Je had ook gewoon zelf een topic kunnen openenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Ik was naar de koelkast gelopenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had ook gewoon zelf een topic kunnen openen
Ik was aan het koken!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had ook gewoon zelf een topic kunnen openen
Je was toch al weggelopen van de frituurquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ik haat dndiek, zure sms-jes ook altijd. Ik zit nog in een verwerkingsproces, stomme boer.
Hier lieverd; Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Mike van Gool.
[ afbeelding ]
Dat ie nooit meer zegt dat niemand voor hem juicht.
Ga je winnen?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alweer bos?
Even mijn haar oranje spuiten.
De vorige is misschien wel lang geleden maar niet TE lang geleden wmb.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alweer bos?
Even mijn haar oranje spuiten.
Ik win altijd.quote:
Zie je. We missen je.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Genomineerd! Nou nou!
Ik heb zelf op de grootste kanshebber gestemd imo, dus denk het niet.quote:
dan moet je wegblijven ookquote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Genomineerd! Nou nou!
ruilen?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
Ik ben pv3 nieteens genomineerd voor een award, terwijl ik zo ontzettend leuk ben...
Ik vond het wel leuk om het een keer niet vanuit het oogpunt van de spelers te zienquote:
* Blumchen is vanavond voor t eerst dit jaar weer gaan wakeboarden...quote:
Nice. Lekker rustig waterquote:Op zondag 11 mei 2008 23:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen is vanavond voor t eerst dit jaar weer gaan wakeboarden...
Nou.. t viel een klein beetje tegen in t beginquote:
Ja, je krijgt er wel spierballen van volgens mijquote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou.. t viel een klein beetje tegen in t beginmaar na 15 min werd t beter..
alleen mn armpjes.. pff die doen t haast niet meer.
Dus nu maar lekker slapen want morgen word ik weer om 09.00 fris en fruitig verwacht op de receptie..
slaap lekker
Heerlijk mwa. Leuk dat weer wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:09 schreef RayMania het volgende:
Nou, jij ook nu Sand.
Ik gooi er even een gouwe ouwe in, heerlijk blijft-ie.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd leuk, voetballen tegen een stel neanderthalers die maar met 1 doel op het veld staan. Uiteindelijk dus weer een vechtpartij en gestaakt. Dit keer zelfs de politie gebeld.
quote:
Lig je nou met dat mooie weer de hele dag in je bedquote:Op maandag 12 mei 2008 05:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch maar slapen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat een lekkere pinksterdagEerst had ik al die shit met skimmen, denk je overal vanaf te zijn, nieuwe passen, geld terug van de bank, blijkt mijn vrouw (en een vriendin van haar) ook geskimd te zijn ... het was geen 2600 euro zoals bij mij, maar 800 euro is toch weer een heel bedrag
![]()
Vandaag weer heerlijk het politiebureau van binnen gezien en morgen de bank maar weer eens bezoekje brengen *diepe zucht*
Het zit jullie wel lekker mee hè, de laatste tijdquote:Op maandag 12 mei 2008 19:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat een lekkere pinksterdagEerst had ik al die shit met skimmen, denk je overal vanaf te zijn, nieuwe passen, geld terug van de bank, blijkt mijn vrouw (en een vriendin van haar) ook geskimd te zijn ... het was geen 2600 euro zoals bij mij, maar 800 euro is toch weer een heel bedrag
![]()
Vandaag weer heerlijk het politiebureau van binnen gezien en morgen de bank maar weer eens bezoekje brengen *diepe zucht*
onder de paddenstoel ?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
BS
Eilanden
Ikzelf heb lekker in het vondelpark zitten BBQen !
uuh voor watquote:
Dankzij jou sig en ondertitel kwam ik erachter dat ik YBIAW al veels te lang niet meer geluisterd had en dus ben ik het meteen gaan luisterenquote:
ohquote:Op maandag 12 mei 2008 21:24 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dankzij jou sig en ondertitel kwam ik erachter dat ik YBIAW al veels te lang niet meer geluisterd had en dus ben ik het meteen gaan luisteren![]()
Blooeeeesquote:Op maandag 12 mei 2008 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie, wat klote![]()
Sterkte voor jullie
Bloemieeeeeeee
Slaap ze bloemquote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef Blumchen het volgende:
ik kruip mn bedje in..
morgen werken en dan 6 daagjes vrij
slaap lekker allemaal
Thanks! Het geld krijgen we wel weer terug, maar het is weer een klotegevoel en weer al die dingen weer regelen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie, wat klote![]()
Sterkte voor jullie
Bloemieeeeeeee
* Bos81 loopt naar achter en haalt een ijskoud biertje uit de ijskast en geeft het aan Eilanden.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thanks! Het geld krijgen we wel weer terug, maar het is weer een klotegevoel en weer al die dingen weer regelen.
Maar goed, doe maar een lekker koud biertje
WBquote:Op maandag 12 mei 2008 23:31 schreef pascalheister het volgende:
terug van een super weekendje Noordwijkerhout
Wanneer heb je tijdquote:Op zondag 11 mei 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Deze mag trouwens in de recycling. Nog één keer dndiek, nog één keer. En ik kom naar het zuiden.
[..]
Die heb ik zien vliegenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:14 schreef Blumchen het volgende:
Mijn mama had gister een helicopter in dr voortuin![]()
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=7934
ze kon daarna wel dr huis poetsen, ze had de pui open staan toen hij overvloog![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:21 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Zo mijn eerste werkdagje.....
Eerst maar eens mijn mail wegwerken...
toch geinigquote:Dwergstaat vertegenwoordigd in Zwitserse topklasse
13/05/2008 10:12
Voor het eerst in zijn bestaan is FC Vaduz gepromoveerd naar de hoogste divisie in Zwitserland. Extra bijzonder is dat de club afkomstig is uit Liechtenstein.
FC Vaduz speelt al sinds 1932 competitievoetbal in Zwitserland, maar kwam nog nooit uit op het hoogste niveau. De vereniging uit de hoofdstad is de enige profvoetbalclub in Liechtenstein.
Het 0-0 gelijkspel dat FC Vaduz maandag behaalde tegen Chiasso was genoeg om promotie te bewerkstelligen. Het team, dat gecoacht wordt door Zwitsers recordinternational Heinz Hermann, bleef in de eindstand concurrent Bellinzona één punt voor.
Mocht FC Vaduz erin slagen ooit kampioen van Zwitserland te worden, dan zal de club niet als zodanig worden erkend, zoals het ook geen beroep kan doen op een van de Zwitserse startbewijzen voor Europees voetbal. Dat is een van de afspraken die zijn gemaakt bij de toetreding van de club tot de Zwitserse competities.
Toch is FC Vaduz al jaren een vaste deelnemer aan het UEFA Cup-toernooi. Als bekerwinnaar van Liechtenstein kan de club namelijk wél Europa in. FC Vaduz won de beker in totaal 37 keer, waarvan elf keer op rij tijdens de afgelopen seizoenen.
Wanneer is je eerste trip naar Zwitserland om je ploeg te steunen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Na enkele jaren dichtbij gezeten te hebben is het eindelijk gelukt.
Zou wel een leuk idee zijn, maar dan zou ik eerder een thuiswedstrijd bezoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer is je eerste trip naar Zwitserland om je ploeg te steunen?
Wel leuk elke week europees spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou wel een leuk idee zijn, maar dan zou ik eerder een thuiswedstrijd bezoeken.
Ach Ik heb vrijdag nog een werkgroep en de twee weken daarna nog vier tentamens.quote:
heheh lijkt me nog best gezelligquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als er ooit een Fok!trip naar Vaduz komt, ben ik erbij
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iedereen meteen sprakeloos
Rondjes dus van mij. Ook omdat ik een 9 heb gehaald voor evolutiebiologie (na mijn vrijstellende toets niet gehaald te hebben) én voor Natuurkunde
Rondleiding bij de plantenziektekundige dienst was wel leuk
Boekhandelsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:37 schreef borisz het volgende:
Gefeli![]()
Oke keuzes voor de projectperiode: de energiemarkt, beleggen aan de hand van kerngetallen etc. en het onderwerp hebben boekhandels nog toekomst
We zijn inmiddels aan het overleggen voor een thema. Die maakt een kansquote:
Lekker toch al dat gratis bier.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Drukke dag in HOOLS vandaag.
Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als er ooit een Fok!trip naar Vaduz komt, ben ik erbij
Alleen bier is ook niet gezellig.quote:
Over moslims?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef borisz het volgende:
Net een stuk gelezen over Islamatic Banking. Dat gaat echt nergens over
quote:
voedselquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al drie dagen aan het kwakkelen gistern 24 uur in bed gelegen en niks kunnen eten vandaag om elf uur opgestaan na de zoveelste migraine aanval. Was het eerste voetsel in 2 dagen. Buiten de paracetemol
Paracetamol. Trusten!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:09 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 7
Ga je gang Grulez
Lékker, jassen, laarzen, truien, lange broeken weer uit de kastquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Lees net dat het slechter weer gaat worden.... jammer..
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
HIer is het nog volop zon. Lekker in de tuin studeren lezen
De demo met gemak gewonnen. Maar 2 van de 9 vragen fout.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:36 schreef Messenga het volgende:
http://www.playlikeachampion.nl/ is best tof.
Nou... hoeraquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lékker, jassen, laarzen, truien, lange broeken weer uit de kast
En ook geen Rosicky wegens blessure. Tsjechië zie ik sinds tijden weinig presteren op een toernooi.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Balen man Franky!
Rondje op kosten van Nedved.
Tsjechen zonder Nedved naar EK
Ja, terwijl een hools met een TT zoals deze eigenlijk zo snel mogelijk dicht zou moeten zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:36 schreef Grulez het volgende:
Een dooddoener is hier tegewoordig schering en inslag.
waar heb ik dat aan te dankenquote:
Go Hullquote:Leuke finale voor in de Engelse playoffs. Hull - Bristol City
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
waar heb ik dat aan te danken?
[..]
Go Hull
De catwalks worden ook steeds professioneler.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef DIGGER het volgende:
O ja, voor wie nog een to do lijst zoekt: [ afbeelding ]
Modellen zitten tenminste wel met elkaar op één lijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De catwalks worden ook steeds professioneler.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Geïnteresseerden voor de EK-pool (net als 2 jaar terug), mail me.
Deze is wel heel leuk, vraag maar aan BS, Suijk, Bos...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
Denk er nog over na DD, doe al aan zoveel poules mee.
Oh ja, en alles kijken hè... Wat een straf! Thanks BS, leuk dat je er weer bijbent!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die vragen. Mijn god, dat wordt weer enorm goed alles afgaan.
Zal zo het geld storten
Dierenquote:
Beter dan het weekend, jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon erg lekker weer!
En ik doe ook wel weer mee, volgens mij in 2004 ook meegedaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk, vraag maar aan BS, Suijk, Bos...
[..]
Oh ja, en alles kijken hè... Wat een straf! Thanks BS, leuk dat je er weer bijbent!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:10 schreef borisz het volgende:
topic gaat al vanaf zondag mee
dit helpt dan wel om hem vol te krijgen.
[ afbeelding ]
Eerder helaas, ik had liever winst voor RKC gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef borisz het volgende:
Gelukkig 2-2 in Waalwijk
Er spelen maar 3 Brabantse clubs hoor. Dat is evenveel als er volgend jaar Noord-Hollandse clubs in de Eredivisie spelen. EN als je kijkt naar de verhouding van grootte van de provincie mag er best wel een bijquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Al genoeg Brabantse clubs in de Eredivisie. Weg ermee.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag!
Ik zal ook maar even meehelpen om dit topic dicht te krijgen
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel weer velrorenren trouwenzs.
Is je dak lek Tong??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:35 schreef tong80 het volgende:
Het regent het regent. De pannen worden nat.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat ik had hem hangen vannacht.
Koppijn en brak.
Hehe, vervelendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat ik had hem hangen vannacht.
Koppijn en brak.
Gewoon gezond eten, zul je zien hoe snel het overgaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al 15 jaar chronische hoofdpijn. Hersenscans en alles al ondergaan. Maar ze kunnen niks vinden. Vorige week zaterdag werd het plots erg extreem. Duurde bijna een week dat het heftiger was, tot overgeven aan toe. Normaal is het dan na een dag weer goed maar duurde veel langer.
En een keer normale tijden slapen en dus niet midden in de nacht continue blijven fokken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gewoon gezond eten, zul je zien hoe snel het overgaat.
Sex met echte vrouwen help ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al 15 jaar chronische hoofdpijn. Hersenscans en alles al ondergaan. Maar ze kunnen niks vinden. Vorige week zaterdag werd het plots erg extreem. Duurde bijna een week dat het heftiger was, tot overgeven aan toe. Normaal is het dan na een dag weer goed maar duurde veel langer.
Dat is zo jaren 90quote:
Voor jou wel ja!quote:
http://player.omroep.nl/?aflID=7162558&md5=0a3f104af7b359a799ae14b2eb29e4efquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:55 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de laatste uitzending van Holland Sport voor me vinden ? Mij lukt het niet
Was jij nou die user die al die door mij al ingereden vrouwen neukt ? Of was dat iemand anders ?quote:
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was jij nou die user die al die door mij al ingereden vrouwen neukt ? Of was dat iemand anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |