quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Om je zelfvertrouwen nog wat meer te doen stijgen: je bent hartstikke dik en lelijk.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Iedereen hier in de SC heeft lichamelijke klachten en hangt met leukoplast nog enigzins aan elkaar vast.
Tjek.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat vind ik ook dus![]()
ik vind mezelf nu dus al bijna een jaar lang dik en lelijk...altijd maar weer op die platte schoenen
Ik heb een soort van Bechterew-artritis-achtig-iets, ze zijn er nog niet helemaal uit. Op dit moment staat er in mijn dossier bechterew met atypische klachten geloof ik. En crohn.quote:
Leukoplastquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Iedereen hier in de SC heeft lichamelijke klachten en hangt met leukoplast nog enigzins aan elkaar vast.
zomerklassieker 2003quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dit idd een lekker nummer.
Mijn god, de zomer van 2003quote:
Die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh MM dat klinkt ook niet goed![]()
Over Crohn gesproken....waar is SigNe
dat komt dus door die verschillende gradatie'squote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, de zomer van 2003
En MM, mag ik vragen, er zullen vast verschillende gradaties Crohn zijn, maar waarom lees ik zo ongeveer dat jij alles eet e.d. terwijl Signe destijds weinig kon eten en vaak moest kotsen?
das niet zo tofquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik al verteld dat de wekker hier morgen om half 6 gaat?
Nietes!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Ik heb het gelukkig niet zo heel erg en ik ben er inmiddels wel grotendeels achter wat ik moet vermijden, wat ik wel kan hebben en wat ik met mate kan hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, de zomer van 2003
En MM, mag ik vragen, er zullen vast verschillende gradaties Crohn zijn, maar waarom lees ik zo ongeveer dat jij alles eet e.d. terwijl Signe destijds weinig kon eten en vaak moest kotsen?
Waarom in vredesnaam zo vroeg?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je hier dan nog ipv lekker met Bluezz in bedquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nietes!
Ik heb geen lichaamlijke kwalen.
Mijn piemOl doet het nog steeds.
B. heeft nog net wat ingeschonken vor ons, vandaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog ipv lekker met Bluezz in bed
te liggen
Een week of twee geleden, toen ik als een puber doorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, en ik kots ook vaak en ben bijna continue aan de diarree maar het leek me niet zo nodig om dat hier steeds te delen. Maar als je die verhalen mist wil ik best wel verslag doen hoor.![]()
In bed liggen is eigenlijk best een goed idee. Ik moet alleen nog steeds douchen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
te liggen
oeiiii romantiesjjjquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
B. heeft nog net wat ingeschonken vor ons, vandaar.
En we hebben nog een heel lang weekend om met elkaar te spelen.
Praatjes vullen weer eens geen gaatjesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
te liggen
te veel info Steerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een week of twee geleden, toen ik als een puber doorook geen vast voedsel wilde eten en uitsluitend AH smoothies dronk, toen was ik ook aan de diarree op een gegeven moment.
Vezels.Heb nu wel weer gezonde ontlasting hoor.
Ga douchen. Bert is allang gedoucht en je wil toch lekker fris en fruitig naar bloemetjes naast hem liggen i.p.v. naar visgeur?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:03 schreef MinderMutsig het volgende:
In bed liggen is eigenlijk best een goed idee. Ik moet alleen nog steeds douchen.
Wat een heftig gemuts, minder ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb het gelukkig niet zo heel erg en ik ben er inmiddels wel grotendeels achter wat ik moet vermijden, wat ik wel kan hebben en wat ik met mate kan hebben.
Ik eet bijvoorbeeld wel bananen maar niet te vaak en pas als ze een beetje bruin beginnen te worden, als ze nog te vers zijn dan krijg ik er enorm last van. En zo heb ik een hele lijst met dingen die ik moet vermijden. En wat enorm scheelt is dat ik nooit uit pakjes kook en samengesteld voedsel vermijd. Daarmee zijn mijn klachten echt enorm verminderd en als het mis gaat kan ik een paar dagen heel streng op mijn voeding letten en op die manier voorkomen dat het escaleert.
Oja, en ik kots ook vaak en ben bijna continue aan de diarree maar het leek me niet zo nodig om dat hier steeds te delen. Maar als je die verhalen mist wil ik best wel verslag doen hoor.![]()
Spetter je niet te veel op mijn avater zondagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Een week of twee geleden, toen ik als een puber doorook geen vast voedsel wilde eten en uitsluitend AH smoothies dronk, toen was ik ook aan de diarree op een gegeven moment.
Vezels.Heb nu wel weer gezonde ontlasting hoor.
Had ik al verteld dat ik vanmiddag een witte broek heb gekocht?quote:
hitjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Dat hitje summer jam, vind ik irri door die fluitjes
Ik heb het bed al verschoond dus ik moet wel douchen. Komt helemaal goed met die bloemetjesgeur.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga douchen. Bert is allang gedoucht en je wil toch lekker fris en fruitig naar bloemetjes naast hem liggen i.p.v. naar visgeur?
hitjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Dat hitje summer jam, vind ik irri door die fluitjes
Duffyquote:
en daaromquote:
The chances of anything coming from mars, are a million to one he said.... the chances of anything coming form mars, are a million to one, but still they come!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:12 schreef borisz het volgende:
[..]
en daarom
Aan jullie om de marsmannetjes tegen te houden
Ik ga slapen![]()
Wel met een stoppelbaard toch hè?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik ga vast afsluiten hier en daarna als echte RETRO-man mijn wijf het hol in slepen aan haar haren om haar dan noten te laten zoeken.
truste boriszjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:12 schreef borisz het volgende:
[..]
en daarom
Aan jullie om de marsmannetjes tegen te houden
Ik ga slapen![]()
quote:
Ik had er een cassettebandje vanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
The chances of anything coming from mars, are a million to one he said.... the chances of anything coming form mars, are a million to one, but still they come!
Wauw.
Ik heb de DVD van de laatste live musical.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had er een cassettebandje vanBezeten was ik daarvan
Jammerlijk verfilmd
ik ga ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het niet meer luisteren sol, we gaan naar boven![]()
![]()
all
als je even terugleest dan zou je weten dat ik kinderkleding kochtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Laat jij je broeken altijd in de winkel verstellen of heb je daar een adresje voor, SOL?
verkapt tip hulp vraag
jaja, ik moest werkenquote:
Ik heb ook geestelijke klachtenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Samenvatting:
Jawelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaja, ik moest werken
Ik ben er nog, ben jij er nog, Steer?
We all do, we all do!!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er 2 fulltime collega's met een burn out thuis zitten
En nu doen ze ook hun best mij een burn out te bezorgen
Je typt heel netjes voor iemand waar het hard aankwamquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Euc- het volgende:
heeey hoi, ik ben er ook weer ff, we zijn op het terras gaan zitten nadat eindhoven culinair afgelopen was, bij mundial, eerst op ehc nog een fles prosecco soldaat gemaakt, en op het terras 3 long island ice tea, die tikten HARD aan
laatste trein ook niet gehaald, ik blijf maar in eindhoven slapen, morgen eens de trein terug
Onder andere mijn teamleider. En een collega die vroeg of ik dit weekend verder ook wilde werkenquote:
Jouw grappige teamleiderquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onder andere mijn teamleider. En een collega die vroeg of ik dit weekend verder ook wilde werken![]()
Ik vind 5 nachten met dit weer méér dan voldoende.
Ja, die met haar "een geslagen hond in Nederland is veel zieliger dan stervende Burundikindjes"quote:
Vergis je niet, die post duurde wel ff om te typen op mn ftelefoontje, net als dezequote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je typt heel netjes voor iemand waar het hard aankwamNog iets bijzonders gegeten vanavond?
Ja Euc, ga's slapen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er anders op zich wel lekker uit, maar vrij 'normaal'Ga lekker slapen, Euc
Ik wil dat je lieve woordjes in mijn oor fluistert.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:27 schreef Isabeau het volgende:
En moet jij niet slapen, SteerHet is al half 4 man.
Slaap lekker, lieve Steerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Maar als je liever met je collega's kletst dan is dat ook goed hoor.
*kras*
:nquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tjek je broeck misgien hangt ze aan je piem0l
is het ook wel hoor, vrij normaal kwa etenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er anders op zich wel lekker uit, maar vrij 'normaal'Ga lekker slapen, Euc
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker, lieve Steeren zoete dromen over meisjes in rode jurkjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |