Daar stak Huub met kop en schouders boven iedereen uit. Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:42 schreef Kinga het volgende:
OMG. Hebben ze ze gezegd dat het een bullshit poll was die in de telegraaf!
Jaap insinueerde nou net dat de febo heeft gezegd dat die fake was....quote:Op maandag 12 mei 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar stak Huub met kop en schouders boven iedereen uit. Waar gaat dit over?
En als hem dat verteld word.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:44 schreef Kinga het volgende:
Ik word niet goed van Huub nu....![]()
Is ie weer voor stemmen aan het smeken? Oh, hij herhaalt nog ff dat Brian echt overal op 1 staat.
Flikker toch op man.
Dat is dan voor de eerste keer en een beetje laat, vind je niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
"De reguliere" heeft vandaag iedereen zijn vet meegegeven, met name "slaafje en meester" werden duidelijk neergezet zoals ze ook op de streams zijn
Dat op msn was een uitspraak van Nadia. Die denkt dat Brian gaat winnen. En dan maken zij ervan "Brian de winnaar van DGK".quote:
Ik zou nu niet meer weten hoe ik hem kan vinden, maar ik ben er zelf geweest en heb de percentages gezien: Brian stond ver bovenaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat op msn was een uitspraak van Nadia. Die denkt dat Brian gaat winnen. En dan maken zij ervan "Brian de winnaar van DGK".
Beter laat dan nooit, Brian scoorde minpuntenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan voor de eerste keer en een beetje laat, vind je niet?
Hoepla offstream spelinfo.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Ken en Brian pleiten???
Ik ook niet, maar ik weet wel dat Brian veel vaker voorbij kwam dan Huub. Logisch dat Brian op 1 staat.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
Ik zou nu niet meer weten hoe ik hem kan vinden, maar ik ben er zelf geweest en heb de percentages gezien: Brian stond ver bovenaan.
Dat loopt nog steeds en is een battle, Brian prijkt bovenaan met het dubbele percentage van Huub.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat op msn was een uitspraak van Nadia. Die denkt dat Brian gaat winnen. En dan maken zij ervan "Brian de winnaar van DGK".
Hahahaha een libelle die struikelt en op haar kop valt...quote:
Ow ok. Dat vind ik dan heel apart. Als je dat vergelijkt met die telegraaf poll. Heb ik zelf ook nog voor gestemd. 32% ofzo wilde dat Brian meteen zou vertrekken, en overgrote meerderheid dat Huub zou winnen...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou nu niet meer weten hoe ik hem kan vinden, maar ik ben er zelf geweest en heb de percentages gezien: Brian stond ver bovenaan.
Tuurlijk, ff lekker off stream lullen. Moet kunnen toch?quote:
Huub en Jaap hadden gewoon altijd samen moeten zijn.Zo dom dat Jaap zo geheimzinnig wilde doen.Huub zag Jaap altijd als vriend.Samen wilde ze naar de finale,maar door praatjes van buitenaf werd alles anders en Jaap werd geen favoriet meer.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef akveor het volgende:
Wat een fokking interessant gesprek tussen Huub en Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |