TT bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde wat over de OP zeggen maar dat vond ze niet kunnen dus vraag haar maar![]()
Zatlapquote:
Nee OP of wiki, hoe je het maar wilt zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
TT bedoel je neem ik aan?
Maar ze is niet online, en ik heb dr nummer niet hè![]()
![]()
Ik wilde niet te laat gaan slapen, maar met zo'n cliffhanger moet ik wel blijven hèquote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef Bravebart het volgende:
Ze had nog wat uit te leggen volgens mij, dus misschien komt ze zo wel online
En sokken zijn warmer als je ze binnenstebuiten aan doetquote:Op maandag 12 mei 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
En niks zatlapWe hadden gewoon knetterkoude voeten
Misschien is ze zelfs al wel gelijk slapen, zou ook kunnenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde niet te laat gaan slapen, maar met zo'n cliffhanger moet ik wel blijven hè
Zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op maandag 12 mei 2008 23:45 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is ze zelfs al wel gelijk slapen, zou ook kunnen
Ja! En daarnaast neem je niet de tijd om te kijken of ze goed zittenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:45 schreef Piles het volgende:
[..]
En sokken zijn warmer als je ze binnenstebuiten aan doet
Ik ook niet, maar ik wacht nog op mn trein op Schiedamquote:Op maandag 12 mei 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eigenlijk
En ik kan ze geen ongelijk geven
En ze is niet eens gebleven om je uit te zwaaienquote:Op maandag 12 mei 2008 23:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ook niet, maar ik wacht nog op mn trein op Schiedam
Nee, zij moest er eerder uitquote:Op maandag 12 mei 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze is niet eens gebleven om je uit te zwaaien
Zal ik je dan nog maar ff gezelschap houden
quote:
Ik wilde net dit posten:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:03 schreef Bravebart het volgende:
Ze ligt trouwens al in bed, dus ze zal nu niet meer online komen
Trustequote:Ze is er niet
En ik denk niet dat ze nog komt
Ze is er niet
Ik vraag me af waarom
Ik niet gewoon terug naar huis bed loop
Je drinkt niet om gezellig te zijn, je hebt het gezellig met drank op!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das waar, al heb ik vaak het idee dat mensen drinken om gezellig te zijn. En dat snap ik nooit zo goed
Daar kwam ik zaterdagavond weer eens achter, we gingen naar 1 of andere kut club hier in het dorp, en ik was sober, wat een tering tent was het zeg... en iedere keer als ik er kwam en ik was dronken had ik de tijd van mn leven!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je drinkt niet om gezellig te zijn, je hebt het gezellig met drank op!
Zo zie je maar weer dat drank goed is!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar kwam ik zaterdagavond weer eens achter, we gingen naar 1 of andere kut club hier in het dorp, en ik was sober, wat een tering tent was het zeg... en iedere keer als ik er kwam en ik was dronken had ik de tijd van mn leven!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |