Sorry, maar als Simone Kleinsma fouten maakt ben ik hoogst verbaasd, en zal niet nalaten om die verbazing te uiten. En ze zong gewoon diverse lange noten vals. Luister zelf maar terug.quote:
Is een dure musical zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:09 schreef wonderer het volgende:
Vooral die intro op Sunset Boulevard, dat er zo heerlijk Nederlands uitzag
Ja, nu hoorde ik het ook dat ze wat lager stond te zingen, of dat met haar rol te maken heeft kan ook zijn héquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, maar als Simone Kleinsma fouten maakt ben ik hoogst verbaasd, en zal niet nalaten om die verbazing te uiten. En ze zong gewoon diverse lange noten vals. Luister zelf maar terug.
Verder blijft het natuurlijk de beste vakvrouw van Nederland, en een tof wijffie
Les mis is nog duurder toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is een dure musical zegduurste 58 euro
Ja die is ook duurquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Les mis is nog duurder toch?
En ja, het zijn belachelijke prijzen. Het publiek betaalt voor al dat verdomde "spektakel"
Ik houd nou eenmaal van musicalsquote:Op zondag 8 juni 2008 17:22 schreef FP128 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat sommigen van jullie naar dit soort programma's kijken. Tis van dat 'nichten/Albert Verlinde zooi![]()
Ja ik houd er ook van musical ...Niet alles natuurlijk maar door de regel vind ik musicals leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |