Ja als het tegen Ajax is maakt het natuurlijk niet meer uitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier kunnen we nog om lachen. Kunnen we niet bepaald met de tussenstanden in België.
niet zo huilie doenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:04 schreef Chadi het volgende:
Wat een drama weer .. kunnen ze Colina niet vragen of hij alsjeblieft weer wil fluiten.. dit is toch niet normaal meer. Als Ajax zijnde mag je hiervoor de KNVB aanklagen voor nalatigheid.
En dan te bedenken dat ik nog naar die match wilde gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier kunnen we nog om lachen. Kunnen we niet bepaald met de tussenstanden in België.
volgens mij maakte tegelijk paar sec er voor ajax toen ook hands daar , toen kwam die daardoor op de hand van twentequote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus is Ajax in de 1e helft een penalty onthouden?
Onzin Twente is een sterke ploeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
niet zo huilie doen
als we gewoon normaal spelen dan horen we twente 2 keer makkelijk te verslaan
Als je ff omhoog gaat kun je zien dat ik ook aangeef dat het geen pingel is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja als het tegen Ajax is maakt het natuurlijk niet meer uit.
Dat doet niets af aan het wanbeleid bij de KNVB .. dit is gewoon schandalig slecht wat ze daar laten fluiten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
niet zo huilie doen
als we gewoon normaal spelen dan horen we twente 2 keer makkelijk te verslaan
Denk eerder dat we op bijna alle fronten voorlopen op de zgn. Randstadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Emmen loopt nog wat achter qua technische ontwikkeling
Schattig hequote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja als het tegen Ajax is maakt het natuurlijk niet meer uit.
Ben er vanmiddag nog voor gebeld door iemand die een ticket over had.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog naar die match wilde gaan
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:07 schreef Fiskus het volgende:
waarom doen die tukkers alsof ze met 5-0 voorstaan
omdat twente slecht speelt voor in , en niet kan scoren tegen ajaxquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:07 schreef Fiskus het volgende:
waarom doen die tukkers alsof ze met 5-0 voorstaan
ja dat is ook wel zo maar naar puntverlies lees ik altijd dat het aan de seidsrechter ligt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het wanbeleid bij de KNVB .. dit is gewoon schandalig slecht wat ze daar laten fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |