Nope, ga met de auto spelenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DH ga je lekker razen op je roze motor![]()
Hier in het dorp waren er van die kleintjes... beetje lullig gezicht
*stemt voorquote:Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, BBQ-meet bij jou en golfer deze zomer?
Volstrekt logischquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Had eigenlijk best een leuk gesprek met mijn ex net (na lange tijd). Blijkt dat ze stiekem een Italiaanse collega van haar wel leuk vindt, maar 't is een beetje een watje.Iedereen denkt namelijk ook dat die collega haar leuk vindt, maar hij durft niets te doen. Sterker, vorige week was ze uit aan het dansen en toen werd hem aangeboden om met mijn ex te dansen (zelf durfde hij niet te vragen) en zelfs toen was hij te verlegen om ja te zeggen.
Maargoed, ik dus vragen, ok, waarom vraag JIJ hem dan niet uit?
"Oh noes, dat kan niet, bla bla vrouw, bla bla, wil dat man sterker in schoenen staat dan ik zelf, bla bla"
Vrouwen.![]()
Het staat geïnteresseerd vanuit zijn kant als hij het initiatief neemt. Kan me volledig voorstellen dat zij hem niet wil uitvragen, maar dat ze wacht tot hij dat doet.quote:
nietquote:Op zondag 11 mei 2008 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het staat geïnteresseerd vanuit zijn kant als hij het initiatief neemt. Kan me volledig voorstellen dat zij hem niet wil uitvragen, maar dat ze wacht tot hij dat doet.
Sowieso, verlegen of onzekere mannen zuigen energie...
quote:
Dat blijkt wel uit meisje-met-de-stippeltjes-jurkquote:Op zondag 11 mei 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed ik ben het natuurlijk met je eens.
Als een vrouw het waard is wil ik best mijn nek flink uitsteken en het risico op m'n bek te gaan.
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Lein, ik ben het niet met je eens
SLA ME
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, goeie ontwikkeling, jij en je ex over daten/gevoelens met anderen te hebben. Het klinkt als een stapje verder!
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Lein, ik ben het niet met je eens
SLA ME
Heb ik eerlijk waar zelf gevonden.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
BBQ meet bij kaarslicht hier? Gezallich heur
@ Steer, goeie ontwikkeling, jij en je ex over daten/gevoelens met anderen te hebben. Het klinkt als een stapje verder!
MM leuke OP
Graag is niet het goeie woord, ik leef op impulsiviteit en loop mijn lul gevoel achterna.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:geeft niet heur, we hoeven het niet altijd eens te zijn
Maar neem jij graag het initiatief op date gebied?
Hoe denk je anders dat ze mij getemd heeft?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar neem jij graag het initiatief op date gebied?
Hoe lievvquote:Op zondag 11 mei 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag is niet het goeie woord, ik leef op impulsiviteit en loop mijn lul gevoel achterna.
Alhoewel het nu erg rustig is op het dategebied mag ik wel zeggen
Gisteren in bad nog geschoren, die wilde haren van Bluezz.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe lievvje bent je wilde haren kwijt dankzij ome golfer?
Whehe, lijkt me geen goed idee om te gaan datenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe lievvje bent je wilde haren kwijt dankzij ome golfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |