En coke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:24 schreef Cahir het volgende:
Volendam heeft goeie muziek.
quote:
Jep, en nick en simonequote:Op zondag 11 mei 2008 00:24 schreef zomgmoz het volgende:
jantje smit toch? of kwam die daar niet vandaan?
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en toch ... the Cats. Piet Veerman, Jen Rog, Maddog, Canyon, BZN, Maribelle, Jan Smit, Nick en Simon, de 3 J's,
met elkaar toch goed voor miljoenen verkochte platen en CD's. En miljoenen fans.. Dan zijn al die fans zeker gestoord en gek, en jullie zijn normaal....
Over smaak valt te twisten..
en natuurlijk...
alle volendammers gebruiken drugs, liggen elk weekend laveloos na het kerkbezoek op de dijk te kotsen...
maar hoe komt het dan dat volendam als relatief kleine gemeente al 4 jaar in de top van de handbalcompetitie meedraait met spelers die overdag schilder of stucadoor zijn? En ook onze voetbalclub draait keer op keer mee in de eredivisie van de voetbal?
Ik ben volendammer van geboorte, dus wil het hier toch even opnemen voor mijn dorp. ( al woon ik nu in Purmerend.. )
jaja... nou ik ga m'n hele leven om met mensen uit de driehoek dam/dam-meer-dam... En al die vooroordelen zijn hartstikke waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en toch ... the Cats. Piet Veerman, Jen Rog, Maddog, Canyon, BZN, Maribelle, Jan Smit, Nick en Simon, de 3 J's,
met elkaar toch goed voor miljoenen verkochte platen en CD's. En miljoenen fans.. Dan zijn al die fans zeker gestoord en gek, en jullie zijn normaal....
Over smaak valt te twisten..
en natuurlijk...
alle volendammers gebruiken drugs, liggen elk weekend laveloos na het kerkbezoek op de dijk te kotsen...
maar hoe komt het dan dat volendam als relatief kleine gemeente al 4 jaar in de top van de handbalcompetitie meedraait met spelers die overdag schilder of stucadoor zijn? En ook onze voetbalclub draait keer op keer mee in de eredivisie van de voetbal?
Ik ben volendammer van geboorte, dus wil het hier toch even opnemen voor mijn dorp. ( al woon ik nu in Purmerend.. )
Nou, nee... Die vergelijking loopt erg mank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Volendam heet in de rest van NL Staphorst toch? Ohja alleen de Havenzangers zijn kwaliteitje.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al, je moet drugs/doping gebruiken om mee te draaien in de handbalcompetitie of eredivisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en natuurlijk...
dichtbij gildeplein en ja Purmernoord is niet geweldig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ookMaar de Purmer noord is wel kut
Gildeplein?
Nick en Simon![]()
Tevens, sinds wanneer verlaten Volendammers hun dorp? Dan ben je geen echte!
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
Nope dat ben ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
ben jij die lennart b van de oldskool mixjes op livesets online?
Je weet maar nooit!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
had zomaar gekund natuurlijk
Okequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef purmernoord het volgende:
[..]
dichtbij gildeplein en ja Purmernoord is niet geweldig.
verhuisd door omstandigheden, zodra ik weer een woning in Volendam kan betalen verhuis ik weer terug
Als je dus nooit zeg nooit nooit zegt mag je nooit nooit zeggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zeg nooit nooit, tenzij je zeg nooit nooit zegt!
Correctquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je dus nooit zeg nooit nooit zegt mag je nooit nooit zeggen?
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
dat was 'm dames & heren, DE grap van 2008
![]()
Gezellig, recht-toe-recht-aan, makkelijk mee te zingen. Typische Hollandse nuchterheid waar de boerenkool-geur zowat vanaf komt. Werkt hier altijd.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:50 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap ook niet dat mensen naar die muziek kunnen luisteren
Hier = bij de tokkies?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Gezellig, recht-toe-recht-aan, makkelijk mee te zingen. Typische Hollandse nuchterheid waar de boerenkool-geur zowat vanaf komt. Werkt hier altijd.
En nee, ik zeg niet dat ik het zelf opzet.
Vooralquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
NL talige muziek in het algemeen
Nee, Nederland in de breedste zin van het woord. Vinden veel mensen leuk, van die artiesten 'die zo lekker gewoon zijn gebleven'.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, Nederland in de breedste zin van het woord. Vinden veel mensen leuk, van die artiesten 'die zo lekker gewoon zijn gebleven'.
quote:
of de sluis openquote:Op zondag 11 mei 2008 00:21 schreef Jakobw het volgende:
De simpele melodie
De simpele teksten
Het zogenaamde "echte" karakter
Eigenlijk zou er een hek om Volendam moeten worden gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |