Lady Mara
Afwijking van het concept bij BB heeft dezelfde uitwerking als ongelimiteerd geld uit de bank bij Monopoly. Mooie was juist dat ze met steeds minder man/vrouw waren en dus steeds meer op elkaar aangewezen, ipv nu dat nieuwe bloed.
In het kader van conceptafwijking:
Net5 (of is het SBSex?):
Domino D-Day: leg 2,5 miljoen dominostenen op een strand en laat die bestormen door Bart's vriendjes.
IKON/KRO/EO: Gospel eens wat van Marilyn Manson.
Veronica: laat de kijker eens nadenken...
Gaby
Ik ben het met alle bovenstaande posters eens dat BB nu ondanks/dankzij de nieuwe meiden, het oorspronkelijk verbonden gevoel is gaan missen. Net zoals Karin en Ruud het moeilijk hebben met zich weer binden aan nieuwkomers, hebben wij dat ook. Ze kunnen best aardige meiden zijn maar de overgebleven pioniers waren nog niet leeggelopen of opverbruikt.
Veronica mag zich idd afvragen of dit een slimme zet is geweest. Ik denk dat Paul R. toch een beetje rekening mag houden aan de oorspronkelijke opzet, niet alleen die wij in ons hoofd hebben maar ook zoals VOO het eerder bedoelde. Door het experimentele psychologische aspect ondergeschikt te maken aan de huidige hitsige leut injectie. Het is niet de gemiddelde soap waar je de ene acteur voor de andere kunt wisselen met scenario-trucs. Als bewoners het moeilijk hebben en verdwijnen, al of niet met een gouden handdruk, zijn ze weg - komen ze niet meer terug - zijn er weer minder over. Zo werkt deze afvalrace nou eenmaal. Het bijvullen van de voorraad "filmbaar materiaal" is ogenschijnlijk goed voor de kijkcijfers. Maar als hierdoor Karin echt gaat verdwijnen, zijn er vier vrouwen vrijwillig het huis uit gegaan. Dan gaan twee oudere, twee jongere mannen en twee jongere dames de eerstvolgende nomi-ronde in.
Wat gaat er gebeuren als Karin vertrekt, VOO? Zet op tijd al iemand in de coulissen klaar. NOT
- - - - - - - -
Wanneer krijgen we de echte Mona-moest-weg reden te horen, Hummie?
Doen je oud-concurrenten van de bladen vervelend tegen je of heeft Freqweil iets uit het verleden van Mona opgediept waarmee hij een leuke BB-kerst had kunnen verpesten?
He, bah. Wat een achterdocht spreid ik hier ten toon. Ik moest ook maar eens gaan minderen met de bladen.
-------------------
Brad Pitt: "Women make the world go round, no doubt about it."
Vanavond echter wel video-opname gekeken. Paul de Leeuw als Ruud, met als gasten Mona, Bjank in latex en Bientje. Wat is ze dom he....Ado is volgens haar een halve cabrio. Als ze nu nog vitrage had gezegd dan kon ik het nog begrijpen....sjeeeeeeeeeees.
Paul zelf was trouwens ijzersterk.
Ennuh...waar is dat furcoat t-shirt eigenlijk te koop??
Hoop dat het over een paar weken weer wat opleeft. Tot die tijd kijk ik denk ik alleen maar hier of er nog wat te beleven valt. Hoewel ik de lijst wel erg lang vind worden.
Ik vond het vandaag weer beter gaan, maar ik blijf alle heisa eromheen leuker vinden dan het dagelijkse kwartiertje reclamevulling.
Wat ik er vooral van geleerd heb is hoe het gaat als 1 partij (lees V.)de macht heeft en de regels maakt en naar believen verandert.
Laten we hopen dat dit alleen bij TV blijft.
Stel je voor dat dit 'in real life' zou gebeuren........
Gemel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |