quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:23 schreef Liefke het volgende:
Ik snap niet wat vrouwen zeuren dat het niet lekker is...
Als ik het zelf niet wil proeven (bijv na veel alcohol gebruik/vet eten) dan zorg ik dat hij zover mogelijk achter in m'n keel spuit, doorslikken en je proeft helemaal niets...
ja lekker PM of mail me maarquote:
mailbox niet beschikbaarquote:
Ik slik altijd, vind ik zelf ook veel geiler. Snap ook niet dat meiden daarover klagen. Lijkt me voor een man ook veel prettiger.quote:
het scheelt in de zooiquote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef Liefke het volgende:
[..]
Ik slik altijd, vind ik zelf ook veel geiler. Snap ook niet dat meiden daarover klagen. Lijkt me voor een man ook veel prettiger.
Helemaal mee eens...wanneer kom je naar amsterdam?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:08 schreef Liefke het volgende:
[..]
Ik slik altijd, vind ik zelf ook veel geiler. Snap ook niet dat meiden daarover klagen. Lijkt me voor een man ook veel prettiger.
Je kan gewoon aangeven dat je gaat spuiten.. Dan zie je vanzelf wat ze doet toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef Landgeld het volgende:
Maar hoe begin je er over tegen je vriendin? Zijn er hier serieus mannen die vragen tijdens het pijpen van: 'wil je slikken of niet?' ....Ik laat weten dat ik klaarkom door haar hoofd van mijn pik af te halen als ik klaarkom... Het geeft daardoor wel zooi (ik spuit in de lucht), maar vind het een beetje aso om d'r zomaar in haar mond te spuiten
Waarom zou je dat doen? Ze merkt het vanzelf wel als je klaarkomt. Dat gezeik altijd van die vrouwen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef Landgeld het volgende:
Maar hoe begin je er over tegen je vriendin? Zijn er hier serieus mannen die vragen tijdens het pijpen van: 'wil je slikken of niet?' ....Ik laat weten dat ik klaarkom door haar hoofd van mijn pik af te halen als ik klaarkom... Het geeft daardoor wel zooi (ik spuit in de lucht), maar vind het een beetje aso om d'r zomaar in haar mond te spuiten
Dat lijkt me ook?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan gewoon aangeven dat je gaat spuiten.. Dan zie je vanzelf wat ze doet toch?
waarom? omdat ze het misschien niet in haar mond wilt hehequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ze merkt het vanzelf wel als je klaarkomt. Dat gezeik altijd van die vrouwen.
Maar waarom moet je dan aan haar hoofd gaan trekken? Je kan toch gewoon aangeven dat je klaar gaat komen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
waarom? omdat ze het misschien niet in haar mond wilt hehe(zeker niet de1e keer). En als ze mijn penis uit d'r mond haalt en ik kom klaar komt het niet op mijn buik maar schiet het toch wel iets verder/hoger
(helaas)
Vind ik niet hoor. Ik heb eigenlijk niks met het idee, ik vind het juist jammer als die warmte en het gevoel net voor het klaarkomen ophoudt. Maar misschien is mijn beeld wat vertekend omdat veel vrouwen alleen slikken als ze echt geil zijn, en dan pijpen ze natuurlijk ook gewoon lekkerder dan op andere dagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
het scheelt in de zooi
verder is denk ik alleen het idee geil, het geeft geen extra gevoel ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |