een koffer, om te checken of degene die moet opletten niet in slaap is gevallen.
Ze gaan geen koffers openen en er wapens of drugs instoppen

Verder hoef je je koffer helemaal niet hufter-proof te maken, het gaat er maar om dat ie minder makkelijk te openen is dan wat andere koffers
Als ze de keuze hebben uit 20 koffers waarvan er 11 binnen 30 seconden te openen zijn en die van jou in 4 minuten, welke denk je dat ze kiezen ?
zzz
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:53:12 #33
111528 Viajero
Who dares wins
pi_59888558
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

En ik werk al jaren niet meer bij de Marechaussee, dus ik heb alle reden om mee te werken aan een doofpottenaffaire. Logisch. Als jij zo graag je eigen fabeltjes wil geloven is dat natuurlijk prima. Fantasten moeten er ook zijn.

O ja, het rode lichtje in je televisie is natuurlijk niet je standby-lichtje, maar een lopende camera. We houden je in de gaten.
Ik heb een groen lichtje. Is dat ook de Marechaussee of zijn dat anderen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:19:21 #34
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59889169
Mèn, wat een paranoïde mensen lopen hier rond (waar om blijf ik me daar eigenlijk zelfs na 9 jaar nog over verbazen... ).

Dank voor het rechtzetten van een aantal dingen UIO, maar ik vrees dat dat niet zoveel uithaalt...
Die seals zijn echt zo'n ont-zet-ten-de geldklopperij. Inderdaad gewoon een slotje op je koffer en naar de VS gewoon niet op slot, en verder gewoon geen dure troep in je koffer doen. In 20 jaar héél veel vliegen, en vooral ook heel veel naar en in Latijns Amerika heb ik nog nooit een pak wit poeder in mijn koffer aangetroffen (zoals gezegd: waarom zouden je in godsnaam) en is het enige dat er ooit is gestolen een setje heel oud ondergoed uit het (onafgesloten) topvak van mijn rugzak. Ik wens de marrechaussee er veel plezier mee... (UIO! )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_59891344
@ hik Die seals hebben meerdere voordelen. Naast bagagekelderdiefstalproof ook gooi/val proof. hoe vaak ik op schiphol niet ergens kleren en spullen achter een pilaar op het platform heb gezien is ontelbaar. En mensen dat drugs in koffers stoppen kan gebeuren in zuid amerika, jou koffer wordt op schiphol al voor de scan en bagageband weggehaald door 'partners in crime'.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:12:39 #36
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59892248
Koop gewoon een fatsoenlijke koffer dan; één die niet open gaat bij het gooien....
(Wat voor koffer heb je dan in godsnaam? )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_59892756
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef Hik het volgende:
Koop gewoon een fatsoenlijke koffer dan; één die niet open gaat bij het gooien....
(Wat voor koffer heb je dan in godsnaam? )
Ik begrijp mensen met sporttassen/ zachte tassen ook niet, maarja zal wel aan mij liggen.
pi_59904028
quote:

Hoe groot is die kans?
Waarschijnlijk wachten ze je op en moet jij het slot openmaken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59904788
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik begrijp mensen met sporttassen/ zachte tassen ook niet, maarja zal wel aan mij liggen.
Ja, dat denk ik. Wat is er mis met een zachte tas? Hardschalen koffers zijn vreselijk onpraktisch.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:28:46 #40
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_59905760
Zachte tassen zijn ideal, die geven een beetje mee als er mee gesmeten wordt.
Tevens kun je ze in het lokale vervoer ter plaatse makkerlijker ergens tussen of onder schuiven.
Koffers zijn voor all inclusive reizigers handig of mensen die naar een resort gaan.
In alle andere gevallen zijn reistassen, rugzakken en dergelijke veel praktischer.
Explore the World
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:48:00 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_59906871
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef bluesparkle het volgende:
Zachte tassen zijn ideal, die geven een beetje mee als er mee gesmeten wordt.
Tevens kun je ze in het lokale vervoer ter plaatse makkerlijker ergens tussen of onder schuiven.
Koffers zijn voor all inclusive reizigers handig of mensen die naar een resort gaan.
In alle andere gevallen zijn reistassen, rugzakken en dergelijke veel praktischer.
helemaal mee eens. Als je niet vaak hoeft te verplaatsen tijdens je vakantie en de hele tijd in een hotel zit is een koffer natuurlijk perfect. Als je echter vaak moet reizen is een tas/backpack veel handiger
pi_59907333
gewoon je tas even snel nakijken voor je ermee door de douane gaat.
Life sucks
  zondag 6 juli 2008 @ 22:20:02 #43
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59936495
tvp
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  zondag 6 juli 2008 @ 22:23:35 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59936629
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Sealen voor een paar euro en klaarrrrrrrr.
Die grapjassen op Schiphol vragen daar ¤ 7,50 voor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59940143
Je kan ook in een apeland uitleggen hoe die drugs in je koffer is gekomen

Ik heb er graag 7,50 voor over voor vluchten buiten de EU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 juli 2008 @ 07:03:12 #46
269 vats
Live life to the max!
pi_59940854
Ik reis altijd met een tas of rugzak, en die kan niet op slot. Nooit geen problemen gehad en mijn tas is in redelijk wat vage landen geweest.
pi_59942227
Je hoeft maar een keer een probleem te hebben voor een hotelovernachting van een jaar of 5 á 10
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 10:31:01 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59942811
Ah gelukkig. Diego is weer terug om ons te waarschuwen voor alle mogelijke gevaren als je op reis bent. Blij dat je die taak weer op je hebt genomen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59942825
Waar waarschuw ik voor?
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 10:34:03 #50
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59942868
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar waarschuw ik voor?
Dat lees ik tussen de regels, Diego. Waarom zou je ons anders vertellen dat een 'probleem' een 'hotel'-overnachting van 5 á 10 jaar kan opleveren?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59942908
Je moet wat minder tussen de regels lezen en gewoon lezen wat er staat
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 10:40:36 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59942992
In dat geval lees ik een bijzonder goed verpakte nutteloze post. Ik weet wel beter Diego. Wat moeten we anders met zo'n opmerking. Ik ben oprecht blij met je 'waarschuwing'.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59943091
Gelukkig hebben jou postings wel toegevoegde waarde, zijn ze on-topic en niet op de man gericht
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 10:49:36 #54
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59943165
Nu zie je spoken, Diego. Ik ben oprecht blij met je terugkeer. Maar als ik ergens in dit topic negatief op je heb gereageerd, bied ik daar graag mijn excuses voor aan. En verder heb je natuurlijk gelijk dat we enigszins off-topic raken. Blij om te zien dat jij weet wat offtopic is en mij daarvoor waarschuwt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 10:51:22 #55
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59943201
Ontopic:
quote:
Op maandag 7 juli 2008 07:03 schreef vats het volgende:
Ik reis altijd met een tas of rugzak, en die kan niet op slot. Nooit geen problemen gehad en mijn tas is in redelijk wat vage landen geweest.
Ik reis ook redelijk vaak met een tas en heb nog nooit problemen gehad. Alleen op een terugkeer uit Ecuador heb ik hem eens laten sealen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:00:25 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59943378
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah gelukkig. Diego is weer terug om ons te waarschuwen voor alle mogelijke gevaren als je op reis bent. Blij dat je die taak weer op je hebt genomen.

* ondertussen nog steeds op ondergoed wacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')