je blijft trouwens ook teveel op smaak hameren. ik vind de meeste kutten niet echt lekker smaken, al zijn er uitzonderingen, toch vind ik beffen wel erg lekker om te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Oke, mijn vrouw vindt het niet lekker smaken, maar de jouwe wel.
Ik ga het anders stellen, welke man vind zijn eigen sperma lekker smaken?
I second thatquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:37 schreef Byte_Me het volgende:
en nee, ik vind mn eigen sperma niet lekker, maar vies vind ik het ook niet.
Als zij geslikt had, zoenden jullie ook wel direct daarna of vond je dat ook vies?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat dus.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:37 schreef Byte_Me het volgende:
en nee, ik vind mn eigen sperma niet lekker, maar vies vind ik het ook niet.
Die stelling slaat dus helemaal nergens opquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die stelling slaat dus helemaal nergens op
Ik vind het wel lekker.. En dan maakt het me weinig uit wat meneer gegeten heeft of gedronken..
Ik vind spruitjes niet lekker.. Dus is het niet lekker! En vind niemand het lekker en mag niemand het lekker vinden!
ZO! Spruitjes moeten verboden worden!
Me spruitjes, wat doe je?!?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik vind spruitjes niet lekker.. Dus is het niet lekker! En vind niemand het lekker en mag niemand het lekker vinden!
ZO! Spruitjes moeten verboden worden!
Het slikken van zaad zal nooit meer hetzelfde zijn na mijn vergelijkingquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lust zowel sperma als spruitjes en ongetwijfeld ook sperma van iemand die spruitjes gegeten heeft.
Heldquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef sc00p het volgende:
Als ze het een paar keer gedaan hebben gaan ze het vanzelf lekker vinden.
Was bij mijn vriendin ook zo, eerste keer ging ze half over der nek maar nu slikt ze het gewoon door.
Schijnt ook wel per man anders te smaken, heb gelukkig eigenlijk nog nooit vriendinnen gehad die niet sliktenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Misschien moet elke kerel die in de mond van z'n vriendin / vrouw wil spuiten het idd. eerst eens zelf proeven. Denk dat meer dan de helft meteen geen zin meer heeft
Oh?????????quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:34 schreef patrickt37 het volgende:
En we kunnen lang blijven discussieren over het in de mond klaarkomen, feit blijf dat het voor de vrouw niet echt lekker is.
Eroquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh?????????
Ik vind het echt wel lekker, daarmee bedoel ik niet dat ik ervan klaarkom ofzo, maar genieten doe ik er echt wel van, hou van pijpen en hou ook van dat toefje slagroom op het toetje
Vind het mega geil als hij in mijn mond spuit of in mijn gezicht spuit, dat geeft een aardige geestelijke bevrediging...
Ook niet dat ik zo een bekertje sperma zou willen drinken, maar binnen het gebeuren geeft het een heerlijke geestelijke kick.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je blijft trouwens ook teveel op smaak hameren. ik vind de meeste kutten niet echt lekker smaken, al zijn er uitzonderingen, toch vind ik beffen wel erg lekker om te doen.
Het bier maakt de dames geil genoeg om het alllemaal niet door te hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef zwartedoos het volgende:
Bier is echt een dooddoener, heb er echt geen problemen mee om te slikken maar na een avondje stappen is t echt smerig, al kan ik mezelf daar wel meestal overheen zetten.
hoort erbij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:54 schreef LoggedIn het volgende:
Je hebt gewoon meer hand nodig. Slikken is iets, dat hoort erbij bij het vrouw zijn. Net zoals dat van ons verwacht wordt dat we heel "attent" bij iedere dag waar je een betekenis aan zou kunnen geven iets "bijzonders" doen.
* Herkentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het eng als mijn vriendin zou zeggen 'ik ervaar dat slikken niet als prettig'.
Dan hoef ik gelijk niet meer.
[..]
ja maar de dag erna heb ik t meer overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het bier maakt de dames geil genoeg om het alllemaal niet door te hebben.
Dat kan dus ook nog een manier zijn om haar te laten wennen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef sc00p het volgende:
Als ze het een paar keer gedaan hebben gaan ze het vanzelf lekker vinden.
Was bij mijn vriendin ook zo, eerste keer ging ze half over der nek maar nu slikt ze het gewoon door.
het eten van spruitjes ook niet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Het slikken van zaad zal nooit meer hetzelfde zijn na mijn vergelijking
Maar wat is er nou spontaan aan als ze boos wordt op je als je er niet aan denktquote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Shivers het volgende:
[..]
hoort erbij?Niks moet. Als je niet wil slikken, dan doe je t niet. Klaar. En wat betreft dat attent zijn en iets bijzonders doen... er bestaat ook nog zoiets als spontaniteit. Als het een verplichting wordt heeft het ook geen waarde meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |