quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef spliffhit het volgende:
Gears of War is het beste spel voor de 360 ooit.
Benieuwd of deel2 dat kan toppen.
Bullit marsh is gewoon echt stront, rooftops alleen maar kut hammer of dawn, escalation gewoon baggerschijt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:26 schreef Wouter2006 het volgende:
GOW1:
Mausoleum, Tyro Station, Subway, Process, Garden, Gridlock, War Machine, Mansion, Fuel Depot, Canals,
Raven Down, Old Bones, Clocktower![]()
![]()
![]()
![]()
Rooftops, Escalation, Bullet Marsh![]()
![]()
![]()
Als iemand een brok in zijn keel krijgt van een verhaal met 4 van die mannelijke kleerkasten is ie echt gayquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:23 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears of War 2 wordt emotioneler
Gears of War 2 zal, naast de gebruikelijk verbeteringen voor een vervolg, ook vooral een beter verhaal krijgen. Dit verhaal is zelfs zo goed dat men er behoorlijk emotioneel van kan worden. Er zullen namelijk zoveel dingen gebeuren dat je soms met een brok in je keel zit.
Ga jij even heel snel je mond spoelen, de single player in co-op was echt briljant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat wist ik al van je Captain Ach.
Ik weiger die singleplayer te doen ik vind dat geen fluit aan, ik ga alleen maar multiplayer doen
Welke difficulty? Als je op Hardcore bezig bent, dan kan je wel eens voor een verrassing komen te staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eindelijk () bijna door deel 1 heel, moet alleen Raam nog, dus ik time het wel redelijk
.
Ben wel weer heel benieuwd iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |