dit is natuurlijk minder erg hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag het ineens toen ik in de bus zat, vlakbij Drienerlo, was eerst bang dat de Grolsch fabriek in de brand stond, want het kwam vanaf ongeveer die richting.
dat lijkt best heftigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef sendmeel2me het volgende:
Deze foto is best wel heftig..
[ afbeelding ]
Dat was toen een gasfles knaldequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef sendmeel2me het volgende:
Deze foto is best wel heftig..
[ afbeelding ]
Merk toch wel dat ik de nodige rotzooi naar binnen heb gekregen. Mijn keel is geïrriteerd, mijn ogen ook en verder een beetje algemeen en vaag ziekerig gevoel (hoofdpijn, misselijk, draaierig). Al gaat het wel weer beter vergeleken met vanmiddag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:16 schreef strikey het volgende:
hmm , het stonk vanochtend echt naar verbrand plastic op mn werk (in hengelo) en dus ga me niet vertellen dat de lucht niet verontreinigd is.
Ik heb last van de keel, maar volgens mij komt dat gewoon door de hooikoorts.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef Lod het volgende:
[..]
Merk toch wel dat ik de nodige rotzooi naar binnen heb gekregen. Mijn keel is geïrriteerd, mijn ogen ook en verder een beetje algemeen en vaag ziekerig gevoel (hoofdpijn, misselijk, draaierig). Al gaat het wel weer beter vergeleken met vanmiddag.
Owja heb die slang nog wel zien liggen, opzich wel handig zo'n vijver in de buurt. Hopelijk kom je er met de fiets morgen wel doorheenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:10 schreef L-eon het volgende:
En ik kwam ongeveer 2 uur te laat op school omdat ik er eerst niet langs mocht en later bleef kijken, haha!
Dat hele fabrieksterrein licht nu vol water, een vijver waaruit het water werd gehaald is voor meer dan de helft leeg..
waterfiets?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:opzich wel handig zo'n vijver in de buurt. Hopelijk kom je er met de fiets morgen wel doorheen
Was gelukkig niet nodigquote:
chauffeur, bevelvoerder en 1 manschap.. wat wou hij gaan doen in zn eentje?quote:1e brandweerauto aanwezig met 3 man 15.08
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |