Nee, je krijgt hetzelfde oranje als de andere zwarte usersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:35 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil Oranje, mag het donkeroranje zijn?
Ik wil me toch een beetje speciaal voelen.![]()
Ik zou het graag aan de mods overlaten, maar die hebben geen verfrechtenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:30 schreef Wootism het volgende:
OEhh de Mods hebben het toch aardig druk met hun verfpot!
Ach, als jullie toch bezig zijn....
ORANGE BITTE!
Hier posten is oranje worden, lees de OPquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:51 schreef Chriz2k het volgende:
Uit solidariteit met Seedorf blijf ik zwart.
Waarom aap je me na?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:29 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje wil ook wel een gezellig oranje kleurtje
Ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef Adothehague het volgende:
Terrorobbie wil ook oranje verzond hij mij net via de PM
Jawel, je wist niet waar je het moest doen vertelde je me net.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Lazer eens op gekIk heb niemand gePMed
Robbie in oranje whoohohohquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik geef ze 5 minuten om het te veranderen.
Ik handelde in goed vertrouwen, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Lazer eens op gekIk heb niemand gePMed
Dribbel wil ook oranjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik handelde in goed vertrouwen, zal het niet meer doen
Vijf uurtjes. Denk je echt dat ik hier om de 30 seconden F5 om te kijken of er een nieuwe oranjefan bijgekomen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |