Moeilijk. Ik denk dat ze alledrie even moeilijk zijn ongeveer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
Wie heb je het liefst als tegenstander Weeb?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:50 schreef Vidacz het volgende:
Jammer dat het weer niks wordt. Leuke spelers.
Prachtigquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef AminBen het volgende:
schitterend, al ken je geen Spaans, ze gingen zelfs letterlijk een gebedje schieten
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:50 schreef Vidacz het volgende:
Jammer dat het weer niks wordt. Leuke spelers.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:43 schreef Breach het volgende:
als ze de poule doorkomen treffen ze Nederland, Italie, Frankrijk (en heel misschien Roemenie) en ik denk niet dat ze het tegen deze landen redden.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het wordt weer niets, denk ik. Weinig overtuigend in de kwalificatiereeks.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Onder deze bondscoach gaat het zeker niet lukken.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hebben elk jaar een van de beste selecties. Maar presteren kunnen ze niet.
Het is geen team.
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:42 schreef ErikT het volgende:
Daarom gaan ze het ook afleggen. Ik zie ze alweer door het midden ploeteren, de bal verliezen en een messcherpe counter over links van Arshavin over zich heen krijgen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen wint Spanje er niets mee. Nu niet, nooit niet.
Collectieve faalangst ofzo..
Geluk bij een ongeluk is dat Fabregas hoogstwaarschijnlijk gaat starten. Spanje draaide vanavond bijzonder goed toen hij erin was gekomen.quote:David Villa mist eindstrijd
Spanje kan zondag in de EK-finale tegen Duitsland niet beschikken over David Villa. De topscorer van het EK (vier treffers) liep in de halve finale tegen Rusland een bovenbeenblessure op en is niet op tijd hersteld.
Achteraf is altijd zo makkelijk.quote:
Natuurlijk, maar het blijft wel leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Achteraf is altijd zo makkelijk.
Jij zegt ook alleen maar Spanje, omdat je fan bent. Net zoals iedereen Nederland zegt als je het gaat vragen.quote:
En wat is je punt precies?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij zegt ook alleen maar Spanje, omdat je fan bent. Net zoals iedereen Nederland zegt als je het gaat vragen.
Dat het vooraf gewoon geen vreemde reacties zijn. Sinds 1964 geen halve finale gehaald en de laatste jaren is het er, ondanks geweldige spelers, nooit uitgekomen. Nu hebben ze weer geweldige spelers, dus het was een makkelijke optelsom. Gelukkig is het anders gelopen, daar niet van. Achteraf zulke reacties quoten is makkelijk, ik neem aan dat jij ergens gezegd hebt dat Spanje kampioen wordt of dat andere landen juist niet kampioen worden? Ik vind Spanje achteraf een verrassing, zeker in een helft met Nederland, Frankrijk en Italië.quote:
Allereerst moet ik even zeggen dat Spanje natuurlijk gewoon in de finale speelde in 1984.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat het vooraf gewoon geen vreemde reacties zijn. Sinds 1964 geen halve finale gehaald en de laatste jaren is het er, ondanks geweldige spelers, nooit uitgekomen. Nu hebben ze weer geweldige spelers, dus het was een makkelijke optelsom. Gelukkig is het anders gelopen, daar niet van. Achteraf zulke reacties quoten is makkelijk, ik neem aan dat jij ergens gezegd hebt dat Spanje kampioen wordt of dat andere landen juist niet kampioen worden? Ik vind Spanje achteraf een verrassing, zeker in een helft met Nederland, Frankrijk en Italië.
Inderdaad, iedereen noemt Cesc en Iniesta als de mannen van de wedstrijd, maar ik vond Ramos (eindelijk) de speler die het verschil kon maken. Eindelijk deed hij de dingen goed, waar hij in de groepsfase nog al eens domme fouten en slechte passes maake. Wat een heldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:24 schreef AminBen het volgende:
Sergio Ramos was een held gisteren. Van alle spelers de man met de meeste balcontacten en passes gisteren. Hiddink dacht volgens mij dat hij Boulahrouz was, met Arshavin in een vrije rol vanaf links.. Ramos was steeds aanspeelbaar en kon zijn aanvallende kwaliteiten ten toon spreiden.
Eindelijk kwam het eruit. Vond 'm in de poulefase een van de zwakkere spelers, maar als ie speelt zoals gister is het gewoon een topperquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:24 schreef AminBen het volgende:
Sergio Ramos was een held gisteren. Van alle spelers de man met de meeste balcontacten en passes gisteren. Hiddink dacht volgens mij dat hij Boulahrouz was, met Arshavin in een vrije rol vanaf links.. Ramos was steeds aanspeelbaar en kon zijn aanvallende kwaliteiten ten toon spreiden.
Het middenveld was verder super, de 2e helft was een grote voetbalshow..
Ik hoop echt dat Spanje wint.
Wat mij verbaasd is dat ik zelfs die marchena goed vind tot nu toe,, normaal vind ik hem een beetje de Joris mathijsen van spanje,, maar nu is ie bikkel en blijft doorgaan, beetje Puyol achtig..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef WeebI het volgende:
Iker Casillas - 8
Carlos Marchena - 7
Carles Puyol - 7.5
Andrés Iniesta - 8
David Villa - 6.5
Xavi Hernández - 7
Fernando Torres - 6.5
Cesc Fàbregas - 8
Joan Capdevila - 7
Xabi Alonso - 6.5
Sergio Ramos - 8.5
Dani Güiza - 7
Marcos Senna - 7
David Silva - 7.5
Als ik heel eerlijk ben maakt me dat even helemaal niets uit. Hij was er niet bij, dus hij heeft ook niet gewonnen.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:43 schreef WeebI het volgende:
En wat zuur voor de echte held moet dit zijn
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij was het meest constant. Puyol maakte iedere wedstrijd af en toe een onzekere indruk, om vervolgens weer heel koeltjes de bal te stelen. Ramos speelde beroerd tegen Rusland ´thuis´ en Zweden, maar tegen Italie, Rusland ´uit´ en in de finale was ie geweldig. Capdevila was redelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verder fantastisch natuurlijk, Marchena stond weer geweldig te spelen. Over het hele toernooi gezien de beste Spaanse verdediger als je het mij vraagt.
Ik zei net al in het andere topic, dat als je voor iedere linie een beste speler van het toernooi, het helemaal niet zo raar zou zijn als je voor iedere linie een Spanjaard aan zou wijzenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was het meest constant. Puyol maakte iedere wedstrijd af en toe een onzekere indruk, om vervolgens weer heel koeltjes de bal te stelen. Ramos speelde beroerd tegen Rusland ´thuis´ en Zweden, maar tegen Italie, Rusland ´uit´ en in de finale was ie geweldig. Capdevila was redelijk.
Wie er ook het beste was, iedereen heeft goed gespeeld en Spanje is de terechte kampioen
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef Peter_Europa het volgende:
Sterk toernooi, duidelijk de sterkste aan het eind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |