quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik m'n smileys nog wel, maar ik kan ze in msn niet meer zien in een lijstje. Als ik de sneltoetsen tik verschijnen ze wel, maar de helft ben ik vergeten, dus daar heb je nog niks aanEn ik zit nu niet achter m'n eigen pc, dus hier heb ik maar 3 fok-smileys.
![]()
Toevoegen aan msn mag wel hoor, daar niet van.
quote:Ga naar de overzicht per opleiding van het jaartoetsrooster>>>
Ik hebquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Etcetera dan misschien?
Dat van niet-in-lijstje-maar-wel-werken heb ik trouwens ook, bizar he
Sheep kan je wel uitleg geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Die heb ik bijna allemaal ook wel, en het moet ook niet zo moeilijk zijn geloof ik om het via Fok! te doen, maar het lukt mij alleen niet
Ik ook, kan ik gelijk zien of de verbouwing van de echte supermarkt al is afgelopen of dat ik toch bij Lidl boodschappen zal moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef Soempie het volgende:
bubbliciousNet een pakje gekocht. Wist niet dat het nog bestond.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij raden ze 2GB aan
[..]
ik heb weekend![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
@ LB. Iemand toevoegen die die smileys heeft en ze dan overnemen. Ik heb ze van Sheep gekregen.
Ik heb een hele berg, je mag me aanmelden via pm ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Die heb ik bijna allemaal ook wel, en het moet ook niet zo moeilijk zijn geloof ik om het via Fok! te doen, maar het lukt mij alleen niet
Of je hebt het gewoon écht niet gehoord of je bel deed/doet het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Tsss ik vind net een briefje in de brievenbus, dat er een zending bezorgd was waarvoor getekend moest worden. Nou ben ik de hele tijd thuis geweest en die knurft van een postbode heeft dus gewoon niet aangebeld
Of het is weer zo'n bijklussende student die geen idee heeft wat 'ie nou moet doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon écht niet gehoord of je bel deed/doet het niet.
Een postbode heeft er namelijk 0,0 voordeel bij om zoiets uit te halen want hij moet het mee terugnemen en morgen wéér aanbieden. Alleen maar extra werk.
Als het een pakje is is het waarschijnlijk zelfs via een subcontractor en die bezorgers krijgen per afgeleverd pakketje betaald. Dus die heeft er ook geen voordeel bij je te naaien.
Deze melding zie ik overigens weer steeds vaker...quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat doet 'ie dan maar één keer want hij moet die dag de tekenlijst inleveren en als iedereen niet thuis zou zijn is dat behoorlijk verdacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of het is weer zo'n bijklussende student die geen idee heeft wat 'ie nou moet doen...
Pakjes waarvoor getekend moet worden, worden hier overigens niet een 2e keer aangeboden.
Daarvoor mag je de volgende dag naar het postkantoor...![]()
Ja vooral de laatste 2 dagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze melding zie ik overigens weer steeds vaker...
Wie wil pronken moet pijnlijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan overigens zo langzamerhand geen CD meer zien...![]()
Ben pas 2 CD-koffers op weg, nog 5 te gaan en dan nog alle gewone albums die in de kast staan.
Inmiddels heb ik ruim 7.000 MP3's gecreëerd...
Ik vind de CD's zelf met de covers en zo mooier dan die bestandjes...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |