OK, bod staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:48 schreef Strychnine het volgende:
100 incl. verzenden geboden
Foto's zou ik erg waarderen
100 euro incl. vind ik persoonlijk wat aan de lage kant (dit ook vanwege de extra accessoires), en ik ben bang dat ik hem daar ook niet voor weg doe. Wil gewoon even kijken/afwachten hoe dit gaat lopen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:29 schreef Strychnine het volgende:
Wacht je trouwens op een bepaald bod of heb je een sluitdatum in je hoofd voor de verkoop? Gewoon nieuwsgierigheid, niet om te pushen
OK, bedankt.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef Strychnine het volgende:
Ik trek mijn bod in, ik heb er ergens anders al één gevonden
Succes met de verkoop
OK, maar ik wil toch graag eerst proberen het pakket in z'n geheel te verkopen.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:56 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik heb wel interesse voor de wall charger. Ik heb der namelijk al 1, jammer genoeg ook 30 gig, dat is echt veel te weinig.
Want vind jij dan een mooie prijs voor deze set?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:01 schreef knuppelhout het volgende:
qua bedrag waar je aan moet denken: heb net mn vision m 60gb met accessoires (fm transm e.d.) voor 155 verkocht. succes, het blijven mooie apparaatjes.
OK, dat is een mooi bod, hij staat genoteerd.quote:
Nee, helaas. Hij is nu onderweg naar oinkoink12.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:15 schreef brain404 het volgende:
Is de speler nog tekoop? Heb interesse namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |