En coke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:24 schreef Cahir het volgende:
Volendam heeft goeie muziek.
quote:
Jep, en nick en simonequote:Op zondag 11 mei 2008 00:24 schreef zomgmoz het volgende:
jantje smit toch? of kwam die daar niet vandaan?
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en toch ... the Cats. Piet Veerman, Jen Rog, Maddog, Canyon, BZN, Maribelle, Jan Smit, Nick en Simon, de 3 J's,
met elkaar toch goed voor miljoenen verkochte platen en CD's. En miljoenen fans.. Dan zijn al die fans zeker gestoord en gek, en jullie zijn normaal....
Over smaak valt te twisten..
en natuurlijk...
alle volendammers gebruiken drugs, liggen elk weekend laveloos na het kerkbezoek op de dijk te kotsen...
maar hoe komt het dan dat volendam als relatief kleine gemeente al 4 jaar in de top van de handbalcompetitie meedraait met spelers die overdag schilder of stucadoor zijn? En ook onze voetbalclub draait keer op keer mee in de eredivisie van de voetbal?
Ik ben volendammer van geboorte, dus wil het hier toch even opnemen voor mijn dorp. ( al woon ik nu in Purmerend.. )
jaja... nou ik ga m'n hele leven om met mensen uit de driehoek dam/dam-meer-dam... En al die vooroordelen zijn hartstikke waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en toch ... the Cats. Piet Veerman, Jen Rog, Maddog, Canyon, BZN, Maribelle, Jan Smit, Nick en Simon, de 3 J's,
met elkaar toch goed voor miljoenen verkochte platen en CD's. En miljoenen fans.. Dan zijn al die fans zeker gestoord en gek, en jullie zijn normaal....
Over smaak valt te twisten..
en natuurlijk...
alle volendammers gebruiken drugs, liggen elk weekend laveloos na het kerkbezoek op de dijk te kotsen...
maar hoe komt het dan dat volendam als relatief kleine gemeente al 4 jaar in de top van de handbalcompetitie meedraait met spelers die overdag schilder of stucadoor zijn? En ook onze voetbalclub draait keer op keer mee in de eredivisie van de voetbal?
Ik ben volendammer van geboorte, dus wil het hier toch even opnemen voor mijn dorp. ( al woon ik nu in Purmerend.. )
Nou, nee... Die vergelijking loopt erg mank.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Volendam heet in de rest van NL Staphorst toch? Ohja alleen de Havenzangers zijn kwaliteitje.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al, je moet drugs/doping gebruiken om mee te draaien in de handbalcompetitie of eredivisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef purmernoord het volgende:
en natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |