Wagner was unhittable tijdens de start van het seizoen..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:27 schreef FlatEric het volgende:
Pffff, dat wordt een lange zomer voor de Mets op deze manier. Santana zet hem prima op, 4-0 na de zevende inning en weer geven ze het weg. Maar ja, wat doe je? Wagner is al jaren een goede closer. Ga je hem aan de kant zetten na drie blown saves? Van de laatste zeven wedstrijden zes verloren, dat lijkt meer dan een dipje.
Als Marlins fan vind ik het op zich wel leuk,al die problemen daar in Queens.Maar ik verbaas me af en toe aan het gebrek aan enthousiasme en spirit bij de Mets.Het lijkt wel alsof sommige spelers denken dat ze al 3 World Series gewonnen hebben.De enige die er echt voor gaat dag in dag uit is Wright.En waar iedereen dacht dat ze met Santana erbij de beste piching staff in de NL zouden hebben is het vrij middelmatig.Maine,Perez,Pelfrey....het is zo wisselvallig allemaal.Pedro is gewoon té blessuregevoelig.En Aaron Heilman doet enorm z'n best om Guillermo Mota na te doen....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:27 schreef FlatEric het volgende:
Pffff, dat wordt een lange zomer voor de Mets op deze manier. Santana zet hem prima op, 4-0 na de zevende inning en weer geven ze het weg. Maar ja, wat doe je? Wagner is al jaren een goede closer. Ga je hem aan de kant zetten na drie blown saves? Van de laatste zeven wedstrijden zes verloren, dat lijkt meer dan een dipje.
Hmmm,95 pitches..Oftewel....4 innings?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:57 schreef Almighty het volgende:
Chamberlain will leave before the rest of the team Thursday to make his way to Houston where he will start on Friday. He will be extended out to 95 pitches for this upcoming start and because of interleague play he will have to hit, reports the New York Times.
hehe volgens de ESPN site... zul je zien slaat ie er 2 uit...
Niet echt een verrassingquote:ANAHEIM -- What took months to develop and weeks to transpire has now become official. The Mets dismissed Willie Randolph and two coaches early Tuesday morning, bringing an abrupt end to the speculation that had enveloped the team all month.
Bench coach Jerry Manuel has assumed duties as interim manager.
Niet echt nee,maar wat een merkwaardige timing.Eerst helemaal afreizen naar de westcoast en dan ook nog eens vlak na een overwinning ontslaan.Raar....Doe het dan eerder of wacht tot je weer terug bent in NY.Ik ben echt benieuwd of dit de ommekeer word voor de Mets.quote:
En vandaag ook manager McLaren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef Playmaker het volgende:
De Mariners hebben overigens hun GM ontslagen.
En ook de 3e wedstrijd is voor de Rays.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:14 schreef jde_kok het volgende:
3-2 winst op de Cubs vannacht. Kazmir had wel veel ballen nodig helaas. Gooide te veel wijd.
Ah een fijne slowpitch , die sla ik zo het stadion uit. Ik sla trouwens .475 dit seizoen.quote:
Ja, nog tot volgende week woensdag (2 juli).quote:
Sabathia sloeg afgelopen weekend ook een aardige HR tegen de Dodgers.Die was echt looooooong gone!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:32 schreef Jasza het volgende:
Pitcher Fernandez van Seattle slaat een grandslam
Tja dat krijg je met die tremendous fansupport in Florida.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:20 schreef Playmaker het volgende:
Overigens nog maar enkele weken tot de All Star Game.Ik hoop echt dat Dan Uggla een plek krijgt in het team vd NL,maar ik las al dat hij op dit moment 4de staat in de voting voor second base.Dat Utley boven hem staat valt zeker te begrijpen,maar DeRosa en Matsui???WTF???
Dat heeft er ook zeker mee te maken.Adrian Gonzalez draait een fantastisch seizoen bij de Padres maar komt niet eens in de Top 5 first basemen voor.Maar het is ook opvallend dat er massaal op Cubs-spelers word gestemd.Iemand als Ryan Theriot(met het fantastische aantal van 1 HR dit seizoen) heeft meer stemmen dan Jose Reyes en Jimmy Rollins.Dat is natuurlijk gewoon absurd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met die tremendous fansupport in Florida.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |