abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59381712
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:23 schreef Liefke het volgende:
Ik snap niet wat vrouwen zeuren dat het niet lekker is...

Als ik het zelf niet wil proeven (bijv na veel alcohol gebruik/vet eten) dan zorg ik dat hij zover mogelijk achter in m'n keel spuit, doorslikken en je proeft helemaal niets...
trouwen?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_59409442
Neuken?
  zondag 15 juni 2008 @ 20:21:22 #128
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_59412373
DP'tje?
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_59413456
Stuur elkaar maar een PM. Back on topic..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_59416371
quote:
Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef Liefke het volgende:
Neuken?
ja lekker PM of mail me maar
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef Tally het volgende:
Stuur elkaar maar een PM. Back on topic..
mailbox niet beschikbaar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_59426736
quote:
Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef Liefke het volgende:
Neuken?
Alleen als je doorslikt...
pi_59441203
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:14 schreef maxson het volgende:

[..]

Alleen als je doorslikt...
Ik slik altijd, vind ik zelf ook veel geiler. Snap ook niet dat meiden daarover klagen. Lijkt me voor een man ook veel prettiger.
pi_59442361
Wat een inlevingsvermogen toch weer
Neem aan dat je qua eten toch ook niet ALLES lust of wel. Nou zo bestaan er dus ook vrouwen die niet van sperma houden
En wat dat betreft het achter in de keel spuiten, kokhalzen?
pi_59453393
Ik snap niet zo heel goed waarom het zo'n issue is bij vrouwen. Oke, het smaakt soms ronduit smerig, maar wat had je dan verwacht? Het doorslikken is gewoon veel praktischer, gezien de troep die je anders hebt.

Vertel gewoon aan je vriendin dan je t graag eens wil proberen, en vooral; Zeg het tegen haar wanneer je komt, geef een seintje. Dat kun je als vrouw ook wel aan voelen komen, maar zo kun je er voor zorgen dat ze niet moet kokhalzen oid omdat het onverwacht komt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:20 #135
108913 Godshand
guide4you
pi_59461692
dat kokhalzen kan je denk ik ook voorkomen, door rechtstreeks op het achterste gedeelte van haar tong te spuiten... op haar keel geeft meteen een kokhals reflex...

en dan meteen doorlaten slikken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:18:38 #136
108913 Godshand
guide4you
pi_59461730
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef Liefke het volgende:

[..]

Ik slik altijd, vind ik zelf ook veel geiler. Snap ook niet dat meiden daarover klagen. Lijkt me voor een man ook veel prettiger.
het scheelt in de zooi

verder is denk ik alleen het idee geil, het geeft geen extra gevoel ofzo
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59623196
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef Liefke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...wanneer kom je naar amsterdam?
pi_59629209
Maar hoe begin je er over tegen je vriendin? Zijn er hier serieus mannen die vragen tijdens het pijpen van: 'wil je slikken of niet?' ....Ik laat weten dat ik klaarkom door haar hoofd van mijn pik af te halen als ik klaarkom... Het geeft daardoor wel zooi (ik spuit in de lucht), maar vind het een beetje aso om d'r zomaar in haar mond te spuiten
Love is in the air!
pi_59629235
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef Landgeld het volgende:
Maar hoe begin je er over tegen je vriendin? Zijn er hier serieus mannen die vragen tijdens het pijpen van: 'wil je slikken of niet?' ....Ik laat weten dat ik klaarkom door haar hoofd van mijn pik af te halen als ik klaarkom... Het geeft daardoor wel zooi (ik spuit in de lucht), maar vind het een beetje aso om d'r zomaar in haar mond te spuiten
Je kan gewoon aangeven dat je gaat spuiten.. Dan zie je vanzelf wat ze doet toch?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_59654870
En al vertel je het niet,....dan krijg je het gewoon terug op je buik :), met een gemeende " ja sorry hoor" erachteraan. Tenminste, zo ging het bij mij.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:53:17 #141
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_59669437
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zou je dat doen? Ze merkt het vanzelf wel als je klaarkomt. Dat gezeik altijd van die vrouwen.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_59669588
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Je kan gewoon aangeven dat je gaat spuiten.. Dan zie je vanzelf wat ze doet toch?
Dat lijkt me ook? Ik zou het juist vreemd vinden om haar hoofd ervan af te trekken, ze moet zelf maar zien wat ze doet.
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:23:40 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59670090
slikken of stikken

oftewel gewoon doorslikken ene keer smaakt het iets viezer als de andere keer maar dat is jammer
en btw die kerel ligt waarschijnlijk ook met zn kop tussen jouw benen dat smaakt ook niet altijd superlekker hoor.

een vriend van me zei altijd: tis geen accuzuur dus ze moet niet aanstellen.

en het scheelt in de zooi ook nog
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:36:06 #144
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_59675072
Ik snap het probleem ook niet hoor.... Als je toch meteen slikt, hoef je er ook maar weinig van te proeven. En idd zorg anders dat het verder naar achter gespoten wordt, proef je het ook niet zo op de tong!

Slikken is lekker en geil, voor mij hoeft t niet aangenamer gemaakt te worden
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
pi_59675791
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:53 schreef FB14 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Ze merkt het vanzelf wel als je klaarkomt. Dat gezeik altijd van die vrouwen.
waarom? omdat ze het misschien niet in haar mond wilt hehe (zeker niet de1e keer). En als ze mijn penis uit d'r mond haalt en ik kom klaar komt het niet op mijn buik maar schiet het toch wel iets verder/hoger (helaas)
Love is in the air!
pi_59675961
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]

waarom? omdat ze het misschien niet in haar mond wilt hehe (zeker niet de1e keer). En als ze mijn penis uit d'r mond haalt en ik kom klaar komt het niet op mijn buik maar schiet het toch wel iets verder/hoger (helaas)
Maar waarom moet je dan aan haar hoofd gaan trekken? Je kan toch gewoon aangeven dat je klaar gaat komen? Voor hetzelfde geld gaat ze gewoon door.
pi_59676213
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

het scheelt in de zooi

verder is denk ik alleen het idee geil, het geeft geen extra gevoel ofzo
Vind ik niet hoor. Ik heb eigenlijk niks met het idee, ik vind het juist jammer als die warmte en het gevoel net voor het klaarkomen ophoudt. Maar misschien is mijn beeld wat vertekend omdat veel vrouwen alleen slikken als ze echt geil zijn, en dan pijpen ze natuurlijk ook gewoon lekkerder dan op andere dagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59762871
Op haar gezicht komen geeft niet het zelfde gevoel?

Ik zou gewoon iets niet doen wat ik niet wil
pi_60024144
Ik heb laatst ook in the heat of the moment mn vriendje klaargepijpt, en was stomverbaasd: het was veeeeeeel lekkerder dan dat van mn ex!!!! (daar ging ik van kokhalzen )

Kijk niet dat je zegt: doe mij een glas vol, maar als je toch geil bent maakt dat niks uit ik heb t zo doorgeslikt

Mn schat lag helemaal lam daarna kon even niks meer uitbrengen en dat maakte het sowieso al dubbel en dwars waard
pi_60228641
Wauw klinkt goed....ik wil ook...helemaal uitgevloerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')