Dat is inderdaad alleen voorbehouden aan de echte toppers.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, twee keer op rij kampioen is niet niks.
Chievo is al bijna zeker als nieuwkomer (nog 1 punt uit 3 nodig). Of wacht je liever op Bologna/Lecce/Albinoleffe/Pisa/Brescia? (2 van die 5)quote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef dndiek het volgende:
Ik moet voor komend seizoen een nieuw team hebben
Mja Catania degradeert hier op de laatste speeldag, terwijl ze in de Serie A 2 jaar op rij op de laatste speeldag ontsnappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:36 schreef Greetings het volgende:
Oef, op laatste speeldag degradatie afgewend
Moet ff kijken welke teams er vrij komen.... weinig invullen (5x of meer) is in de wachtrijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Chievo is al bijna zeker als nieuwkomer (nog 1 punt uit 3 nodig). Of wacht je liever op Bologna/Lecce/Albinoleffe/Pisa/Brescia? (2 van die 5)
of
Zijn er nog mensen die veel rondes gemist hebben? Dan kunnen we die wellicht vervangen voor fanatieke nieuwkomers komend seizoen.
Jammer, maar Livorno speelt volgend seizoen in de Serie Bquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef Greetings het volgende:
Ik kap er trouwens mee dndiek... dus Livorno is vanaf nu vrij
Bedankt voor je trouwe invullen Greetings, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef Greetings het volgende:
Ik kap er trouwens mee dndiek... dus Livorno is vanaf nu vrij
Weet je misschien nog wat mensen die we kunnen vragen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef DIGGER het volgende:
Zijn er nog mensen die veel rondes gemist hebben? Dan kunnen we die wellicht vervangen voor fanatieke nieuwkomers komend seizoen.
Primaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Diek, bedankt voor de perfecte organisatie.
Als er vrijwilligers zijn voor het maken van de banners, dan sla ik graag een jaartje over.
Blijf wel meedoen aan tournament, liefst met Cagliairi.
Fuck heb ik er echt zoveel gemist? Vergogna! En dan nog 2e in de weekwinnaarstand!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet ff kijken welke teams er vrij komen.... weinig invullen (5x of meer) is in de wachtrij
En dat zijn PyTh, Dylan Dog, Afunados en Mike.Strutter.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Diek, bedankt voor de perfecte organisatie.
Als er vrijwilligers zijn voor het maken van de banners, dan sla ik graag een jaartje over.
Blijf wel meedoen aan tournament, liefst met Cagliairi.
Overheen gelezenquote:
Napoli, uiteraard.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:22 schreef dndiek het volgende:
Graag je deelname bevestigen voor komend seizoen:
Je kan beter een echte Toto, om geld, winnenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben er weer bij met Juve, op naar de derde titel op rij!
Als je 2 x gewonnen hebt, moet je toch een jaartje gedwongen van deelname afzien?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben er weer bij met Juve, op naar de derde titel op rij!
Dankjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef dndiek het volgende:
Ik vind ze wederom briljant
En ik zoek nog wat deelnemers
quote:
Regel het maar met de bannerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dankje
en ik wil wel meedoen met Catania. Wil dit seizoen de Serie A wat meer gaan volgen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef dndiek het volgende:
deelnemers 2008/2009
ac milan - bliksemschigt
as roma - peter83
atalanta - voreg
bologna - stevengerrard
cagliari - beschouw
catania - weebi
chievo - chiel-montagne
fiorentina - dndiek
genoa - paaskonijn
inter - vitessezuid113
juventus - -vaduz-
lazio - smeich
lecce - rrmh
napoli - digger
palermo - dylan dog
reggina - princepolly
sampdoria - bos81
siena - borisz
torino - mcyodogg
udinese - methodmich
De rest van de teams mogen vanaf nu gewoon gekozen worden door mensen die mee willen doen...
I seequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Briljante banners! Echt super!
Alleen één verzoekje: de _ mag uit mijn naam. Ben van vóór het verplichte _- tijdperk
Gaat goedquote:Udinese - Palermo 1
Sampdoria - Inter X
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar: hup Milanquote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef DIGGER het volgende:
WeebI en/of Voreg gaan voor de weekwinst met nu al 8 goed.
Mocht Lazio straks winnen, dan meldt Chiel-Montagne zich daarbij.
had je maar niet op Lazio moeten gokkenquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie hee, ook al verliezen van de slurf.
Godverdomme ja, ik zweer toch dat ik hem heb ingevuldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef Peter83 het volgende:
Merda!
Onvergeeflijk.
Volgens mij speel ik nog gelijk ook met 0-0.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:12 schreef stevengerrard het volgende:
Siena Catania 1
Juventus Torino 1
Reggina Lecce 2
Cagliari Chievo x
Sampdoria Bologna 1
Internazionale Genoa 1
Atalanta AC Milan 2
Udinese AS Roma 2
Lazio Napoli 1
Palermo Fiorentina 1
ts ts tsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
Siena Catania 1
Juventus Torino 1
Reggina Lecce x
Cagliari Chievo 1
Sampdoria Bologna x
Internazionale Genoa 1
Atalanta AC Milan 2
Udinese AS Roma 1
Lazio Napoli 1
Palermo Fiorentina 2
Nee en dat maakt op zich helemaal niets uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef PrincePolly het volgende:
Komt er ook nog een stand VOOR de volgende ronde; zou wel handig zijn op zich...
1. Jij maakt hem zeker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee en dat maakt op zich helemaal niets uit
1. Ja ik maak hemquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1. Jij maakt hem zeker?
2. Jij hebt zeker verloren (van mij)?
Uhm de eerste 2 wedstrijden zijn al gespeeld hè?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Siena Catania 2
Juventus Torino 2
Reggina Lecce 1
Cagliari Chievo 1
Sampdoria Bologna 1
Internazionale Genoa 1
Atalanta AC Milan 2
Udinese AS Roma 1
Lazio Napoli 1
Palermo Fiorentina 1
Maak je niet ongerust, ik zal wel terugzakken naar mijn normale niveau. Leef nu boven mijn stand.quote:
Okee, prima.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, ik zal wel terugzakken naar mijn normale niveau. Leef nu boven mijn stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |