Daar heeft het niets mee te maken, mijn PC's zijn allen snel genoeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alternatief, -> een snellere computer?
ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Goed dat je het zegt, ik moet morgen de metro hebben. Daar ben ik wel blij mee
Fiets, auto.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar inweet echt niet hoe ik dit op moet lossen
fietsen is 1,5 uur naar utrechtquote:
Dan rij je mee naar Culemborg en pak je daar de treinquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
fietsen is 1,5 uur naar utrechtauto heeft mijn moeder nodig
ze heeft een afspraak ergens anders en gaat dus pas later naar culemborgquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan rij je mee naar Culemborg en pak je daar de trein![]()
En nu ben ik weg.
RTL Nieuws beweerde vanochtend dat er in de vier grote steden, Dordrecht en delen van Friesland niet gestaakt werd. Ga anders vandaag alvast bij een bushalte kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
misschien beetje laat maar als het goed is staken de bussen in de randstad niet
ben ook erg blijquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat je goed over bent gekomen MaJo, volgende keer ook weer gewoon vliegen?
Ik ga vandaag mn internetstekker eruit trekken denk ik, ga keihard typen
Je ne sais pasquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmben nog niet aan het studeren geweest, maar heb verwoede pogingen gedaan om de foksmilies in mn msn te krijgen... Het lukt bij bijna allemaal, alleen
,
en
komen in een grijs vakje.
WHY???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |