Hier stopte die zonder een knop te rakenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:46 schreef firecow het volgende:
gvd klapt me sopcast stream eruit staat nu op offline :/ drukte perongeluk op stop
Dat die gast het hele seizoen een basisplaats heeft gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:47 schreef venomsnake het volgende:
Geluk voor Ajax, Denneboom mist de volgende wedstrijd.
Wat een prutser is dat toch zeg...![]()
Ja, daar snap ik ook niets van. Ik weet niet wat Rutten in hem ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat die gast het hele seizoen een basisplaats heeft gehad.
Hij wordt enkel gebruikt om de opbouw van de tegenstander te verstoren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik ook niets van. Ik weet niet wat Rutten in hem ziet.
Domme draver zonder enig rendement. De Fledderus van Twente.
nee, want hij duft geen 2e gele te gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef Palmboom313 het volgende:
6 gele kaarten gaat ook nog wel rode kaart komen
De scheids bij roda - AFC Ajax goed?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb maar twee duels gezien dit seizoen waarin de scheids niet kut was! PSV - Roda & Roda - ajax.
Sinds de winter is het helemaal een drama met die gasten!
Davids linksback en De Jong op het middenveld erbij dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:52 schreef Omega het volgende:
Urby speelt vandaag weer slecht. Hoop niet dat Koster gedwongen is om hen linksback te laten spelen volgende week
Zou niet weten wie er anders linksback komt te staan..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:52 schreef Omega het volgende:
Urby speelt vandaag weer slecht. Hoop niet dat Koster gedwongen is om hen linksback te laten spelen volgende week
Discussie ga ik niet opnieuw voeren. Best kut als je beter bent en verliest kan ik begrijpen. Ook kut voor je als die terecht (!) twee goals afkeurt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
De scheids bij roda - AFC Ajax goed?![]()
Sorry hoor, maar moet even heel hard om je lachen
Dat wil ik nog wel eens zien zodra een Tukker zijn 2de geel behoort te krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, want hij duft geen 2e gele te geven
KNJB!!!!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien zodra een Tukker zijn 2de geel behoort te krijgen.
Als jij het zegt. ajax had al 2x een geel/rode kaart behoren te hebben. Bij Twente is dit nog niet het geval geweest dus kunnen we dat nog niet zeggen of die dan wel/niet trekt.quote:
Het was eerder een overtreding tegen Perezquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, daar gebeurd er weer niks bij perez eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |