Nah ik was eens ff rond kijken hier en moest gewoon even een account maken om in dit topic te kunnen reageren

(echt een topic naar mijn hart

)
Gelukkig ben ik in het bezit van een hele lieve vriendin, die meestal geen probleem heeft met slikken. (zo een die zegt het soms wel eens lekker te vinden)
En een lekkere tongzoen hierna, sla ik ook heus niet af.
Wat jij goed vind voor haar, is ook goed voor jou toch?
Nou lees ik hier van alles over geen bier drinken en veel fruit eten om de smaak van je sperma te beinvloeden, zelf hou ik me helemaal niet aan deze regeltjes!
Ik drink ongeveer een half kratje/ kratje bier per week, eet bijna geen fruit, eet door mijn werk best veel junk food (lekker balletje mayo op brood of patatje Oorlog tussen de middag

)
Drink Koffie en cola bij de vleet en eet weinig groentes, mij maak je eerder blij met een flinke portie spare-ribs of lekkere steak met gebakken aardappels.
Met knoflooksaus of lekker stevig gekruid eten (lees HEET!) maak je mijn dag goed en dit doe ik dus regelmatig.
Gezien de meeste reacties hier zou dit de smaak van mijn zaad niet ten goede moeten komen

Toch krijg ik regelmatig van mijn meisje te horen dat ik "zoet" smaak, Waarna ik vaak meermaals haar mondje mag vullen

Wat mij opvalt is dat dit vooral voor komt wanneer ik wat meer energie drinks heb gedronken (red-bull vooral) veel heb gesnoept, of toch maar weer 4 klontjes in mijn koffie gooi.
Ik denk dus dat dit alles gewoon per persoon verschilt en je vast met je voeding wel wat aan de smaak kan doen.
Naar mijn idee zijn het vooral suikers die de smaak dus ten goede zouden moeten komen!
Dat je dus niet alleen gezonde shit hoeft te eten en drinken, daar ben ik het levende bewijs van.
(Dames die twijffelen, mogen komen proeven

)
Laatste puntje: Het moet zeker geen verplichting zijn om op sex gebied iets voor je partner te doen.
Enkele van mijn ex-en hadden geen zin/ waren bang/ vonden het vies om te slikken.
Kan ik me best voorstellen ook, want tenslotte ziet het er uit als snot, ruikt het naar slootwater, smaakt het ook vast wel eens ranzig en als ze pech heeft is het best een flinke lading.

Dan maar niet slikken, het is niks verplichts, het is enkel maar het idee dat je vriendin iets doet wat eigenlijk een beetje taboe is.
En de aanblik hiervan is wat het voor Ons mannen (voor mij in ieder geval) zo bijzonder maakt.
Nou jah, dit waren even mijn 50 centen.