En voilá je plaatst het hier nog evenquote:[
(Gevonden via NL)
[/qu
walgelijk,als ik huub was maakte ik hier werk van
haha geniaal, hier kan je toch alleen maar om lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
Dit is toch werkelijk te walgelijk voor woorden:
(Gevonden via NL)
Claire is er al tijden uit, die geeft nu alleen ff een knuffelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:11 schreef T-lex het volgende:
Kan het niet laten...![]()
Brian en Amanda zijn uit bed...Huub en Claire liggen not te ROTTEN.![]()
Claire is al ruim een uur uit bed, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:11 schreef T-lex het volgende:
"nu" ligt ze toch echt Huubje hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is al ruim een uur uit bed, waar heb je het over?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:11 schreef T-lex het volgende:
wie van dit soort acties nog de humor kan inzien is in mijn optiek een gevaar voor de samenleving en zou nog een flinke bijles in normen en waarden moeten volgen.quote:[..]
haha geniaal, hier kan je toch alleen maar om lachen
Je kan er op klikken en dan op flag klikken onder het filmpje, hoe meer mensen dat doen hoe eerder hij weg is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat jij dat hier plaatst![]()
maar ok de Op is af
dat heet kroelen toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze "nu" ligt toch echt Huubje hoor...![]()
Niet zo snel op de kast hé allemaal...![]()
Mogen zij ook een keer????quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:11 schreef T-lex het volgende:
Mwah, ten eerste is het natuurlijk al stom om het dan hier nog een keer te posten (en tig keer te quoten) maar volgens mij is het vooral een drama omdat Huub het "lijdend voorwerp" van deze youtube is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:16 schreef jacq2 het volgende:
[..]
wie van dit soort acties nog de humor kan inzien is in mijn optiek een gevaar voor de samenleving en zou nog een flinke bijles in normen en waarden moeten volgen.
grapjes zijn namelijk leuk en dit fimpje is niet leuk, het is laster van de bovenste plank.
De OP is weer geweldigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat jij dat hier plaatst![]()
maar ok de Op is af
Laat ik nou een enorme hekel aan Brian en Amanda hebben maar ik ook van hun dit soort filmpjes leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ten eerste is het natuurlijk al stom om het dan hier nog een keer te posten (en tig keer te quoten) maar volgens mij is het vooral een drama omdat Huub het "lijdend voorwerp" van deze youtube is.
Als het om Brian ging had iedereen dubbel gelegen, het gaat dus niet zozeer om de inhoud maar meer om de hoofdrolspeler.
Net zo hypocriet als dat Brian en Amanda met een golfkarretje het ravijn ingewenst mogen worden, Ricardo een zoutzuurbad toegewenst wordt zonder dat iemand er wat van zegt, en er een drama ontstaat als iemand Huub toewenst dat hij de aarde eens van de andere kant gaat bekijken.... Wat is er mis met Australië??
Het is gewoon een vies wijf. Punt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Kinga het volgende:
heb het goed gezien, kwam weer geen zeep aan te pas bij dat douchen van Amanda.... hoe doet dat wijf dat in godsnaam, dan voel je je toch niet fris?
Absoluut niet. Tenminste, wat mij betreft. Deze 'humor' is met welk lijdend voorwerp dan ook, in mijn boek van een lager dan laag niveau.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
Als het om Brian ging had iedereen dubbel gelegen, het gaat dus niet zozeer om de inhoud maar meer om de hoofdrolspeler.
ik roep de hele tijd al dat die 2 super vrolijk zijn en huub erg downquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een vies wijf. Punt.
Nou nou, wat is Brian vrolijk zeg en waar zijn Huub en Claire?
Van jou geloof ik dat direct, maar ik zie jou hier ook niemand zoutzuur of andere levensbedreigende zaken toewensen, dan wel over de rooie gaan als er een keer iets lelijks over Huub gezegd wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut niet. Tenminste, wat mij betreft. Deze 'humor' is met welk lijdend voorwerp dan ook, in mijn boek van een lager dan laag niveau.
+1.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
Absoluut niet. Tenminste, wat mij betreft. Deze 'humor' is met welk lijdend voorwerp dan ook, in mijn boek van een lager dan laag niveau.
Als je hierom kan lachen, dan ben je echt ziek.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef danos het volgende:
[..]
haha geniaal, hier kan je toch alleen maar om lachen
Ze zal wel immuum tegen haar eigen schimmels zijn geworden... en de overdadige parfum drukken de geuren wel weg....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Kinga het volgende:
heb het goed gezien, kwam weer geen zeep aan te pas bij dat douchen van Amanda.... hoe doet dat wijf dat in godsnaam, dan voel je je toch niet fris?
ach kom op ik vind hem wel leuk gedaan, aan dit soort dingen til je zo zwaar als je zelf wilt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je hierom kan lachen, dan ben je echt ziek.
Hou op, schei uit. Ik word ziek van mezelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
Ik zal zo blij zijn als het afgelopen is![]()
Het is een ergere verslaving dan roken![]()
Dittoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat geldt denk ik voor veruit het grootste deel van de fokkers. Ik vond die uitlating door de behoorlijk scheve vergelijking dan ook weer erg denigrerend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ga over op de wondersponsjesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
wie moet jij dan gaan afzeiken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef danos het volgende:
lol ik ben wel blij dat jullie je eigen kansloze kloteverslaving tenmindste wel toegeven, kunnen we er na 22 mei er weer een paar extra voor de trein verwachten?
Ik heb uiteraard alle Cossen van begin tot eind uitgeprint, dus een prima naslagwerk om mijn verdere leven mee te vullen...kga ook maar eens een uitkering aanvragenquote:
Hier niet... de trein is zo ver lopen, en ik ben geen "fan" van een bepaalde bewoner.... ik ga me, net als voor DGK, wel weer in andere topics op FOK! zitten vervelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef danos het volgende:
lol ik ben wel blij dat jullie je eigen kansloze kloteverslaving tenmindste wel toegeven, kunnen we er na 22 mei er weer een paar extra voor de trein verwachten?
Joh, ik was verslaafd aan de wondersponsjes en toen belandde ik hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef danos het volgende:
Moet je wel de juiste uitkering aanvragen, want van bijstand kun je geen internetverbinding betalen, en als je een uitkering hebt kun je natuurlijk niet meer op je werk internetten....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef danos het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard alle Cossen van begin tot eind uitgeprint, dus een prima naslagwerk om mijn verdere leven mee te vullen...kga ook maar eens een uitkering aanvragen
en anders komt er vast wel een nieuwe Big Brother.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef danos het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard alle Cossen van begin tot eind uitgeprint, dus een prima naslagwerk om mijn verdere leven mee te vullen...kga ook maar eens een uitkering aanvragen
Oeh, heul scherpquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste uitkering aanvragen, want van bijstand kun je geen internetverbinding betalen, en als je een uitkering hebt kun je natuurlijk niet meer op je werk internetten....
Internet dat heb ik niet meer nodig, ik heb immers alles al stiekem op mijn werk uitgeprint en iedere dag per doosje mee naar huis gesmokkeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste uitkering aanvragen, want van bijstand kun je geen internetverbinding betalen, en als je een uitkering hebt kun je natuurlijk niet meer op je werk internetten....
Wat een geweldige toekomst ga jij tegemoet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:05 schreef danos het volgende:
Internet dat heb ik niet meer nodig, ik heb immers alles al stiekem op mijn werk uitgeprint en iedere dag per doosje mee naar huis gesmokkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |