Voor alles lijkt me zo...quote:
tsja idd...tis nog niet veel qua offence...gelukkif doet ie het erg goed als CF sinds wells eruit is...de rbi's komen vanzelf...hoop ik....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef Almighty het volgende:
Het is nog steeds wachten op Rios, wanneer zal die eens gaan slaan?
Leuk niet echt, spannend was de wedstrijd zeker.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:38 schreef fanneke het volgende:
Vanmiddag lekker naar de Angels v Toronto Blue Jays.
Zonnetje schijnt al, nu nog een leuke wedstrijd.
tsja jammer...was de game downtown TO aan het kijken, beetje jammer dat er 2x laat wordt verloren achter elkaar...enne, what about the celebrations van de Angels?! Net of ze de WS hadden gewonnen...beetje overdreven of niet fanneke?!quote:Op maandag 2 juni 2008 02:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Leuk niet echt, spannend was de wedstrijd zeker.
Angels buigen in de 9e inning een 2-3 achterstand om in 4-3 winst, met een winnende RBI van Macier Izturis. (BS van B.J. Ryan)
Het zijn gewoon winnaarsquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef blueleafss het volgende:
[..]
tsja jammer...was de game downtown TO aan het kijken, beetje jammer dat er 2x laat wordt verloren achter elkaar...enne, what about the celebrations van de Angels?! Net of ze de WS hadden gewonnen...beetje overdreven of niet fanneke?!
Een beetje wel. Maar je ziet dat wel vaker bij walk-off hits.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef blueleafss het volgende:
[..]
tsja jammer...was de game downtown TO aan het kijken, beetje jammer dat er 2x laat wordt verloren achter elkaar...enne, what about the celebrations van de Angels?! Net of ze de WS hadden gewonnen...beetje overdreven of niet fanneke?!
Ik had het in het Groundhopperstopic(VBL) over niveau middenmoot Eerste-Divisie. We zitten dus qua inschatting niet zover van elkaar af.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef blueleafss het volgende:
ff offtopic
ik zie in je sig dat je ook naar een MLS game bent geweest fanneke...ik ben afgelopen zaterdag naar LA Galaxy @ Toronto FC geweest ...wat een niveau zeg...om te janken!! Wel dik uitverkocht met 20000 man en daardoor super sfeertje maar het spel...pfff...kelder 1e divisie niveau
'IF YOU MAKE NOISE, HE WILL COME', stond op de scoreboards aan het begin van de laatste slagbeurt.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Het zijn gewoon winnaars![]()
BRING OUT THE RALLY MONKEY
Wil je nog wat kwijt over de naderende sweep?quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:33 schreef fanneke het volgende:
Vanavond de Cubs zien winnen in Petco Park. 9e overwinning op rij voor ze.
Een ietwat ongelukkige wedstrijd van de Padres.
Sterke slagploeg, die Cubs.
Ik heb nog wat foto's gemaakt, evenals afgelopen zondag in Anaheim. Zal ze van de week eens plaatsen.
Nee, eigenlijk niet. Wil m'n vakantie er niet door laten bederven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Wil je nog wat kwijt over de naderende sweep?
Hoewel ie zelf nog een slag om de arm houdt, lijkt het afgelopen voor hem.quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:49 schreef popolon het volgende:
Einde carriere SP Smoltz, dat lijkt nu wel afgelopen.
Ik hoop dat hij nog een keertje kan schitteren, klasbak!quote:Op donderdag 5 juni 2008 06:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoewel ie zelf nog een slag om de arm houdt, lijkt het afgelopen voor hem.
Toch een schitterende carrière voor Smoltz, toekomstig Hall oFamer.
Here we go.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef YellowBlacks het volgende:
TB zullen wel meer spelers een schorsing krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |