Nee, kwam binnen een week na aanvraag..quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
echt waar? Wow! Ik moest er 4 weken op wachten.....
dan is het vrij saai denk ik. Wat heb je gezien/gedaan??quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef bassieVL het volgende:
Vorige week een dagje in Uppsala geweest. Misschien is zondag niet de meest goede dag om Uppsala te bezoeken.
We zijn eigenlijk geheel onvoorbereid naar Uppsala gegaan. We zijn door de stad gewandeld, de kathedraal bekeken, stukje van de Uni gezien, naar het fort gelopen. En van daaruit weer richting de stad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan is het vrij saai denk ik. Wat heb je gezien/gedaan??
Leuk! Gamla Uppsala!quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
foto-update van een tripje naar Gamla Uppsala, vlak bij m'n huis:
[ afbeelding ]
die heuvels, dat zijn grafheuvels..
[ afbeelding ]
Sneeuwig, koud!
[ afbeelding ]
Duitsers kunnen springen
[ afbeelding ]
maar ik kan dat beter!
[ afbeelding ]
gebouw op begraafplaats
[ afbeelding ]
Kerk...
We hebben er anders genoeg wel bezocht dacht ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:35 schreef gday het volgende:
[..]
Leuk! Gamla Uppsala!Heb je toevallig ook de runestenen bekeken bij dat kerkje? Ik heb ze gemist toen we er waren ... heel dom.
* gday heeft een runestenen-fetisj
Jups. Mijn vriendje woont in Sunnersta, en vanaf daar ben je er zo. Met elk type weer is het daar erg mooi! Wil nog wel eens een andere plek van dat meer bezoeken, zal vast ook de moeite waard zijn!quote:Op zondag 16 november 2008 00:49 schreef AgLarrr het volgende:
Al bij Mälaren geweest? Heel erg de moeite waard ook..
LOL! jij gaat ook overal en nergens heen.. Respect hoor, ik zou het niet doen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef AKnynke het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de TT te veranderen in "Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?"
Ga namelijk van begin Juli tot half Oktober stage lopen in Zimbabwe, en kan nog wel wat tips en triks gebruiken!
Zijn je twee jaar Zweden nu al voorbij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef AKnynke het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de TT te veranderen in "Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?"
Ga namelijk van begin Juli tot half Oktober stage lopen in Zimbabwe, en kan nog wel wat tips en triks gebruiken!
Nee, er is nog niet eens een jaar voorbij. Maar, de mogelijkheid om stage te lopen is er, dus dan moet ik die ook maar aangrijpen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:56 schreef Light het volgende:
[..]
Zijn je twee jaar Zweden nu al voorbij?
En ik zou gewoon een nieuw topic openen voor je stage. Wel zo overzichtelijk.
Da's waarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er is nog niet eens een jaar voorbij. Maar, de mogelijkheid om stage te lopen is er, dus dan moet ik die ook maar aangrijpen..
kogelwerend vest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef AKnynke het volgende:
Medicijntasje lijkt me ook wel makkelijkquote:
Het is er relatief veilig. De toestand tussen Mugabe en Tsvangirai is 'opgelost', en zeker westerse 'toeristen' zullen geen doelwit zijn. is mij verteld. Ik ga begin volgende week even met de Nederlandse ambassade al daar bellen om te informeren, maar wat ik van mensen hoor is het goed te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Medicijntasje lijkt me ook wel makkelijkIedere keer als je het over Zimbabwe hebt twijfel ik tussen
en
. Buiteland is geweldig, Afrika ook, maar Zimbabwe.... Ik weet het niet.
Hier stop ik met lezen...quote:Op maandag 12 mei 2008 16:47 schreef AKnynke het volgende:
Afgelopen woensdag heb ik gehoord dat ik toegelaten ben tot een master aan de oudste Scandinavische universiteit, namelijk de Universiteit van Uppsala, in Zweden. Opgericht in 1477, en is daarmee ouder dan de Universiteit van Leiden, de oudste universiteit van Nederland.
[ afbeelding ]
Vanaf September dit jaar ga ik daar een master volgen in Peace and Conflict Studies. (zie http://www.pcr.uu.se/) Dit is een twee-jarige master, wat betekend
Ach, ik geloof dat een foutloze beheersing van het Nederlands geen eerste vereiste is voor het volgen van een studie in Zweden of een stage in Zimbabwequote:
en een foutje moet kunnen, vind ik!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat een foutloze beheersing van het Nederlands geen eerste vereiste is voor het volgen van een studie in Zweden of een stage in Zimbabwe
Zaīre heet tegenwoordig weer Congo (ook wel Congo-Kinshasa of Democratische Republiek Congo). Niet te verwarren met Congo (ook wel Congo-Brazzaville of Republiek Congo).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gaaf!
Nu nog Zaīre, Zwitserland, Zuid-Korea, Zambia en Zuid-Afrika..
Wees gerust....ik verwar ze niet...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef Light het volgende:
[..]
Zaīre heet tegenwoordig weer Congo (ook wel Congo-Kinshasa of Democratische Republiek Congo). Niet te verwarren met Congo (ook wel Congo-Brazzaville of Republiek Congo).
toevallig dat dat westerse blonde meisje nu een master aan het halen is in 'peace and conflict studies' en een stage een uitgelezen kans is om werkervaring op te doen in het gebied dat ik later in wil.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef ASroma het volgende:
ok ik wil niet lullig doen ofzo hoor......... maar krijg hierbij altijd zo n wrang gevoel van zo n westers blond huppelkutje dat zogenaamd liefdadigheidswerk wil doen in afrika omdat ze in bepaalde fase in haar leven zit.
"im sorry sir, but i have to go to the next village which is 15 miles away from here, can you please sett up the convoy especially for me?"
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, er is nog niet eens een jaar voorbij. Maar, de mogelijkheid om stage te lopen is er, dus dan moet ik die ook maar aangrijpen..
En misschien is een nieuw topic wel een idee, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |