quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:44 schreef Liquidootje het volgende:Mja, omdat er niks is nu heb ik het stiekem ook wel gekeken. Vond het simpelweg niet interessant genoeg. Valt mij wel op dat elke highschool een blogvip hebben

Veronica mars, kyle xy.
Maar ja OC, Summerland heb ik na 3 afleveringen ook laten vallen. Zulke series zijn niet weggelegd voor mij. Kijk het idd ook alleen bij gebrek aan anderen. Zodra de regular series weer beginnen vallen ze allemaal weg.
Summerland vond ik wel aardig, maar wel heel erg soft. De dilemma's en drama is maar ver te zoeken. Daardoor worden de leuke momenten ook minder interresant. De setting is wel leuk zo aan het strand enzo. Dus wel aardig als je niets boeiends te doen hebt op zondagmorgen (toen het op tv was) verder niet.
De eerste 2 seizoenen van The OC vond ik supergoed. Dat Ryan ook in het eerste seizoen naar al die feestjes ging en dan kwam er weer vechten en drama enzo. Dat was altijd echt vet. Toen bij het 2de seizoen kwamen een heleboel van die dingen terug enzo. Leuk gedaan en je het bracht ook weer herinneringen op enzo.
Maar daarna werd het wel minder. Het laatste seizoen vond ik er nog maar weinig aan. Ik had altijd een beetje het idee dat ze toen niet zo veel meer te bedenken hadden. Verhaallijnen gingen ook vaak wel wat snel.
One Tree Hill is gelijk met The OC begonnen en daarom vond ik het eerst wat minder leuk dan The OC. Tegenwoordig vind ik die serie nog steeds top. De karakters worden volwassen maar het verveeld nooit echt. Verhaallijnen duren soms wat langer waardoor het wat beter uitgediept wordt en je niet het idee hebt dat je van het ene in het andere valt.
90210 vind ik tot nu toe wat happy en wel heel erg gericht op jonge mensen terwijl er wel wat oude karakters in zitten. Ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"