Ophalen. of opsturen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef falloutboy het volgende:
125 euro geboeden
Afhalen in Rotterdam. Make up yer mind!.quote:
Ik ga het nog een keertje vertellen. Ik kom dus *NIET* naar Purmerend toe. Ik zit weleens in Wormer en Mokum, maar de komende 3 maanden zeker niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef falloutboy het volgende:
Hmm hoe kom ik in griebusnaam bij Purmerend.
NS station R'dam of R'dam Alexander?
Liefst Centraal natuurlijk..
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef falloutboy het volgende:
Hmm.. best gemeen
Laat ik het dan zo zeggen, als ik 'm op zou halen, waar zou ik m dan kunnen ophalen?
Jij wil hem toch kopen? Ik ging ttoen slapen. Maar ik denk dat je nu even een beslissing moet nemen wat je wiilt gaan doen.quote:
Ik wil nu echt even tot een concrete afspraak komen. Want dit schiet niet op zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:45 schreef falloutboy het volgende:
Wil heb nog steeds graag van je overnemen.
Wat stel je voor om af te spreken?
Groetjes,
FallOutBoy
Even @Dengaman. Bemoei je even met je eigen zaken. Kijk dat is nou precies de reden waarom ik dit soort zaken graag via e-mail wil regelen, vanwege de niet aflatende bemoeizucht van andere "fuckkers" E-mail adres is genoemd en staat in m'n profile.Oops, niet dus. Ikz al het gelijk even aanpassen fockker @ live . nlquote:Op maandag 7 juli 2008 15:12 schreef falloutboy het volgende:
Okeeeee,
Ik werk in Amsterdam, woon in Hilversum.
Dit weekend maak ik een trip naar Zevenbergen (N-B). Dan maak ik de route Utrecht - Gouda - R'dam Dordrecht.
Misschien schikt het je vrijdag avond op 1 der deze station's af te spreken? Zo niet, dan kunnen we misschien beter afspreken om het op te sturen.
PB je e'mail adres even, dan kunnen we via het de mail concrete afspraken maken.
Ik hoor graag van je.
Groet,
Maar natuurlijk geen Nikon 5700?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:22 schreef SharkPB het volgende:
@ Fockker. Ik heb inmiddels al een tweedehands camera op de kop weten te tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |