ja dus nu is hetquote:
Waarom niet doordeweeks....Ov ook geldig enzo....tenminste voor een bepaalde datum...>En ik kan wel vrij vragen maar liever niet...geld nodig enzoquote:Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar je kan toch wel een keer vrij nemen?
Of is zondag een beter idee?
Zowiezo niet de 12e of 13e Nijmeegse vierdaagse!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
Datum
Tussen 7 juni en 13 juli
Op zaterdag of zondag (?)
Juli is dat neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Zowiezo niet de 12e of 13e Nijmeegse vierdaagse!!!
Verrassendquote:
quote:En kan zeggen dat ik bij Middelburg of Nijmegen zeker niet kom.
Jaja dat heb je je zeker daarna bedachtquote:
middelburg 4quote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik stem Groningen
En kan zeggen dat ik bij Middelburg of Nijmegen zeker niet kom.
Doe nou eens niet zo tegendraads joh, is het veel te warm voorquote:Op maandag 12 mei 2008 18:44 schreef Californium het volgende:
Jaja dat heb je je zeker daarna bedacht
Juli jah! En als het in het weekend is zal ik waarschijnlijk ook niet veel verder willen dan Nijmegen... Veels te duurquote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Juli is dat neem ik aan?
[..]
Verrassend
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo tegendraads joh, is het veel te warm voor![]()
Ja sorry, maar dan kost die meet me makkelijk 100 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over.quote:
quote:
zwolle...?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan kost die meet me makkelijk 100 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over.
Zeeland is voor mij 4.5 uur enkele reis.. dat doe ik niet
Nijmegen is 3.5 uur enkele reis.
Ik stem Groningen, maar kan me ook goed voorstellen dat het Utrecht wordt natuurlijk omdat dat centraler ligt. Waarom eigenlijk geen Zwolle?
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Kuno: leuk zo'n lijstje met wat iedereen stemt, maar we moeten niet kijken naar ieders favoriet. Je moet kijken naar welke locatie de meeste mensen willen komen
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Kuno: leuk zo'n lijstje met wat iedereen stemt, maar we moeten niet kijken naar ieders favoriet. Je moet kijken naar welke locatie de meeste mensen willen komen
Wat is er mis met Zwolle?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zwolle...?![]()
Groningen is wel makkelijk volgens mij is er dan ook voor iedereen genoeg slaapplaatsen te regelen
quote:
dat hangt zoals ik hierboven heb gezegt af van de datumquote:Op maandag 12 mei 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Maar voor we verder discussieren: zijn we het eens dat we alle locaties hebben?
Nijmegen, Groningen, Utrecht of Zeeland?
Als iedereen nou ff zijn reactie daarop (wel/niet die locatie) mailt/pm-t, gooi ik dat wel ff in een lijstje
Ja, maar valt je niet op dat er al 16 stemmen uitgebracht zijn?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |