abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58666326
Kuffour > N Kufo toch?
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:59:27 #277
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58666415
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zie toch liever Sulejmani! Speler met meer mogelijkheden denk ik. En niet een jaar jonger?

Als je gaat staan zwaai dan ook ff naar mij . Zit op 421
Sulejmani en Berg zijn echt niet vergelijkbaar Berg is een echte centrale spits waar Sulejmani gewoon op een vleugel moet staan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:08:27 #278
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58666568
De berichten over N'Kufo (en de geruchten over Koster) zijn om ons zand in de ogen te strooien.

We zullen echt scherp en goed moeten zijn om dit zondag tot een goed einde te brengen.

Eén doelpunt zullen we wel weer tegen krijgen. In onze jacht naar goals zullen het misschien zelfs twee zijn. Moeilijk, moeilijk....
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:21 #279
148059 Pritt
Atheïst
pi_58666608
Hier hetzelfde stukje van Berg maar dan iets anders
quote:
Marcus Berg (foto) is tevreden bij FC Groningen. De 21-jarige spits was afgelopen seizoen enkele maanden geblesseerd, maar daarvoor en ook daarna heeft hij zijn waarde bewezen. Uit de statistieken blijkt dat de ploeg van Ron Jans beduidend meer punten haalt als de Zweed in de voorhoede staat. 'Het streelt me absoluut dat de cijfers zo lovend zijn, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ik de motor van Groningen ben,' aldus een relativerende Berg in VI. 'Maar ik ben op de goede weg, daar zijn we het over eens.'

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen beweerde enkele maanden geleden dat Berg voor de Nederlandse top drie onbetaalbaar is. Berg: 'Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt.'

'Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit,' vervolgt Berg over de Alkmaarse vereniging. 'Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer. De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal.' De Zweed weet dat overstappen naar de Arena gevoelig ligt in Groningen, nadat afgelopen seizoen enkele belangrijke spelers door de Amsterdammers uit Euroborg werden weggeplukt. Berg is echter zeer gecharmeerd van de club waar komend seizoen Marco van Basten de touwtjes in handen heeft. 'Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders,' weet hij. 'Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek.' (DH)
Zullen die mannetjes uit Alkmaar ook niet leuk vinden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:17:35 #280
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58666722
Laat hem nog maar een jaartje in Groningen blijven, dan kan hij Huntelaars plaats innemen na dit jaar(met de gedachte dat Hunter weg gaat )
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:31 #281
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58666874
Zou iemand dat plaatje kunnen posten, waarin Davids Buijs bij de keel grijpt?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:59:36 #282
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58667501
'Zwolle-verdediger Moisander voor twee jaar naar Alkmaar' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-mei-2008 16:16

Niklas Moisander (foto, rechts) gaat deze week een tweejarig contract tekenen bij AZ, weet VI. De verkoop van de Finse verdediger, die ook in de belangstelling stond van SC Heerenveen en Sparta, zal zijn huidige club FC Zwolle zo'n zes ton gaan opleveren. Hiermee verliest de Jupiler League-club haar belangrijkste speler. 'Maar die jongen verdient het gewoon,' aldus zaakwaarnemer Henk van Ginkel. 'AZ krijgt aan hem een heel goede speler en Niklas zelf kan zich daar verder ontwikkelen. We zijn er op een paar details na uit met AZ, maar ik verwacht geen problemen.'

Zwolle-coach Jan Everse is niet blij met het vertrek van de 22-jarige Moisander. 'Maar als ik het ìemand gun, dan is het Niklas wel,' stelt de oefenmeester. 'Die jongen heeft zich fantastisch ontwikkeld en is gewoon toe aan een hoger niveau.' In Alkmaar wordt Moisander herenigd met Louis van Gaal, die de Fin nog kent van zijn periode als technisch directeur bij Ajax. In 2004 werd Moisander, die zowel centraal als back kan spelen, door de Amsterdammers weggeplukt bij zijn club TPS Turku. Hij wist echter nooit door te breken in de Arena. (DH)

www.sportweek.nl

Goh
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58667528
quote:
'Luisão moet volgend seizoen de Ajax-defensie gaan leiden'

Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 14-mei-2008 16:44

Door Bart Vlietstra

FC Twente-verdediger Douglas is en blijft een voorname kandidaat om de defensieve troepen van Ajax te versterken, maar de droomopvolger van John Heitinga is Luisão (foto) van Benfica. Deze 22-voudig Braziliaans international wordt echter door verschillende topclubs begeerd en moet rond de vijftien miljoen euro kosten.

In de plannen van toekomstig Ajax-coach Marco van Basten speelt de 27-jarige 1 meter 93 lange verdediger een cruciale rol. Hij moet leiding gaan geven aan de defensie die met Silva, Vermaelen en Vertonghen verder niet overloopt van de ervaring.

Luisão werkte zich na een stroeve start in Europa op tot aanvoerder van Benfica, maar had het afgelopen seizoen een minder jaar. Zijn ploeg Benfica eindigde slechts op een vierde plaats in de competitie en Luisão speelde 19 westrijden waarin hij drie keer scoorde en zes gele kaarten ontving.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:01:58 #284
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58667549
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:59 schreef StarGazer het volgende:
'Zwolle-verdediger Moisander voor twee jaar naar Alkmaar' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-mei-2008 16:16

Niklas Moisander (foto, rechts) gaat deze week een tweejarig contract tekenen bij AZ, weet VI. De verkoop van de Finse verdediger, die ook in de belangstelling stond van SC Heerenveen en Sparta, zal zijn huidige club FC Zwolle zo'n zes ton gaan opleveren. Hiermee verliest de Jupiler League-club haar belangrijkste speler. 'Maar die jongen verdient het gewoon,' aldus zaakwaarnemer Henk van Ginkel. 'AZ krijgt aan hem een heel goede speler en Niklas zelf kan zich daar verder ontwikkelen. We zijn er op een paar details na uit met AZ, maar ik verwacht geen problemen.'

Zwolle-coach Jan Everse is niet blij met het vertrek van de 22-jarige Moisander. 'Maar als ik het ìemand gun, dan is het Niklas wel,' stelt de oefenmeester. 'Die jongen heeft zich fantastisch ontwikkeld en is gewoon toe aan een hoger niveau.' In Alkmaar wordt Moisander herenigd met Louis van Gaal, die de Fin nog kent van zijn periode als technisch directeur bij Ajax. In 2004 werd Moisander, die zowel centraal als back kan spelen, door de Amsterdammers weggeplukt bij zijn club TPS Turku. Hij wist echter nooit door te breken in de Arena. (DH)

www.sportweek.nl

Goh
Niklas, held!
pi_58667609
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is echt onzin.
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:12:08 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58667753
Elk gerucht is ook op dezelfde manier opgesteld.

Ajax wil X, maar X staat ook in de belangstelling van Y en Z....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:13:12 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58667780
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:01 schreef PaRaR het volgende:

[..]

Niklas, held!
Nofi, maar wat heeft het met Ajax te maken verder?

Edit, ok, nevermind, zinnetje gemist, maar dan nog .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58667980
Hij kwam toen des tijds met zijn broer (keeper) als talent naar Ajax maar is dus niets meer geworden bij Ajax.
pi_58668697
Filmpje Luisão.

pi_58668767
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is echt onzin.
Sportweek is geen onzin
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 18:13:08 #291
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58668861
Ah, wellicht naast Luisao ook Messi en Cronaldo kopen en het komt weer helemaal goed!
pi_58668959
geen Geruchten meer tenzij het zeker is
AFC AJAX
pi_58669086
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef BonJovi het volgende:
ik denk dat het dan behoorlijk stil word in dit topic.
tevens denk ik dat sommige van deze geruchten best eens waar kunnen zijn maar dat het afhangt van komend weekend. Mocht ajax het niet halen dan zullen veel van deze geruchtne op niets uit lopen maar als ajax VrCL haalt dan zie ik een paar van deze transfers gebeuren
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:28:14 #294
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58669115
quote:
Hoezo ? Er is niets mis met geruchten als ze van sites als Sportweek komen, Ajax1 geruchten zijn daarintegen wel om te
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:44:58 #295
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58669417
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nofi, maar wat heeft het met Ajax te maken verder?

Edit, ok, nevermind, zinnetje gemist, maar dan nog .
Weer een van de vele spelers die geen kans kreeg en ergens anders opbloeide. Wederom een blunder van Ajax dus.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:53:23 #296
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58669606
quote:
Marcus Berg: "AZ geen stap vooruit, Ajax wel"
14 mei 2008

Hoewel algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen onlangs liet weten dat Marcus Berg de Nederlandse top kan overslaan, ziet de Zweed een overstap naar Ajax wel zitten. De aanvaller maakte ondanks een hardnekkige rugblessure een fraai seizoen door. Diverse clubs uit binnen- en buitenland hebben Berg inmiddels op hun lijstje staan.

"Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel", zegt de 21-jarige Berg tegen VI over zijn situatie bij FC Groningen. "Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt. Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit. Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer."

"De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal", vervolgt de aanvaller. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europes weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."
pi_58669781
Is al eerder in dit topic geplaatst, PaRaR.

[ Bericht 17% gewijzigd door RayMania op 14-05-2008 19:09:52 (Link-fix.) ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58669787
quote:
Ach geruchten zijn altijd wel leuk. Alleen jammer dat ze dit jaar zo ongeloofwaardig zijn
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:02:10 #299
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_58669826
http://www.pitchslap.co.u(...)shirt1/#comment-6982

Zie comments. Jullie zijn er niet blij mee dat Birmingham City in 'jullie' shirt gaat spelen? Hetzelfde met Ajaccio en het uitshirt van Paris Saint-Germain destijds?
pi_58669911
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
http://www.pitchslap.co.u(...)shirt1/#comment-6982

Zie comments. Jullie zijn er niet blij mee dat Birmingham City in 'jullie' shirt gaat spelen? Hetzelfde met Ajaccio en het uitshirt van Paris Saint-Germain destijds?
Dat zijn nog grotere josties dan er in ONZ rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')