Kan hoor. Dat gesprek zit vol onafgemaakte, suggestief eindigende zinnen, en ze lijken elkaar met een half woord te begrijpen (en ik dus niet).quote:Op maandag 12 mei 2008 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon om de "hoofdact" die na het optreden van Brian volgt??
Brian kan immers niet meer zijn dan een voorprogramma van een niet al te best hoofdprogramma.
??? eemnes is heel mooi ,veel hofjes en landgoeden ,wat zou der zijn?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Ik werk de laatste tijd heel veel in de buurt ( lees Eemnes), wat je allemaal ziet....aiaiaiai.
Liften in een bungalow of villa?
Villa's met liften.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
??? eemnes is heel mooi ,veel hofjes en landgoeden ,wat zou der zijn?
En dat gaan we gewoon zo houden !!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:58 schreef Dementor het volgende:
Dellie is nog nooit echt goed in Rotterdam geweest
Goh, misschien heeft hij Theo ook gezien.quote:
Ho ho hij denkt ook nog aan feestjes en kleding.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:11 schreef RSie het volgende:
ow god,.. die natte komt erbij en die vraagt gelijk of ze aan het wippen zijn (er is maar 1 libelle).
die gast heeft ook maar 1 ding in zijn kop zitten en dat beheerst zijn hele leven!
Haha, we denken dus echt exact hetzelfde. Zie mijn post even voor de jouwe.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:11 schreef RSie het volgende:
ow god,.. die natte komt erbij en die vraagt gelijk of ze aan het wippen zijn (er is maar 1 libelle).
die gast heeft ook maar 1 ding in zijn kop zitten en dat beheerst zijn hele leven!
Libelle die jam eten?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Jaap, jij bent van de dierenambulance
J: Hoe kunnen we hem verzorgen. Wat eten ze?
J: Jam?
C: Planten
R: Maden
Vervelen ze zich zo erg?
Wedden van niet? Amanda kan bijna niet wachten om naar Boijmans van Beuningen te gaan, ze heeft musea zooo gemist , ze is toe aan een beetje kunst en cultuurquote:
Hij denkt nu dat ze door een negerlibelle is gepaktquote:Op maandag 12 mei 2008 20:11 schreef RSie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |