abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:01 #226
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58661812
Luque moet erin voor de hoekschoppen
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:38:12 #227
148059 Pritt
Atheïst
pi_58661966
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]
En corners zijn sowieso lijp want zelfs Sneijder kan er geen fatsoenlijk nemen
Ach ik snap niet wat er zo moeillijk aan is om een balletje voor de pot te gooien.
Dat kan ik met mijn beperkte traptechniek ook nog wel.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58661991
Topic beetje opgeschoond, niet veel.

Zelf hoop ik dat Ajax tijdig nieuwe spelers gaat halen, zodat alvast aan de club gewend kan worden. Vooral de buitenlanders, die moeten toch een tijdje aarden in een nieuwe stad. Nieuwe spelers halen in augustus is veel te laat. Onze spelers zie ik ook veel liever nu dan in augustus weggaan, niet weer gevallen Ibrahimovic en Sneijder graag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58662138
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:39 schreef RayMania het volgende:
Topic beetje opgeschoond, niet veel.

Zelf hoop ik dat Ajax tijdig nieuwe spelers gaat halen, zodat alvast aan de club gewend kan worden. Vooral de buitenlanders, die moeten toch een tijdje aarden in een nieuwe stad. Nieuwe spelers halen in augustus is veel te laat. Onze spelers zie ik ook veel liever nu dan in augustus weggaan, niet weer gevallen Ibrahimovic en Sneijder graag.
"Zodra de eerste training begonnen is worden er geen spelers meer verkocht" Aldus M. v. Geel.
quote:
Van Basten haalt jeugdige Slijngard bij A-selectie
Geschreven op woensdag, 14 mei om 11:45

Donovan Slijngard zal met ingang van het nieuwe seizoen lid zijn van de selectie van Ajax. Nieuwbakken coach Marco van Basten maakte bekend dat hij de 20-jarige linksback een kans zal geven zich te bewijzen op het hoogste niveau.

Onlangs verlengde Slijngard zijn contract in Amsterdam met één jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen zal hij meetrainen, waarna de technische staf een oordeel velt.

Mochten Van Basten en co besluiten de jeugdinternational niet bij de selectie te houden, dan zal er getracht worden een club te vinden die bereid is de jongeling voor een seizoen te huren.
Het werd tijd dat ie een kans ging krijgen.
pi_58662184
Nou Ajax.. werk een beetje mee.. Leonardo is zeer welkom bij NEC..

ps: succes Zondag, jullie moeten gewoon de CL in met het 'nieuwe' Ajax
Brett Holman
pi_58662242
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:51 schreef endr0me het volgende:
Nou Ajax.. werk een beetje mee.. Leonardo is zeer welkom bij NEC..

ps: succes Zondag, jullie moeten gewoon de CL in met het 'nieuwe' Ajax
Bedankt, heb altijd het gevoel met Leonardo dat hij het niveau van spelers als Suarez net niet aan kan omdat ie niet constant genoeg kan presteren; Maar dat gevoel heb ik ook bij Lens. Het lijkt me een goede opvolger voor Lens hij zal niet voor hem onder doen.
pi_58662378
Voor de mensen die nog zo'n Heitinga sjaal willen hebben. Dit las ik laatst op ajax.netwerk forum:
quote:
''Vanwege overweldigende vraag naar de speciale sjaal voor Johnny Heitinga is er nog een beperkt aantal extra sjaals besteld. Aan de ene zijde staat het Amsterdamse wapen met de tekst ‘Oh, Oh Johnny!’ en een afbeelding van zijn gezicht. Op de andere kant staat de tekst ‘Voor mij ben je nr. 1’ Beide zijden van deze kwalitatief hoogwaardige sjaal hebben een wit-rood-witte horizontale baan op de achtergrond.
De sjaal is te bestellen door een mail met je naam, telefoonnummer en het aantal naar ohohjohnny@live.nl te mailen of een PM te sturen.
De sjaal kost 15 euro (excl. 3 euro eventuele verzendkosten). Er geldt OP=OP dus als je dit collectors item nog wilt hebben of iemand weet moet je er snel bij zijn! ''
(vak410.nl)
Ik heb er zelf meteen 2 besteld en een dag later lagen ze op de mat.

pi_58662617
Je naam en je telefoonnummer mailen en dan wordt er een sjaal verstuurd, knap...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58662788
Scherp Sherlock.

Vraag me alleen af wat ze met mijn telefoonnummer moeten om een sjaal te versturen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58662814
ik zie Ajax alweer als een domme ezel onderhandelen... koste wat het kost Sulejmani willen hebben terwijl Heerenveen elke miljoen eruit perst zal me niks verbazen als het straks rond de 14-15 miljoen komt te liggen.
pi_58662855
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zie Ajax alweer als een domme ezel onderhandelen... koste wat het kost Sulejmani willen hebben terwijl Heerenveen elke miljoen eruit perst zal me niks verbazen als het straks rond de 14-15 miljoen komt te liggen.
En mij interesseert dat nou werkelijk waar geen kloot.
pi_58663008
Inderdaad, dan maar wat meer geld voor een speler waarvan je weet dat hij goed is. Hoeveel geld hebben we de laatste seizoenen wel niet besteed aan spelers die totaal niet goed genoeg waren en waar we van tevoren al twijfels over hadden.
pi_58663045
Ondanks dat het al jaren slecht gaat Europees blijft Ajax in het buitenland ook gewoon de beste club van Nederland. Sulejmani gaf ook aan alleen naar Ajax te willen.
quote:
Marcus Berg heeft wel oren naar vertrek naar 'huge' Ajax
14-05-08
Aan het begin van vorig seizoen werd zijn naam wel in verband gebracht met Ajax (zie eerdere bericht). Van huidige concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is echter niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat hij FC Groningen graag zou willen verruilen voor Ajax. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten".

AjaxF-side.NL
"Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nodig heb om een topper te worden."
pi_58663262
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

En mij interesseert dat nou werkelijk waar geen kloot.
betaal je veel te veel (clubrecord) voor een speler die wel erg gehyped is t.o.v. z'n prestaties en kom je mogelijk geld tekort bij het halen van nieuwe kwalitatieve verdedigers.
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:56:12 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58663283
Ogararu ook niet naar het EK, verrassend .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58663311
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ogararu ook niet naar het EK, verrassend .
jammer. zoiets verkoopt toch makkelijker
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:05:41 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58663459
Berg .
Oh oh oh, nu gaan zo ons helemaal haten als hij ook komt. .
Prachtig, alleen daarom al halen.
-
pi_58663642
- Ga nou eens ontopic -

[ Bericht 91% gewijzigd door RayMania op 14-05-2008 13:17:44 ]
AFC AJAX
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:14:56 #245
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58663647
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

betaal je veel te veel (clubrecord) voor een speler die wel erg gehyped is t.o.v. z'n prestaties en kom je mogelijk geld tekort bij het halen van nieuwe kwalitatieve verdedigers.
klopt, aardig gehypte speler, zeker niet slecht maar na 1 seizoen leuk presteren echt geen 15 miljoen voor betalen das nou wanbeleid.
pi_58663761
Hahaha Berg!
Hebben we volgens mij niet ECHT nodig? Toch?
pi_58663900
Wat een held die Berg
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:35:13 #248
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58663969
10 miljoen+ bye bye Berg, welkom nieuwe toekomstig-Ajax spits.
Wanneer komen trouwens jullie 110% anti-Groningen shirtjes? We hebben 2 spelers uit de A1 bij jullie weggehaald.
pi_58663996
Zou idd leuk zijn als we Berg kunnen weg jatten uit Groningen.

Zou perfecte vervanger zijn voor Huntelaar als ie weg zou gaan.
pi_58664003
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
10 miljoen+ bye bye Berg, welkom nieuwe toekomstig-Ajax spits.
Wanneer komen trouwens jullie 110% anti-Groningen shirtjes? We hebben 2 spelers uit de A1 bij jullie weggehaald.
Ach die kopen we over 2 jaar weer terug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')