Zag geen vlammen, rook of mensen in paniek in de buurt, dus heb op m'n dooie gemakje m'n tas ingepaktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die moet je normaal laten staan he, iig bij brand(oefeningen).(niet specifiek TU, maar bij alles eigenlijk).
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:16 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Zag geen vlammen, rook of mensen in paniek in de buurt, dus heb op m'n dooie gemakje m'n tas ingepakt
Papier? Dat is nog van vroegâh. Is alles al niet gedigitaliseerd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er bestaat/bestond ook nog zoiets als een papieren archief.
is goed hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef paddy het volgende:
Ik laat deze mergen met Zeer grote brand TU Delft omdat er toch foto's in staan.
En dit is het juiste antwoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Leuk, nog meer TH-ers hier.Ik ben ook aan het afstuderen, nog 19 daagjes. En er komt gewoon TH Rijswijk op je diploma te staan zo lang ze niet verhuisd zijn.
Nee joh, alles is digitaal. Studenten draaien alleen tekeningen uit als ze een presentatie hebben. Of er nog belangrijke stukken van de faculteit zelf in de bibiotheek of in het depot liggen is misschien een ander verhaal. Zo was er net een tentoonstelling van maquettes in de achterhal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er bestaat/bestond ook nog zoiets als een papieren archief.
Idem hier, alleen kreeg ik te horen dat er zowel TH Rijswijk als HHS op komt te staan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Leuk, nog meer TH-ers hier.Ik ben ook aan het afstuderen, nog 19 daagjes. En er komt gewoon TH Rijswijk op je diploma te staan zo lang ze niet verhuisd zijn.
Serverruimte zit ook in dat gebouw, geloof ik...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:09 schreef SuperMocio het volgende:
Weinig studenten hebben hun werk lokaal op de computer staan. Vooral mensen met maquettes zijn de sjaak denk ik. Ben blij dat ik meteen m'n laptop heb meegenomen toen het alarm ging. Dacht eerst nl. dat het weer eens zo'n suffe oefening was. Mooi niet dus.
Nu ja, maar dat deden ze tig jaar geleden nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:18 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Nee joh, alles is digitaal. Tekeningen draai je alleen uit als je een presentatie hebt.
Ramptoeristen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:19 schreef de_priester het volgende:
wb is ook nog bereikbaar. maar daar ben ik niet. had liever men cam gepakt en ff gaan kijken, maar zit nog bij men ouders.
Heb hier anders de schriftelijke bevestiging liggen dat ik een THR diploma krijg (ben dan ook al sinds 2002 bezigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef simmu het volgende:
het THR diploma was al afgeschaft, is nu allemaal HHS.
kans op asbest, das nie bestquote:U wordt vriendelijk doch dringend verzocht de ramen dicht te houden.
Deze voorzorgsmaatregel is genomen omdat bij de brand die op dit moment woedt bij de faculteit Bouwkunde, asbest kan vrijkomen.
De faculteit is inmiddels ontruimd, er is nog geen verdere officiële berichtgeving.
Dank voor uw begrip,
volgens mij de gehele zuidvleugel vanaf de 6e t/m de 10e verdiepingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Parzival het volgende:
hoe groot is de brand nu ? is het de gehele breedte van het gebouw.. een stuk van het gebouw? hoeveel verd. ?? etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |