quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Om je zelfvertrouwen nog wat meer te doen stijgen: je bent hartstikke dik en lelijk.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Iedereen hier in de SC heeft lichamelijke klachten en hangt met leukoplast nog enigzins aan elkaar vast.
Tjek.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat vind ik ook dus![]()
ik vind mezelf nu dus al bijna een jaar lang dik en lelijk...altijd maar weer op die platte schoenen
Ik heb een soort van Bechterew-artritis-achtig-iets, ze zijn er nog niet helemaal uit. Op dit moment staat er in mijn dossier bechterew met atypische klachten geloof ik. En crohn.quote:
Leukoplastquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Iedereen hier in de SC heeft lichamelijke klachten en hangt met leukoplast nog enigzins aan elkaar vast.
zomerklassieker 2003quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dit idd een lekker nummer.
Mijn god, de zomer van 2003quote:
Die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh MM dat klinkt ook niet goed![]()
Over Crohn gesproken....waar is SigNe
dat komt dus door die verschillende gradatie'squote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, de zomer van 2003
En MM, mag ik vragen, er zullen vast verschillende gradaties Crohn zijn, maar waarom lees ik zo ongeveer dat jij alles eet e.d. terwijl Signe destijds weinig kon eten en vaak moest kotsen?
das niet zo tofquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik al verteld dat de wekker hier morgen om half 6 gaat?
Nietes!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Ik heb het gelukkig niet zo heel erg en ik ben er inmiddels wel grotendeels achter wat ik moet vermijden, wat ik wel kan hebben en wat ik met mate kan hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, de zomer van 2003
En MM, mag ik vragen, er zullen vast verschillende gradaties Crohn zijn, maar waarom lees ik zo ongeveer dat jij alles eet e.d. terwijl Signe destijds weinig kon eten en vaak moest kotsen?
Waarom in vredesnaam zo vroeg?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik al verteld dat de wekker hier morgen om half 6 gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |