Nope, ga met de auto spelenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DH ga je lekker razen op je roze motor![]()
Hier in het dorp waren er van die kleintjes... beetje lullig gezicht
*stemt voorquote:Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, BBQ-meet bij jou en golfer deze zomer?
Volstrekt logischquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Had eigenlijk best een leuk gesprek met mijn ex net (na lange tijd). Blijkt dat ze stiekem een Italiaanse collega van haar wel leuk vindt, maar 't is een beetje een watje.Iedereen denkt namelijk ook dat die collega haar leuk vindt, maar hij durft niets te doen. Sterker, vorige week was ze uit aan het dansen en toen werd hem aangeboden om met mijn ex te dansen (zelf durfde hij niet te vragen) en zelfs toen was hij te verlegen om ja te zeggen.
Maargoed, ik dus vragen, ok, waarom vraag JIJ hem dan niet uit?
"Oh noes, dat kan niet, bla bla vrouw, bla bla, wil dat man sterker in schoenen staat dan ik zelf, bla bla"
Vrouwen.![]()
Het staat geïnteresseerd vanuit zijn kant als hij het initiatief neemt. Kan me volledig voorstellen dat zij hem niet wil uitvragen, maar dat ze wacht tot hij dat doet.quote:
nietquote:Op zondag 11 mei 2008 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het staat geïnteresseerd vanuit zijn kant als hij het initiatief neemt. Kan me volledig voorstellen dat zij hem niet wil uitvragen, maar dat ze wacht tot hij dat doet.
Sowieso, verlegen of onzekere mannen zuigen energie...
quote:
Dat blijkt wel uit meisje-met-de-stippeltjes-jurkquote:Op zondag 11 mei 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed ik ben het natuurlijk met je eens.
Als een vrouw het waard is wil ik best mijn nek flink uitsteken en het risico op m'n bek te gaan.
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Lein, ik ben het niet met je eens
SLA ME
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, goeie ontwikkeling, jij en je ex over daten/gevoelens met anderen te hebben. Het klinkt als een stapje verder!
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Lein, ik ben het niet met je eens
SLA ME
Heb ik eerlijk waar zelf gevonden.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
BBQ meet bij kaarslicht hier? Gezallich heur
@ Steer, goeie ontwikkeling, jij en je ex over daten/gevoelens met anderen te hebben. Het klinkt als een stapje verder!
MM leuke OP
Graag is niet het goeie woord, ik leef op impulsiviteit en loop mijn lul gevoel achterna.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:geeft niet heur, we hoeven het niet altijd eens te zijn
Maar neem jij graag het initiatief op date gebied?
Hoe denk je anders dat ze mij getemd heeft?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar neem jij graag het initiatief op date gebied?
Hoe lievvquote:Op zondag 11 mei 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag is niet het goeie woord, ik leef op impulsiviteit en loop mijn lul gevoel achterna.
Alhoewel het nu erg rustig is op het dategebied mag ik wel zeggen
Gisteren in bad nog geschoren, die wilde haren van Bluezz.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe lievvje bent je wilde haren kwijt dankzij ome golfer?
Whehe, lijkt me geen goed idee om te gaan datenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe lievvje bent je wilde haren kwijt dankzij ome golfer?
Omdat je getrouwd bent?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me geen goed idee om te gaan daten![]()
Kinderhand is gauw gevuld.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ik alles heb wat mijn hartje begeert
Zulks een romantic mood my dearquote:
Sorry maar wat een.... mja tut toch welquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Had eigenlijk best een leuk gesprek met mijn ex net (na lange tijd). Blijkt dat ze stiekem een Italiaanse collega van haar wel leuk vindt, maar 't is een beetje een watje.Iedereen denkt namelijk ook dat die collega haar leuk vindt, maar hij durft niets te doen. Sterker, vorige week was ze uit aan het dansen en toen werd hem aangeboden om met mijn ex te dansen (zelf durfde hij niet te vragen) en zelfs toen was hij te verlegen om ja te zeggen.
Maargoed, ik dus vragen, ok, waarom vraag JIJ hem dan niet uit?
"Oh noes, dat kan niet, bla bla vrouw, bla bla, wil dat man sterker in schoenen staat dan ik zelf, bla bla"
Vrouwen.![]()
We kwamen tot de conclusie dat ik op enorme ouderwetsche tutten valquote:Op maandag 12 mei 2008 00:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sorry maar wat een.... mja tut toch wel
Juist wel stoer als een vrouw een man mee uitvraagt hehe, tuuk het blijft toch ergens leuker als de man dat doet maar toch he.. anno 2008 bla bla
(ja ik dacht er ook tijden terug zo over als haar.. maar das wel gelukkig veranderd)
Rood met witte stipjes is juist heel diepzinnuhg!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet of je het ná luisteren nog zo liev vind, het is een beetje een plaagliedje
Ach dat geeft toch heul niequote:Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kwamen tot de conclusie dat ik op enorme ouderwetsche tutten val
[..]
Rood met witte stipjes is juist heel diepzinnuhg!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef AKnynke het volgende:
jongens, niet zo klef zeg!
Morgen weer, maar vandaag niet, okay?
Gewoon het negeer scherm aan klikkenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef AKnynke het volgende:
jongens, niet zo klef zeg!
Morgen weer, maar vandaag niet, okay?
Ik heb al een paar leuke volleybalclubs in Uppsala voor je gespot.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef AKnynke het volgende:
Morgen ga ik denk ik in KAA een "ik verhuis naar Zweden, wat moet ik doen" topic openen. Als ik er zin heb om er wat tijd in te stoppen, natuurlijk.
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar leuke volleybalclubs in Uppsala voor je gespot.
En er zijn als je daarop googled ook wat leuke blogs van voorgangers/studenten uit Nederland die hun ervaringen qua studies en studentenleven daar hebben beschreven.
Nou dat lopen naar de zee gaat niet gebeuren, water is ietwat te koudquote:Op maandag 12 mei 2008 00:54 schreef Bluezz het volgende:
SOL, het duurt meestal een minuutje of 10 en dan ben je gewend.
Tricky vind ik nog altijd het lopen naar de zee
Ja, dat kan nog wel eens tegenvallen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou dat lopen naar de zee gaat niet gebeuren, water is ietwat te koud
Is niets engs aan hoor, behalve dat je je extra goed moet insmeren op de plekken die niet gewend zijn in de zon te komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL morgen voor het eerst met de billen bloot gaat en naar een naaktstrand gaatIk vind het eng
K snap nieteens dat je op het strand wilt liggen, zo. Als je al een vierkante meter ruimte hebt is t veel, lijkt me niets!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Is niets engs aan hoor, behalve dat je je extra goed moet insmeren op de plekken die niet gewend zijn in de zon te komen.
Overigens zijn morgen misschien de naaktstranden nog enigszins bereikbaar.
De gewone stranden worden weer overvol.
We zaten vanmiddag met wat andere Bloemendalers op het terras van onze lokale kroeg ons heerlijk te verkneukelen om die massaliteit waarmee iedereen naar het strand wilde vandaag.
De Zeeweg hier was gewoon 1 lange file en de auto's probeerden zelfs over het fietspad het strand nog te bereiken, terwijl er nergens meer parkeerplekken waren.
Lekker glaasje wijn erbijquote:Op maandag 12 mei 2008 00:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K snap nieteens dat je op het strand wilt liggen, zo. Als je al een vierkante meter ruimte hebt is t veel, lijkt me niets!
Doe mij dan maar lekker rustig in m'n tuintje, boekje, muziekje en verder niets. Heerlijk!
Nee, want ik ga vanaf vandaag tot donderdag niet meer drinken.quote:
ja dat insmeren had ik al rekening meegehoudenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Is niets engs aan hoor, behalve dat je je extra goed moet insmeren op de plekken die niet gewend zijn in de zon te komen.
Overigens zijn morgen misschien de naaktstranden nog enigszins bereikbaar.
De gewone stranden worden weer overvol.
We zaten vanmiddag met wat andere Bloemendalers op het terras van onze lokale kroeg ons heerlijk te verkneukelen om die massaliteit waarmee iedereen naar het strand wilde vandaag.
De Zeeweg hier was gewoon 1 lange file en de auto's probeerden zelfs over het fietspad het strand nog te bereiken, terwijl er nergens meer parkeerplekken waren.
He bah, dat klinkt vervelend! Ik denk idd dat er wel iets tegen die vent gezegd kan worden. Kun jij niet wat tegen hem zeggen?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb even wat male en female perspective nodig. Wat vinden jullie van het volgende?
Bert's zusje belde me net omdat we eerder vanavond niet echt tijd hebben gehad om bij te kletsen. Ze vertelde dat ze gisteren met hun nichtje naar hetzelfde feest waren geweest als wij en daar een aantal van onze vrienden tegen het lijf waren gelopen die al behoorlijk aangeschoten waren. Ze hebben dus even staan kletsen en drinken, beetje gedanst etc. gewoon gezellig. Toen Bert's zusje (22) haar trui uit trok omdat ze het warm had kwam een van die jongens (34) op het leuke idee om zijn handen onder haar topje te steken en die ook mee omhoog te trekken zodat ze alleen nog in haar BH stond en om daar even rond te voelen terwijl zij met haar kleding aan het worstelen was en nadat ze al gezegd had dat hij van d'r af moest blijven.(Ze heeft hem wel enig lichamelijk letsel bezorgt door met haar nagels (klauwen) keihard in zijn tepels te knijpen om haar woorden kracht bij te zetten.
)
Vlak daarna begon die vent vervelend te doen tegen Bert's nichtje (19). Ook bij haar zat hij met zijn handen in haar shirt en hij probeerde haar te zoenen terwijl zij aan had gegeven er niet van gediend te zijn.(En zij heeft hem zijn bril van zijn kop gemept.
![]()
)
Ik ben zo trots op ze, het zijn vrij stille en schuchtere meiden dus ze hebben zich goed geweerd.![]()
Het is normaal een heel leuke vent, wel wat sociaal onhandig maar ik heb hem nog nooit zo opdringerig gezien of meegemaakt. Ik mocht van Bert's zusje niks tegen Bert zeggen omdat ze bang is dat er dan gezeik van komt maar ik vind eigenlijk dat hij wel even op zijn flikker mag krijgen. De rest van de vriendengroep heeft het volgens haar niet gezien en kon dus ook niet ingrijpen.
Overdrijf ik nu als ik zeg dat dit best wel gevolgen mag hebben en dat hij best wel op zijn flikker mag krijgen van zijn vrienden of moet ik gewoon mijn mond houden?
Ik ben bang dat het dan neerkomt op "ja ik was dronken, weet ik niks meer van, zal allemaal wel meevallen, hysterische wijvengedoe"quote:Op maandag 12 mei 2008 01:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He bah, dat klinkt vervelend! Ik denk idd dat er wel iets tegen die vent gezegd kan worden. Kun jij niet wat tegen hem zeggen?
Absoluut niet je mond daarover houden en die vent gewoon confronteren met z'n seksistische (dronkemans)gedrag.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Overdrijf ik nu als ik zeg dat dit best wel gevolgen mag hebben en dat hij best wel op zijn flikker mag krijgen van zijn vrienden of moet ik gewoon mijn mond houden?
Inderdaad, zo denk ik er ook overquote:Op maandag 12 mei 2008 00:59 schreef AKnynke het volgende:
K snap nieteens dat je op het strand wilt liggen, zo. Als je al een vierkante meter ruimte hebt is t veel, lijkt me niets!
Doe mij dan maar lekker rustig in m'n tuintje, boekje, muziekje en verder niets. Heerlijk!
Voel je je nu net zo tof als ik? Met de nacht-crew meeposten?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:19 schreef Tezz het volgende:
En toen riep mijn dochter maaaaaaaaam ik kan niet slapen.
En toen riep ze maaaaaaaaaaam wil je even bij me komen liggen.
En toen deed ik dat.
En toen werd vier en een half uur later wakker.
En nu zit ik hier.
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:19 schreef Tezz het volgende:
En toen deed ik dat.
En nu zit ik hier.
haha, klinkt bekend.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:19 schreef Tezz het volgende:
En toen deed ik dat.
En nu zit ik hier.
Ja, woehahahaha!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Voel je je nu net zo tof als ik? Met de nacht-crew meeposten?![]()
Dat overkomt me echt nooit!
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet je mond daarover houden en die vent gewoon confronteren met z'n seksistische (dronkemans)gedrag.
quote:
Merci, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:17 schreef SpecialK het volgende:
vent mag best wel effetjes aangepakt worden
Dat dusquote:Op maandag 12 mei 2008 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook nog nie.. ben er nog wel effies
Ik zwem al sinds donderdag elke dagquote:Op maandag 12 mei 2008 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat lopen naar de zee gaat niet gebeuren, water is ietwat te koud
quote:Op maandag 12 mei 2008 02:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat dus
Net lost gekeken, gvd ik wil antwoorden!
Wat zegt je gevoel?quote:Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
I need help!
Ik heb beloofd te smsen als ik veilig thuis ben gekomen
en ik ben uitgenodigd om morgen te zeilen door een jongen die ik net vanavond heb ontmoet,
maar het klikt wel. Hij vond het super leuk als ik kwam maar hij kon zich voorstellen dat we liever eerst wat gingen drinken en dan een andere keer zeilen.
Nu is het natuurlijk aan mij om te zeggen of ik een andere keer ga, hoe verpak ik dit galant.
Wat wil je nu doen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
I need help!
Ik heb beloofd te smsen als ik veilig thuis ben gekomen
en ik ben uitgenodigd om morgen te zeilen door een jongen die ik net vanavond heb ontmoet,
maar het klikt wel. Hij vond het super leuk als ik kwam maar hij kon zich voorstellen dat we liever eerst wat gingen drinken en dan een andere keer zeilen.
Nu is het natuurlijk aan mij om te zeggen of ik een andere keer ga, hoe verpak ik dit galant.
Precies wat ik dacht haha.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat wil je nu doen dan?
Als je liever niet gelijk gaat zeilen stel je toch in je sms voor om volgende week iets te gaan drinken?
Ik weet niet of ik een date-met-z'n-tweeën-iets-drinken-date wilquote:Op maandag 12 mei 2008 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht haha.
Zo moeilijk is het den ik niet
Joh gewoon doen, niet zo bangigquote:Op maandag 12 mei 2008 02:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil echt graag meeEn het klikte echt goed (niet per se als lovers maar gewoon leuk persoon)
Wel gladjes, maar leuk gladjes (en ik wist z'n grapjes al haha) Houdt ook van zeilen, kickboksen. En hij was zo heel leuk netjes(Kwa kleding maar ook jas aangeven, tas dragen) (En ik toevallig ook)
En ik wil wel graag mee maar denk dat een hele dag met iemand die je net kent misschien een beetje too? much is..
Halp
ik vond het vooral leuk omdat hij zei
1 hey ben je Italiaans of zo
2 je bent bruin
Ik kan hem in ieder geval smsen dat ik er ondertussen al wel benquote:Op maandag 12 mei 2008 02:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh gewoon doen, niet zo bangig
Soms klopt het gewoon en daar moet je gewoon je voordeel mee doen.
Tja en twijfel je te hard enzo.. dan niet doen
Ik kan de beslissing nie maken, dat moet je zelf doen.
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.. Je kent elkaar nauwelijks enzo, ga gewoon eerst eens met hem wat drinken op een terras ofzo, en dan ga je een andere keer zeilen, kun je altijd nog kijken wat voor vlees je in de kuip (ha-ha, kuip) hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 02:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik wil wel graag mee maar denk dat een hele dag met iemand die je net kent misschien een beetje too? much is..
nou ja het is meer dat we als het mooi weer is met soms wel 30-40 mensen op het strandje zittenquote:Op maandag 12 mei 2008 02:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.. Je kent elkaar nauwelijks enzo, ga gewoon eerst eens met hem wat drinken op een terras ofzo, en dan ga je een andere keer zeilen, kun je altijd nog kijken wat voor vlees je in de kuip (ha-ha, kuip) hebt
bezwaar2: dan wist je dus je antwoord al wel..quote:Op maandag 12 mei 2008 02:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja het is meer dat we als het mooi weer is met soms wel 30-40 mensen op het strandje zitten
en iedereen kent elkaar via via en hij was daar dus ook een van. Dus niet een totaal vreemde.
Ik sms dat ik er ben en dat ik hem veel plezier wens morgen![]()
bezwaar 2: zeilen naar ergens in het gooi kost sowieso de hele dag en ik wil morgen ook nog barbecueën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |