abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58904922
Ranja voor de tijd in de mond doen
~ She will like my sence of style ~
pi_58930567
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef Byte_Me het volgende:
Goh, waar zou patrick137 gebleven zijn? zou hij zijn vrouw het topic hebben laten lezen, waarna ze zaad plotseling heeft geleerd te waarderen
Ik leef nog steeds, maar ben er vanaf gezien om nog aan deze discussie deel te nemen.
Ik lees veel stoere praat, dat het hoort bij het vrouw zijn, wanneer ze niet slikt de zin over is en dat soort verhalen.

Je hoort mij niet zeggen dat er geen vrouwen zijn die het niet prettig vinden om te doen, maar mijn standpunt is dat de smaak niet lekker is. Kan je wel liters tweedrank drinken, kiwi's eten en wat allemaal nog al meer, maar sperma blijft nu eenmaal een glibberige substantie wat niet lekker wegslikt.

Mijn visie is nu eenmaal om samen van sex te genieten, en wanneer de vrouw aangeeft het NIET prettig te vinden, hoeft ze dit dus niet te doen of proberen.

Overigens vind ik het wel merkwaardig dat alle mannen hier lopen te roepen dat hun vriendin wel eventjes alles doorslikt.
pi_58930627
aardbeien
What What
-pr0n in je usericon is niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_58930713
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het eng als mijn vriendin zou zeggen 'ik ervaar dat slikken niet als prettig'.

Dan hoef ik gelijk niet meer.

Flesje frisdrank naast het bed/bank/stoel.... meteen spoelen
[..]

Het bier maakt de dames geil genoeg om het alllemaal niet door te hebben.

Dat kan dus ook nog een manier zijn om haar te laten wennen.
Wat een stoere praat.
pi_58930751
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:54 schreef LoggedIn het volgende:
Je hebt gewoon meer hand nodig. Slikken is iets, dat hoort erbij bij het vrouw zijn. Net zoals dat van ons verwacht wordt dat we heel "attent" bij iedere dag waar je een betekenis aan zou kunnen geven iets "bijzonders" doen.
Wat een............onzin.
  maandag 26 mei 2008 @ 23:41:01 #81
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58930761
Laat haar eerst gewoon eens proeven zonder dat je je penis naar binnen schuift? Als ze het lekker vindt, wil ze misschien wel een stapje verder. Als ze het vies vindt, zou ik nog meer fruit eten als ik jou was en heb je voorlopig zeker pech.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_58930804
quote:
Wat een stoere praat.
Precies! Ikzelf heb daar geen moeite mee, als mijn vriend dat graag wil, ik zelf vind het niet vies ofzo, ken wel meiden die er moeite mee hebben...

maar wat water langs het bed is geen verkeerde tip!!
Something I Call Personality...
pi_58930864
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef ondeugend het volgende:
Laat haar eerst gewoon eens proeven zonder dat je je penis naar binnen schuift? Als ze het lekker vindt, wil ze misschien wel een stapje verder. Als ze het vies vindt, zou ik nog meer fruit eten als ik jou was en heb je voorlopig zeker pech.
Je hebt het niet helemaal gevolgd denk ik. Wanneer ik het lief zou vragen maakt ze er geen probleem van, echter heeft ze al vaak te kennen te gegeven dat ze het niet als prettig ervaart. Dat is voor mij een reden dat ze het niet hoeft te doen.

En ik zie dat niet als een vorm van pech.
pi_58930931
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:42 schreef Rutteke het volgende:

[..]

maar wat water langs het bed is geen verkeerde tip!!
Nou, ik hoop dat het water in mijn bed blijft gezien het feit het een waterbed is.
  maandag 26 mei 2008 @ 23:47:11 #85
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58930933
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je hebt het niet helemaal gevolgd denk ik. Wanneer ik het lief zou vragen maakt ze er geen probleem van, echter heeft ze al vaak te kennen te gegeven dat ze het niet als prettig ervaart. Dat is voor mij een reden dat ze het niet hoeft te doen.

En ik zie dat niet als een vorm van pech.
Jawel heb het helemaal gevolgd. Wat ik wil zeggen is dat dwang natuurlijk niet gaat helpen. Jij zou het graag willen maar alleen omdat zij het fijn vindt en niet omdat ze het doet omdat jij het wilt.

Op de manier die ik net deed vertellen zou je dat misschien kunnen bereiken.
En achter pech stond een knipoog he?
pi_58930942
@Patrickt37!

Wauw, hadden meer mannen maar zo'n houding
pi_58930975
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nou, ik hoop dat het water in mijn bed blijft gezien het feit het een waterbed is.
Haha, ja dan hoop ik het ook voor je anders maak je het wel heel bont volgens mij XD
pi_58931078
MAGNOOOS EETTEEE!!!
pi_58931115
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef Rutteke het volgende:
@Patrickt37!

Wauw, hadden meer mannen maar zo'n houding
Sex is iets waar je beide van moet genieten. En doe je iets niet graag is dat een teken dat je er niet van geniet.
En ach, op welke manier ik ook klaar kom, het lijkt altijd alsof het uit je tenen moet komen.

S6 met je fotografie.
pi_58931157
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:54 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Sex is iets waar je beide van moet genieten. En doe je iets niet graag is dat een teken dat je er niet van geniet.
En ach, op welke manier ik ook klaar kom, het lijkt altijd alsof het uit je tenen moet komen.

S6 met je fotografie.
Dankjewel

Succes emt je vriendin
pi_58931213
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:55 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Dankjewel

Succes emt je vriendin vrouw
pi_58931304
Het spijt me
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:13:49 #93
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58931603
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:35 schreef DikkeNegerLul het volgende:
aardbeien
Dat

En vooral geen bier (zij misschien wel trouwens )
pi_58931638
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Dat

En vooral geen bier (zij misschien wel trouwens )
Geloof me, als er iets is wat je niet moet mixen is het sperma en bier wel
pi_58947858
quote:
Raar idee, zoals al eerder gezegd, zijn er vrij weinig vrouwen die sperma op zich nou echt lekker vinden. Het gaat juist om het klaarkomen...
Sweet and innocent...
pi_58960611
Mijn vriendin slikt het sowieso altijd door, hoefde er niet eens om te vragen haha. Anders wordt het ook zo'n gedoe/rommel. Kun je altijd nog als argument gebruiken
pi_58964940
quote:
Dat lijkt mij nou weer 3 x niks, slikken vind ik prima, maar het vrijwillig proeven gaat me nou weer iets te ver.

En qua zeuren over de smaak, ja, het is toch al achter in je mond sorry hoor maar hoeveel moeite is het om het even door te slikken.
Kost meer moeite om het uit te spugen lijkt me.. En dan proef je er ook meer van!
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:08:59 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58967804
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef Innocence het volgende:

[..]

Raar idee, zoals al eerder gezegd, zijn er vrij weinig vrouwen die sperma op zich nou echt lekker vinden. Het gaat juist om het klaarkomen...
Pcies en het liefst in haar mond en dat zij het niet doet voor jou maar omdat ze het zelf ook een geil idee vindt. En als ze sperma gewoon niet lekker vindt, houdt het op en hoeft niemand hier tips te geven lijkt me. Dan is het gewoon jammer voor TS.

Het kan best zijn dat ze moeite heeft met slikken en dat ze daarom het liever niet doet. Veel vrouwen hebben kokhalsneigingen en dan kan ik begrijpen dat ze het liever niet willen. Niet omdat sperma misschien vies zou zijn maar omdat het een vol en dwingend gevoel is misschien.

Ik probeer mee te leven hier ja !
pi_58970249
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Veel vrouwen hebben kokhalsneigingen en dan kan ik begrijpen dat ze het liever niet willen. Niet omdat sperma misschien vies zou zijn maar omdat het een vol en dwingend gevoel is misschien.

Ik probeer mee te leven hier ja !
Dat kan ook inderdaad. Had ik nog niet aan gedacht, goed meegeleefd mevrouw
Sweet and innocent...
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:22:45 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_58970529
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:54 schreef Shivers het volgende:

[..]

ow? zelf al es geproefd?
Yep.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')