Hij is echt klein. En er zit een rare hoek in, waar de buis van eht ventilatiesysteem door loopt. Maar we zien wel. De boel eens goed opmeten tzt. Djeez heeft ws eind aug vakantie. Dan gaan we aan de slag. Duurt nog lang, maar ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wij hebben ook een redelijk klein kamertje ingrid, ik wou eerst ok de kast op een van de andere kamers zetten, maar uiteindelijk paste het best en vond het ook leuker uitzien als alles bij elkaar stond.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef mrien het volgende:
Mag je nog wat langer geduld hebben, wil het eerst helemaal af hebben
Isa heeft de meterversie ervan... Die ligt altijd naast haar in bedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat leuk Mrien![]()
en dat kleine girafje is erg schattig
In Picasa kun je ook heel makkelijk collages maken.. hoef je alleen maar de foto's aan te klikken die je wilt hebben en dan maakt hij hem "vanzelf"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Brighteyes het volgende:Daar had ik dan weer niet aan gedacht.
Maar dat kan ik idd ook nog wel.![]()
leuk kamertjequote:Op zondag 8 juni 2008 23:01 schreef Igraine het volgende:
Ja en volgens mij heeft Alicia van knorretje datzelfde behang ook.
*grin*quote:Op zondag 8 juni 2008 10:52 schreef bixister het volgende:
anders kijk je even alle 68 foto's van FF's babykamer door.![]()
FF, een hele leuke kamer hebben jullie gemaakt! maar ik zou wel wat selectiever zijn met de fotoreportage op je weblog. daar is zo toch geen doorkomen aan joh. wie wil nu elk schroefje ingedraaid zien worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |