Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Desii het volgende:
[..]
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favoriet
Als Brian wint dan flip ik doorquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
als brian wint dan flipt hij door (gouden pak en stropdas)
Yep, heel even over een bank, bed, plasmascherm en een auto. Jaap zoekt nog sponsoren.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Hebben Jaap en gezelschap het al over iets anders gehad dan polls en percentages eigenlijk?
Voor mij is het maar een tv-spelletje (en heel veel leuke uren hierquote:
ik heb geen idee hoeveel hoeveel mensen ze verwachten die gaan smsen...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Maar dat is een speld in een hooiberg alsnog tegenover de tv kijkers.
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?quote:
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?
Zeer verwijtbaar inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
120 keeer 50 euro gemiddeld maakt 6000 en dat lijkt me peanuts tegen die 50.000 euro die Brian al eerder heeft op gestreken. Laat iemand dat aan Jaap vertrellen en hij is om. (Ik heb palma al aangeschreven... misschien kunnen meer mensen Palma een mail sturen op d'r Hyves dat ze jaap voor die 50.0000 moet waarschuwen)quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Ik geloof dat ik niet eens de finale kijk, misschien heel af en toe een stukje maar lijkt mij niet goed voor mijn hart.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komen
Wil je mij niet zo verwennen met van die grote komplimenten?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
tuurlijk.....quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Roevka op de barricades, Leve de Republiek.quote:
Hoezo tuurlijk? ik heb geen idee wat die mensen hebben gedokt maar met aktie's zat dat tussen 1 en 10 euro dus zo'n berg is het nou ook weer niet.quote:
Ik snap gewoon neit dat Jaap volledig met Huub heeft gespeeld. Ik weet zeker dat wannneer Jaap dat gedaan had ze samen veel meer procenten hadden gekregen en dat er Huub fans volledig over waren gelopen naar Jaap.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.
Als Brian wint, ben ik benieuwd of hij nog een afschuwelijker persoon kan worden dan hij al is. En ik ben ook heel benieuwd of de lont- en talentloze een tv-carriere gaat krijgen en zo ja, als wat.
Je bent in de war met een druppel op een hete hooibergquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |