Of Joey, hij heeft ook nooit Friends evenaart.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef Stansfield het volgende:
Spin offs zijn meestal geen succes. Ik krijg hier een beetje een saved by the bell gevoel bij.
Melrose Place?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef Stansfield het volgende:
Spin offs zijn meestal geen succes. Ik krijg hier een beetje een saved by the bell gevoel bij.
Frasierquote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef Stansfield het volgende:
Misschien kunnen ze dan die andere Hillary terugvragen. (Swank)quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef bar_rel het volgende:
Hilary heeft al af gezegd.
Ik kijk er ook wel naar uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef bar_rel het volgende:
Hilary heeft al af gezegd.
Verder lijkt deze serie wel leuk te gaan worden!
The CW heeft de beste series
Klopt. Ik kijk bijna alle series van CW. OTH, smallville, gossip girl , supernatural, ANTM en straks deze erbij!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Ik kijk er ook wel naar uit.
De CW zend vooral tienerdrama's ( One Tree Hill , Gossip Girl ) uit en dan past deze serie goed in hun straatje.
Stargate: Atlantisquote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Frasier
Angel
CSI: New York & Miami
Star Trek the Next Generation en DS9 (Voyager en Enterprise waren idd wel kut)
Xena
Om maar een paar te noemen.
Nu zeg ik niet dat ik alle bovenstaande series geweldig vond, maar ze zijn zeker wel succesvol te noemen als spinoff.
Maar dan kapt Tori Spelling er gelijk mee want dat is haar aartsvijandquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:06 schreef Zhenar het volgende:
Shannen Doherty schijnt ook in talks te zijn voor een terugkeer
Grappig, maar moeilijk te volgen. Wat is "So Notorious" en waarom ken ik het niet?!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar dan kapt Tori Spelling er gelijk mee want dat is haar aartsvijand!
Ja zeker, ik keek vroeger ook altijdquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook benieuwd, dit was toch wel ultiem jeugdsentiment
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Tim86 het volgende:
The Chicks From The New 90210
Dat zit wel goed in ieder geval
Jazeker...morgen dus te bewonderen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:23 schreef wizarddragon het volgende: Maar was vanavond niet de première in de VS?
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd dus ga wel even kijken.
Ik heb de originele serie nooit gevolgd, dus ik kan hier met een frisse blik naar kijken. Ik heb net even het begin gekeken, en ik vond het wel grappig. Voor mij is dit dus eigenlijk gewoon een nieuwe seriequote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
lol, het downloaden is toch een stuk gemakkelijker dan zo via yoeptoop. Maarja, dit is het kijken niet eens waard
quote:
Ja daar ergerde ik mij ook aan. Voor de rest best oke.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef bar_rel het volgende:
Vond het niet slecht, alleen acteerwerk was soms tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |