ja dus nu is hetquote:
Waarom niet doordeweeks....Ov ook geldig enzo....tenminste voor een bepaalde datum...>En ik kan wel vrij vragen maar liever niet...geld nodig enzoquote:Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar je kan toch wel een keer vrij nemen?
Of is zondag een beter idee?
Zowiezo niet de 12e of 13e Nijmeegse vierdaagse!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
Datum
Tussen 7 juni en 13 juli
Op zaterdag of zondag (?)
Juli is dat neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Zowiezo niet de 12e of 13e Nijmeegse vierdaagse!!!
Verrassendquote:
quote:En kan zeggen dat ik bij Middelburg of Nijmegen zeker niet kom.
Jaja dat heb je je zeker daarna bedachtquote:
middelburg 4quote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik stem Groningen
En kan zeggen dat ik bij Middelburg of Nijmegen zeker niet kom.
Doe nou eens niet zo tegendraads joh, is het veel te warm voorquote:Op maandag 12 mei 2008 18:44 schreef Californium het volgende:
Jaja dat heb je je zeker daarna bedacht
Juli jah! En als het in het weekend is zal ik waarschijnlijk ook niet veel verder willen dan Nijmegen... Veels te duurquote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Juli is dat neem ik aan?
[..]
Verrassend
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo tegendraads joh, is het veel te warm voor![]()
Ja sorry, maar dan kost die meet me makkelijk 100 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over.quote:
quote:
zwolle...?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan kost die meet me makkelijk 100 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over.
Zeeland is voor mij 4.5 uur enkele reis.. dat doe ik niet
Nijmegen is 3.5 uur enkele reis.
Ik stem Groningen, maar kan me ook goed voorstellen dat het Utrecht wordt natuurlijk omdat dat centraler ligt. Waarom eigenlijk geen Zwolle?
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Kuno: leuk zo'n lijstje met wat iedereen stemt, maar we moeten niet kijken naar ieders favoriet. Je moet kijken naar welke locatie de meeste mensen willen komen
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Kuno: leuk zo'n lijstje met wat iedereen stemt, maar we moeten niet kijken naar ieders favoriet. Je moet kijken naar welke locatie de meeste mensen willen komen
Wat is er mis met Zwolle?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zwolle...?![]()
Groningen is wel makkelijk volgens mij is er dan ook voor iedereen genoeg slaapplaatsen te regelen
quote:
dat hangt zoals ik hierboven heb gezegt af van de datumquote:Op maandag 12 mei 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Maar voor we verder discussieren: zijn we het eens dat we alle locaties hebben?
Nijmegen, Groningen, Utrecht of Zeeland?
Als iedereen nou ff zijn reactie daarop (wel/niet die locatie) mailt/pm-t, gooi ik dat wel ff in een lijstje
Ja, maar valt je niet op dat er al 16 stemmen uitgebracht zijn?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan wordt het toch groningen denk ik, aangezien er daar meer mensen wonenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Maar voor we verder discussieren: zijn we het eens dat we alle locaties hebben?
Nijmegen, Groningen, Utrecht, Zwolle of Zeeland?
En in Groningen en Zeeland is wel slaapplaats te regelen denk ik
Nee, viel me niet opquote:Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ja, maar valt je niet op dat er al 16 stemmen uitgebracht zijn?
Eensquote:Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dan wordt het toch groningen denk ik, aangezien er daar meer mensen wonen
Hij denk vast dat het een serieus lijstje isquote:Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, maar valt je niet op dat er al 16 stemmen uitgebracht zijn?
Een uur.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
Eens
En Groningen - Zwolle is niet zo heel ver meer toch?
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij denk vast dat het een serieus lijstje is
quote:
kan je niet hebben he? vervelend ventje dat je bent!quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik was Cali meer aan het pesten door stemmen van mannen dubbel te laten tellen!_!
je kwam ook te laat binnen om de grap mee te krijgen...! En het is gewoon de bittere waarheid, iedere man weet dat een vrouw twee rechten heeft, het aanrecht en het recht om het eten te koken dat de man wil hebben savondsquote:Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Das niet lief![]()
![]()
En ik hou niet van zulke ingewikkelde grappen
Ik heb wel teruggelezenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je kwam ook te laat binnen om de grap mee te krijgen...!
Zullen we dat stil houdenquote:En het is gewoon de bittere waarheid, iedere man weet dat een vrouw twee rechten heeft, het aanrecht en het recht om het eten te koken dat de man wil hebben savonds
nee een vrouw hoort zulke dingen te weten, anders worden ze steeds boos enzo...!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen we dat stil houden
We laten ze gewoon in de waan dat het niet zo is![]()
Goeiequote:Op maandag 12 mei 2008 19:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow piles is het misschien mogelijk dat je als je op een topic pagina (bij je stats) kijkt, je een knop kan maken voor vorige topic en volgende topic?
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op maandag 12 mei 2008 19:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee een vrouw hoort zulke dingen te weten, anders worden ze steeds boos enzo...!
toppiequote:
dit soort dingen zijn altijd lastig... als je dan op vrijdag middag thuis komt met een ketting enzo...quote:[..]
Wat niet weet, wat niet deert
en wat me net opviel, bij dit topic in je stats... staat dat die al gesloten is, kun je daar niet een rule maken dat als er nog geen 300 posts zijn gezet het topic nog gewoon als open staat?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie![]()
Ga ik gelijk ff doen
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
is ook goed!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Oh ja, dat wilde ik nog eens veranderen
Maar ik maak er wel "1e post" en "Laatste post" van
Allebei aangepast trouwens
Daar moet ik ook nog ff iets voor maken eigenlijkquote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
als je vermeld dat het upgedate word ieder uur
wat? dat die constand bij houd? of wat bedoel je?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog ff iets voor maken eigenlijk
Nee, dat ie de laatste update bijhoudquote:Op maandag 12 mei 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? dat die constand bij houd? of wat bedoel je?
Die 13,10 voor een retourtje (weekend) naar Utrecht, zo duur is dat toch niet. In Groningen heb ik wel een stuk of wat slaapplaatsen, beetje afhankelijk van hoe knus mensne willen slapen!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Juli jah! En als het in het weekend is zal ik waarschijnlijk ook niet veel verder willen dan Nijmegen... Veels te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |