*Tring tring*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die er ineens onuitgenodigd aankomen.
vervolgens!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*Tring tring*
"Hoi met Lyssa?"
"O HAI! Met Alex! Wil je mn gepimpte auto zien?"
"Oh! Ben je in Groningen!"
"Ja, ik sta voor je deur"
"Ik loop ff naar het raam!
...
...
"WTF is dat?"
"moemoe is nog aan het parkeren...."
"ik kom ff naar buiten!"
Och, de gratis parkeerplek het dichts bij het centrum was toevallig bij haar voor de deur, Lyssa is iemand die niet bang is nee te zeggen, en het was ronduit onbeschoft geweest als ik min auto daar voor de duer had gezet en pas later had verteld "ik stond voor je duer"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Irritant lijkt me dat.
LIgt ie er nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
vervolgens!
*toffe auto*
*dankje*
*ZOMG wat zit er in moemoe's bumper?*
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Och, de gratis parkeerplek het dichts bij het centrum was toevallig bij haar voor de deur, Lyssa is iemand die niet bang is nee te zeggen, en het was ronduit onbeschoft geweest als ik min auto daar voor de duer had gezet en pas later had verteld "ik stond voor je duer"
[..]
LIgt ie er nog?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*Tring tring*
"Hoi met Lyssa?"
"O HAI! Met Alex! Wil je mn gepimpte auto zien?"
"Oh! Ben je in Groningen!"
"Ja, ik sta voor je deur"
Als je zo iemand was die geen nee had durven zeggen, had ik al lang gevraagd of je wilde neuken...quote:
Terug van bezichtiging, maar viel flink tegen. Buurt bevalt me niet, enquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:33 schreef teigan het volgende:
klinkt goed matje!
CZ, nog 4 weken, dan heb je toch al zomervakantie?
Heb ik ook nog een tijdje gedaan, maar ik heb niet genoeg doorzettingsvermogenquote:
Nja, ik heb me nu ook voorgenomen elke week te gaan. Maar mezelf kennende is dit alweer mijn laatste keer voorlopig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef maok het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een tijdje gedaan, maar ik heb niet genoeg doorzettingsvermogen
Volgens mij verwar je jouw pilates met mijn hardlopenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, ik heb me nu ook voorgenomen elke week te gaan. Maar mezelf kennende is dit alweer mijn laatste keer voorlopig.
Was jij ook op de Aclo dan? Pilates is dat toch op muziek?quote:
Je bent geweldig dat je dat zegtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Alex, Autumn speelt binnenkort op een festival waarvan ik ben vergeten waar het is en wanneer het is, maar ik wilde het je toch even laten weten.
Ik zit sowieso niet bij de aclo, en het is ook hiet echt heen-en-weer-jumpen maar meer rare oefeningetjes waar ik morgen vast heel veel spierpijn van krijg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij ook op de Aclo dan? Pilates is dat toch op muziek?
Of was dat niet in de eerste zaal rechts? Aangezien ik daar mensen zag
heen-en-weer-jumpen op muziek
Haha, oké.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet bij de aclo, en het is ook hiet echt heen-en-weer-jumpen maar meer rare oefeningetjes waar ik morgen vast heel veel spierpijn van krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |