Ja een kwartiertje ofzo per dag? net zoals nu op VI.NLquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ze komen nog gewoon op Eredivisie Live.
Ik dacht gewoon een volwaardige uitzending op de maandagavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja een kwartiertje ofzo per dag? net zoals nu op VI.NL
nee dat was jan joost van gangelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een volwaardige uitzending op de maandagavond.
quote:Wilfred Genee: ‘Einde Voetbal Insite is doodzonde’
Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 om 10:56
Wilfred Genee vindt het een “doodzonde” dat het voetbalprogramma ‘Voetbal Insite’ waarschijnlijk van de buis verdwijnt. Een woordvoerder van RTL heeft bevestigd dat het discussieprogramma sowieso niet bij de start van de voetbalcompetitie begint. Het televisiestation wil sponsors werven voor het nieuwe seizoen. “Doodzonde dat het programma niet doorgaat, maar ik geef nog niet op“, zegt Wilfred in De Pers. “Heel misschien dat het toch nog lukt voor 1 september.”
Voetbal Insite, dat het afgelopen seizoen wekelijks gemiddeld 650.000 kijkers trok, was een van de pijlers van RTL 7. De zender financierde het programma grotendeels uit eigen middelen, maar nu wil RTL sponsors werven. Wilfred Genee: “Vanuit Luxemburg, waar het hoofdkantoor van de RTL-groep huist, is te kennen gegeven dat het goedkoper moet. Je merkt dat er cycli zijn in populariteit van sportprogramma’s op televisie. Kennelijk zitten we nu weer in een neerwaartse spiraal.”
Voetbalprogramma’s waren jarenlang kijkercijferhits. Dit jaar betaalde de NOS 20 miljoen voor één jaar uitzendrechten van de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden. “De waarde van het huidige pakket komt overeen met de waarde van de competitie van Noorwegen.”
Johan Derksen, die zeven jaar voor RTL werkte, begrijpt de sanering bij RTL wel. “Als ze op ons tijdstip liever een herhaling van The A-Team uitzenden dan kan ik daar natuurlijk weinig aan veranderen, want dat is veel goedkoper. Misschien moeten we maar eens durven toegeven dat de Nederlandse competitie de Mickey Mouse League is.“
quote:Voetbal Insite toch terug
Het heeft aardig wat bloed, zweet en tranen gekost, maar het tv-programma Voetbal Insite keert vanaf maandag dan tóch terug op RTL7. De directie van de omroep schrapte het discussieprogramma aanvankelijk, omdat de voetbalrechten weer bij de NOS waren beland en de productiekosten te hoog waren. Na het strikken van twee sponsoren maakt het 'kindje' van Johan Derksen en Wilfred Genee volgende week een doorstart onder de naam Voetbal International, meldt Spits.
Alles op alles
Het voetbalmaandblad van hoofdredacteur Derksen is een van de sponsoren, het biermerk Jupiler de andere. "Wellicht dat deze week nog een derde sponsor zich aansluit, die ook veel affiniteit met de voetbalwereld heeft", aldus presentator Genee, die de afgelopen maanden alles op alles zette om geldschieters binnen te slepen. Gisteren vloog de laatste kogel door de kerk. "Ik ben er echt héél erg blij mee. Zeker omdat ik de afgelopen tijd steeds vaker de vraag kreeg wanneer we weer zouden terugkeren. Kennelijk zitten er veel mensen op ons te wachten."
Ander jasje
Vorig seizoen in ieder geval wel. Toen keken er gemiddeld meer dan 700.000 mensen naar het programma. De tv-versie van Voetbal International krijgt echter wel een ander jasje dan Voetbal Insite. "Het wordt allemaal wat ingetogener. Zo zal er geen publiek meer aanwezig zijn in de studio, want ook dat was erg duur. Verder hoop ik dat Willem van Hanegem er weer bij is, met hem wordt momenteel onderhandeld. René van der Gijp zal in ieder geval regelmatig aanschuiven als gast."
Liefhebbers
Het gereanimeerde tv-programma wordt uitgezonden van 21.30 tot 22.30 uur. Genee: "Liefhebbers kunnen om halfacht terecht op Eredivisie Live voor Voetbal aan Tafel, om halfnegen begint op Nederland 3 Holland Sport en daarna komen wij. Je moet natuurlijk niet in elkaars vaarwater gaan zitten. De echte fans kunnen dus lekker doorschakelen."
De internetversie van Voetbal Insite op de website van VI blijft ook gewoon bestaan. Het item trekt elke werkdag zo’n 70.000 bezoekers.
Spitsnieuws
De pijnlijke stiltes na Genee's grappen zijn er nog wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Geen gelach meer om Johans grappen helaas.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De pijnlijke stiltes na Genee's grappen zijn er nog wel.
Dat was ook waar ik aan dacht ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef shroomer het volgende:
We hadden het er vandaag over dat hij misschien wel zo erg op zichzelf begint te geylen dat hij gewoon VI het hele programma laat betalen om zo toch nog op tv te komen
Lekker knus en toch hip tegelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan ze het presenteren in de studio van rtl boulevard
Willemquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef -J-D- het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20080909-wilfred.wma
In de studio van Boulevard
Respectquote:
Willem!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:
Leuk fragment.
Hier is ie klikbaar trouwens:
mms://media.radio538.nl/s(...)20080909-wilfred.wma
LOLquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:
Leuk fragment.
Hier is ie klikbaar trouwens:
mms://media.radio538.nl/s(...)20080909-wilfred.wma
kutzooi, ik ook niet. Komt het er vanavond wel op?quote:Op maandag 15 september 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Ik zie het niet in de programmering staan voor vanavond ?
Begint dus maandag 29 septemberquote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat het vanavond begint, maar ik las ook ergens pas maandag 29 september?
Leuk sitequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef The_Verve het volgende:
Wikiquote-pagina aangemaakt voor Van der Gijp. Die gaat vast weer een aantal leuke uitspraken doen...
http://nl.wikiquote.org/wiki/Ren%C3%A9_van_der_Gijp
Slechter als Studio Voetbal kan bijna niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat het allemaal vies gaat tegenvallen, maar we zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |