probeer het eens met getallheaders()quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
log blijft leeg, en helaas geeft de software op mn telefoon dus een foutmelding..
de software zal denk ik dus eerst een reactie terug willen voordat er iets verstuurd wordt
maar dan zou er toch íets in mn log moeten staan
Kan veul sneller:quote:Op maandag 12 mei 2008 23:16 schreef qu63 het volgende:
Deze code heb ik nu, eens kijken of dat genoeg is..
[ code verwijderd ]
het gaat mij nu in eerste instantie niet om snelheid, maar meer om haalbaarheid/werkzaamheidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan veul sneller:
$array = array(1,2,3,4);
$result = print_r($array, 1);
print $result . "\n"
Kan je daarna $result weer printen..
En volgens mij kan je $arr = $_REQUEST wel laten, aangezien $_REQUEST ook aan array is, en zou je dus gewoon kunnen loopen door $_REQUEST... Maar goed, je probleem is er niet mee opgelost.
heb de oplossing al gevonden door ghostscript command line te gebruiken vanuit php.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:34 schreef DionysuZ het volgende:
Is er een class of iets dergelijks dat ik kan gebruiken om uit een PDF een pagina te halen en die als een plaatje te renderen?
Ik heb wel een tip: iets meer info zou wel helpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:15 schreef Xcalibur het volgende:
heeft iemand ervaring met Smarty?
Ik probeer een plugin te maken die weer een andere plugin gebruikt. Maar die kan ik niet aanroepen... tips?
heb me al kapot zitten zoeken, heb jij een link?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef Farenji het volgende:
Google heeft een mooie webservices api voor maps en daar behoort dit vast ook tot de mogelijkheden. Alleen even een key aanvragen en dan kun je zo connecten vanuit je script.
Hier ergens http://code.google.com/. Zoeken naar Google Maps API.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heb me al kapot zitten zoeken, heb jij een link?
Het is nooit meer dan een schatting of een gemiddelde. Natte vingerwerk. Een bejaarde met een kunstheup en rollator zal veel langer doen over 2km dan een jonge getrainde atleet. En als je van Utrecht naar Amsterdam gaat met de auto dan zal dat zaterdags 's nachts veel sneller gaan dan midden in de maandagochtendspits... dat lijkt me vrij vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:40 schreef Schepseltje het volgende:
ik ga ff kijken of ik hier iets mee kan, de laatste keer dat ik getDuration gebruikte was het nogal onbetrouwbaar
das logisch, alleen ik kreeg af en toe geen waarde terug, en na nog een keer proberen wel, waren ook klachten over op het forum, maar zal waarschijnlijk wel gefixt zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het is nooit meer dan een schatting of een gemiddelde. Natte vingerwerk. Een bejaarde met een kunstheup en rollator zal veel langer doen over 2km dan een jonge getrainde atleet. En als je van Utrecht naar Amsterdam gaat met de auto dan zal dat zaterdags 's nachts veel sneller gaan dan midden in de maandagochtendspits... dat lijkt me vrij vanzelfsprekend.
Je had natuurlijk ook meteen in je openingspost kunnen melden dat je bekend bent de Google API inclusief getDuration()quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:40 schreef Schepseltje het volgende:
ik ga ff kijken of ik hier iets mee kan, de laatste keer dat ik getDuration gebruikte was het nogal onbetrouwbaar
1 2 3 4 5 | Group: Person Person: Mr. Nobody Label: test label Last album: test cd |
1 2 3 4 5 6 7 8 | $ar = array("Genre", "Group", "Person", "Label", "Last album"); foreach ($ar AS $zoek) { // code } ?> |
1 2 3 4 5 | Group: * Person: * Label: * Last album: * |
1 2 3 4 5 6 | if(preg_match_all("/" . $zoek . "\:(.*)/i", $buf, $matches)) { // doe iets met matches[1] } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |